Hei! Onko kenelläkään kokemusta havupuu-uutteen käytöstä yhdessä sytostaattien kanssa? Voiko käyttää yhdessä? Äitini puolesta kyselen.
sytostaatit ja havupuu-uutejuoma
4
1235
Vastaukset
- Ärtsy222
Toivottavasti olet jo vastauksen saanut, ja havupuu-uutejuomat on jääneet kaupan hyllylle! Tiedoksi kysyjälle ja MUILLEKIN, että missään nimessä kyseistä tuotetta EI SAA nauttia sytostaattihoidon aikana, koska voi täysin kumota sytostaatin vaikutuksen! Näin on käynyt, ja valitettavasti tulee käymään vielä, kun kyseistä tuotetta mainostetaan jonkinlaisena ihmelääkkeenä syöpään ja muuhunkin.
- Porkkana_
Onpas sitten tehokasta ainetta. Sytostaattihoitojen välillä on kyllä käytetty. Koska useilla on hyviä kokemuksia havupuu-uutteesta, niin ilman muuta käyttäisin.
Suosittelisin myös pastoroimatonta porkkanamehua. Itse tehty tuoreista porkkanoista parasta. Siitäkin löytyy hyviä käyttäjäkokemuksia (eng.kieli). Porkkanamehupaasto voisi olla hyvä ajatus. Sokeria tulee välttää, joten porkkanamehunkin tulee olla sokeroimatonta. - Porkkana_
Tässä yksi suora lainaus:
Karnosiini, E-EPA, pro- ja prebiootit ja ubikinoni eivät estä syöpähoitojen tehoa millään lailla, mutta vähentävät niiden sivuvaikutuksia.
Näitä siis voi turvallisesti käyttää myös hoitojen aikana.
Googlaamalla löytyy artikkeli. Siinä myös yleistä tietoa syöpähoidoista. - KerroLäkärille.kokeilusi
"Googlaamalla löytyy artikkeli. Siinä myös yleistä tietoa syöpähoidoista."
tosiaan kaikkeen löytyy puolesta ja vastaan, lukija päättää mihin uskoo.
yleensä kannattaa uskoa omaan lääkäriin eikä huuHaa juttuihi. Huu haa jutuista ei ole minkäänlaisia kokemuksia , koska tuotteita myydään jatkuvasti vaihtuvilla nimillä, yms.
Moni parantuu syövästä, ainakin joksikin aikaa ja sitten tulee vielä agressiivisempaa.
Ketään ei ole arvatenkaan auttanut Havupuun uutejuoma, muuta kuin myyän lompakkoa.
Moni heikentää sytostaattihoitoja ja sen takia parabtraa olotilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812975Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll781520Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1351410
- 1491292
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591243Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur811168