Takit valmiiksi jemmaan, niillä oikeilla teksteillä huom!
Niin otetaan ne jemmasta sitten kun aika on otollinen.
Yritin monesti varoitella ja puhua järkeä, mutta kun eivät kertakaikkiaan kuunnelleet.
Minä jos joku tiedän näistä maahanmuutto asioista eniten koko suomessa ja poikaset eivät osanneet kuunnella vanhemman ja kokeneimman neuvoja.
Soldiers of Olavi Nyt mukaan toimintaan!
9
78
Vastaukset
- KakkuPille
Onko tämä sama Olavi joka tirvaisi Nikulan pelleä kärsään festareilla, ja pisteeksi iin päälle tyrmätty Jone laski vielä nesteet alleen. Sen jälkeen Jone-neiti on jankuttanut joka paikassa että ihmisen pitää oppia hillitsemään pelkotilojaan.
- Ruiskokki
Älä nyt liioittele tilannnetta taas moloposki.
Olavi ei tyrmänny Jonea, mutta kieltämättä vähän polvella kuuleman mukaan hipaisi arkaan paikkaan. Nikula tietysti itse yritti ensin isotella ja olla kovakin äijä, mutta aivan lapsellisella tavalla, eikä ihme et tilanne räiskähti, kun kaksi samanlaista molonaamaa kohtaa toisensa.
- kylymämies
Neiti se oli Mäenpääkin oli.
Uhkaili Ruisrockin Merimaata suurilla vahingonkorvauksilla, kun hänet poistettiin alueelta ja hän kaatui uusien farmarien kanssa koiranpaskan päälle.
Selvittyään kävi peruuttamassa rikosilmoituksen.
Joku sanoisi niin, pupu se meni Ollin koiranpaskaisin farkkuihinkin. - kylymämies
Paikalla olin.
Ne järjestysmiehet jotka heittivät Olavin ulos sen koiranpaskan päälle olivat Turun Toverien silloisesta painijaoksesta.
Pitkävihainen Mäenpää yritti myöhemmin kostaa ulosheittäjilleen liikuntalautakunnassa, vaatimalla Turun Toverien toiminta-avustuksen pienentämistä. - Boxbox
Kyllä Olan kunto mitattiin jo vuonna 2008. Antti Salminen löi kevyen harjoituslyönnin pehmustetulla hanskalla. Sen seurauksena Olli oli kanveesissa luut murtuneena aivan tillin tallin.
Onneksi kehässä oli vastassa Salminen eikä esimerkiksi Huttunen, jonka teräsnyrkkien iskuja Olli ei olisi kestänyt. - TurkulainenRuletti
Kyllä oli sitten hyvä valinta ja tarkkaan harkittua ottaa Olavi Mäenpää mukaan
Soldiers of Odineihin.
Nyt S.O.O saa todella suuren kannatuksen ja ymmärryksen varsinais-suomessa ja varsinkin turussa.
Jäseniä tulee lisää kuin sieniä sateella ja uskottavuus sen kuin lisääntyy.- 7Vaihe
Olisi ehkä suotavaa, että S.O.O :n turkulaiset katupartioijat ryhtyvät tarkkailemaan kahvikassaansa.
- Rotannaama
Ei tainnut olla kovin hyvä valinta. Odinitkin kuukahti pois kun mäenpään hyväksyivät mukaan.
SKS
Vapauspuolue
Turun seudun nyrkkeilijät
SOO Turku
Suomidemokraatit
jne jne....
Näitä yhdistää mäenpää ja se että kaikki tuhottu.
- Ikipietu
Nyt Waltsu on vaarassa joutua vankilaan, kun meni Mäenpään pyynnöstä puhumaan lööperiä oikeudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728