Väkisinasentan windows kympin?
Annatko Kympin raiskata koneesi
24
151
Vastaukset
- Laitontahommaa
En anna!
Mun konetta ei RAISKATA! Saatana! - onpas-jotain
Jopas sulla on vertaus, uuden järjestelmän asentamisesta.
- Terminologiaa
On olemassa asennus ja väkisinasennus.
Jos on hyvin valpas ja tarkkaavainen ja Win10:n asennukselta pääsee karkuun, niin rikosnimikkeenä on törkeän väkisinasennuksen sijasta pitkäaikainen ahdistelu.
- enannaraiskata
Pervo windows lensi jo bittienhelvettiin
- MinttiTilalle
Jep, niin teki!
- uusilaskuoimitus
Mulla on 10,1. Onko se hyvä? Se on hyvä. No promlem. Turha pelätä mitään pahaa ei tapahdu.
- Suomiukk0
Ei ole hyvä. Microsoft ilmeisesti haluaa eroon asiakkaistaan.
- Ilmoittakaa_rikoksesta
Suomiukk0 kirjoitti:
Ei ole hyvä. Microsoft ilmeisesti haluaa eroon asiakkaistaan.
Ilmoittakaa cyber rikoksesta
- peruasennusperuasennus
Siinä on 30 päivää aikaa perua päivitys :)!
- LumePalautus
Ei palautus toimi!
Jää jumiin aina!
- Idiotism-Fact
Miksi kukaan jättäisi ilmaisen Windowsin ottamatta?
Melko tyhmää sanoisin jos ei käytä tarjousta hyväkseen.- En_vaihda
Kymppi poistettu ja jos ei ole pakko niin ei tule koskaan.
8.1 on toisessa ja 7 toisessa koneessa ja ne ovat riittävän hyvät. En_vaihda kirjoitti:
Kymppi poistettu ja jos ei ole pakko niin ei tule koskaan.
8.1 on toisessa ja 7 toisessa koneessa ja ne ovat riittävän hyvät.Niistä pitää vaihtaa toiseen merkkiin sitten. Ei niissä ole käytännössä mahdollista pysyä vaan tuo on tilapäisratkaisu.
- kuulolla-ollaan
Onnistuttiin estämään W 10 päivitys, vaikka se on jo ladattu läppäriin valmiiksi. Tästä löydyttiin vinkki siihen.
Kuitenkin seuraan hiljaisesti vielä kokemuksia W 10-sta.
Mulla 8.1 mutta läppärillä käyttöjärjestelmänä kuitenkin 7.
Siis ei kokemuksia W 10, kerrohan parhaat puolet siinä verrattuna vanhoihin.
Tietenkin otetaan huomioon mahdollisuus 30 pv sisällä vaihtoon tuttuun, jos ei ole tyytyväinen W 10. ( mutta miten palautetaan se tuttu?) Siis selkokielellä, mikään ei ole itsestään selvä suomenkielellä!
Vinkkejä? Kiitos! - peruttaja
kuulolla-ollaan kirjoitti:
Onnistuttiin estämään W 10 päivitys, vaikka se on jo ladattu läppäriin valmiiksi. Tästä löydyttiin vinkki siihen.
Kuitenkin seuraan hiljaisesti vielä kokemuksia W 10-sta.
Mulla 8.1 mutta läppärillä käyttöjärjestelmänä kuitenkin 7.
Siis ei kokemuksia W 10, kerrohan parhaat puolet siinä verrattuna vanhoihin.
Tietenkin otetaan huomioon mahdollisuus 30 pv sisällä vaihtoon tuttuun, jos ei ole tyytyväinen W 10. ( mutta miten palautetaan se tuttu?) Siis selkokielellä, mikään ei ole itsestään selvä suomenkielellä!
Vinkkejä? Kiitos!Asetuksista jostain löytyi kohta josta pystyi perumaan päivityksen.
- Niitäonuseita
peruttaja kirjoitti:
Asetuksista jostain löytyi kohta josta pystyi perumaan päivityksen.
Onhan siellä kohta, mutta kokeiles, sehän ei toimi. kaikki perumani koneet on jumuttunut käynistyslooppiin....
- neidon_tietokoneet
Minun koneita ei M$ raiskaile. Näin on hyvä, koska käytän bsd-unixia ja linuxdistroa.
Miksi minä hyväksyisin raiskaajan tarjoaman valittelun: voi voi, miten tässä nyt näin kävikään. - Nappiottaan
Pervo Microsoft ei kyllä nussi mun kuusvuotiasta konettani!
- MSraiskaa
Pervoo tosiaan väkisin väänellä koneeseen sisään
- mitäpäsemullekuuluu
Antaa koneen itse sitten 18-vuotiaana päättää mitä päästää sisäänsä.
- monestiyrittänyt
Minulla ei lataudu millään vaikka haluaisin, joten ei pelkoa...
- Molomarttilasta
Osta oma Anustappisi, Tainaasarasattua jöötiä
- AsusDeluxe
"Minulla ei lataudu millään vaikka haluaisin"
Onko sulla koneessa jotain joka ei kelpaa kympille? Yhteen koneeseen esimerkiksi piti laittaa erillinen näytönohjain, kun kympille ei kelvannut vanhuksen integroitu. Vanhan passiivikortin löysin siihen sit kaapin perältä ja nyt pelittää hyvin.
- Winpofiili
Mun konetta ei kyllä RAISKATA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175