Minulla on lievä ADHD jonka sivuoireena ilmenee herkkä/ennenaikainen siemensyöksy. Mielestäni tämä oire on minussa kiinni geneettisesti, eikä parane käyttäytymisterapialla kuten "Stop-and-Start" tekniikalla, vaan tarvitsen siihen lääkehoitoa.
Mihin minun tulisi ottaa yhteyttä diagnoosia varten? Otanko yhteyttä urologiin, vaiko ihan tavalliseen terveyskeskukseen? Otin aikaisemmin sähköpostitse yhteyttä Suomen Seksologiseen Seuraan, mutta heille näyttää olevan tabu puhua tietyistä seksuaalisita aiheista.
Voiko julkisella sektorilla saada tähän diagnoosia, vai otanko yhteyttä yksityiseen?
Mistä haen apua ennenaikaisen siemensyöksyn hoitoo
3
742
Vastaukset
- SanniB
Nykyään on paljon kaikenlaisia voiteita, jotka tavallaan turruttaa peniksen herkkyyttä ja antavat näin kestävyyttä seksiin. Tässä muutamia...
http://www.rosawilly.fi/product/suihkeet-ja-voiteet/black-stone-delay-spray/
http://www.rosawilly.fi/product/suihkeet-ja-voiteet/stud-delay-spray/
http://www.rosawilly.fi/product/suihkeet-ja-voiteet/velvor-aid-be-enduring-geeli/
Toki apua voi hakea myös lääkäripuolelta. Soita terveyskeskukseen ja kysy neuvoa sieltä. - PrilTram
Eipä noista voiteista kovin suurta taikaa ole. Herkkään siemensyöksyyn on olemassa yksi varsinainen lääke, Priligy. Sitä voi kokeilla, haittapuolena on kallis hinta, noin kympin kappale. Maailmalla on myös paljon kokeiltu kipulääke Tramadolia, ja tulokset ovat olleet varsin hyviä. Minulle urologi ehdotti, että haluaisinko kokeilla sitä, ja olin toki halukas. Ja sehän toimi, yhdyntä kestää nyt selvästi kauemmin kuin aikaisemmin. Nyt pystyy todella nauttimaan seksistä enemmän. Kaiken lisäksi lääke on tosi halpaa, 20 kpl:n paketti maksoi muutaman euron, jopa KELA-korvauksen siitä sai. Siis, varaapa rohkeasti aika urologille. Se kannattaa! Ja kysy myös tuosta tramadolista, mikäli hän ei itse sitä ehdota.
Sperma nyt vain on niin nopeaa. Minullakin on ADHD, joten olemme kohtatovereita. Sinä toimit ihan normaaslisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981