Suurin mitä itse olen löytänyt on dna 350 jonka nopeus pitäisi olla 140mbs-350mbs. Löytyykö jostain vielä nopeampaa?
Vastaukset 3
- kuitua
Jos muutat asuinpaikkaa niin saat vaikka gigaisen netin valokuidulla.
- laajakaistaa
Ja nopeus on sitten puolet luvatusta, ota 500-1000 megaa jos saat ja maksa itsesi kipeeksi.
- olkitu
Giganen linkki antaa mukavasti sen 800/110Mbps täälä Soneralla Espoossa. Kytkin vaihdettu kesän alussa ja siitä sitten putkahtelee ihan mukavasti.
Tosiaan ei ole täysin giganen mutta ei tässä tosiaan järkeväkään ole. Normaalihinta on 69.90€/kk mutta mulle paljon edullisemmin. Lisäksi työpaikka tarjoaa laajakaistaetuutena hyvän laajakaistan
http://www.speedtest.net/my-result/5377990117
Tälläisiä olen siis käytännössä saanut. Normaalisti 100/100 riittää kaikille. Mikään palvelin ei lähetä käyttäjälle 1Gbps ellei sitten torrentteja lataile tai useita eri koneilla. Lisäksi yhteys vaatii laitteet jotka jaksavat tätä yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483