Mokomakin nalkuttaja. Minulla on ollut toinen jo vuosia.
Hei nainen, nyt otan avioeron sinusta
13
<50
Vastaukset
- justiinat
sillälailla miehet meillä.
teillä on ongelmia jotka tarvii selvityksiä ja yksi niist on että kun hän nalkuttaa kun sinä et kuuntele.
ei ero tee muutakun vähän tuuletusta ja uudestaan yhteen.- uusMarilynn
tiiäkkö,moni ukko on kykenemätön ongelmien ratkasuun keskustelemalla.Minulle ei sovi sellanen,olen analysoija ja intohimoni on ratkaista ongelmia.Olet tyypillinen tunnevammanen mies,sanoa nyt eroavansa ikävä palstalla.Onnea uuteen suhteeseen ja hyvää kevättä teille.
- onnekseensesit
pääsi eroon sunlaisesta petturista.
- janiinEdelleen
Ja meekki äkkiä siitä. Laita ovi kiinni mennessäsn ja vie roskat samalla ulos.. ja muista siten vafoa sitä roskista siinä pihassa, kun lähdet ajamaan. siirsin sen paikkaa. Äläkä kaahaile! Siivoa jälkesi. pyyhi kengät, vedä vessan pönttö.
- kamaliamiehiäon
vuosia ollu toinen !! ja saman ajan tääl ollu siltä salaa. sillälailla.
- uusMarilynn
sanos muuta,miten tollenen edes kuvitteelee kolmannen osapuolen surevan?olkoon onnellinen että pääsi paskakasta eroon.
- voisinnuuressuu
eiköös se oo kuule menny vauhilla etteenpäin elämässään etkä sie oo huomannu mittään. niin se tahtoo käydä siunlaisille.
- uusMarilynn
stt pelannut,et ressukka ymmärrä,
- nimienni
Ei mitään eteenpäinmenoa jos alkaa käydä vieraissa. Enemmänkin takapakkia, penikkamaista toimintaa.
- tehölmöt
nimienni kirjoitti:
Ei mitään eteenpäinmenoa jos alkaa käydä vieraissa. Enemmänkin takapakkia, penikkamaista toimintaa.
eihän se alottajaa meinannu vaan sitä onekasta joka siitä pääsi eroon, missä teidän käsityskykynne on.
- Tervemenox
Saa nyt vaimo uuden paremman miehen kun sinusta eroon pääsee. Voi paremmin eteensä katoa uutta valitessa. Hää on nähnyt että sinulta puuttuu myötätuntoa ja omatoimisuutta kotiasioissa. Erotakin aiot vain palstoilla. Vaimos voi vaan naputtaa asioista että ei jää sun tossus alle. Hänellä voikin olla jo toinen.
- tehoo100pros
Kuvittelet vain kun alkanit nalkutus tehoomaan aivot nim surkastuu ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753