Keneltä nopein laajakaista

Josapuasaisin

Suurin mitä itse olen löytänyt on dna 350 jonka nopeus pitäisi olla 140mbs-350mbs. Löytyykö jostain vielä nopeampaa?

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitua

Jos muutat asuinpaikkaa niin saat vaikka gigaisen netin valokuidulla.

• laajakaistaa

Ja nopeus on sitten puolet luvatusta, ota 500-1000 megaa jos saat ja maksa itsesi kipeeksi.

• olkitu

Giganen linkki antaa mukavasti sen 800/110Mbps täälä Soneralla Espoossa. Kytkin vaihdettu kesän alussa ja siitä sitten putkahtelee ihan mukavasti.

Tosiaan ei ole täysin giganen mutta ei tässä tosiaan järkeväkään ole. Normaalihinta on 69.90€/kk mutta mulle paljon edullisemmin. Lisäksi työpaikka tarjoaa laajakaistaetuutena hyvän laajakaistan

http://www.speedtest.net/my-result/5377990117

Tälläisiä olen siis käytännössä saanut. Normaalisti 100/100 riittää kaikille. Mikään palvelin ei lähetä käyttäjälle 1Gbps ellei sitten torrentteja lataile tai useita eri koneilla. Lisäksi yhteys vaatii laitteet jotka jaksavat tätä yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      317
      2501
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      31
      2133
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      217
      839
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      315
      760
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      41
      741
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      692
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      44
      657
    Aihe