Jos on meno-paluu -lippu ja molemmat matkat sopivat 7 vrk lähtöselvitysajan sisään, niin tapahtuuko selvityksen teko samalla kerralla molempien suuntien matkalle?
Entä jos vaikka paluu on vasta kuukauden päästä, niin sille ilmeisesti se tehdään erikseen, kuin menolipulle?
Lähtöselvityksen teko meno-paluu -lipulle
menoPaluu
6
325
Vastaukset 6
- ymmärtänyt
Näin olen ainakin ymmärtänyt
- lähtöselvitysteko
Lähtöselvityksen voi tehdä 36 tuntia ennen lentoa, ei 7 vrk ennen.
- trollaattoriX
Lähtöselvityksen voi tehdä myös paluumatkalle 7/30 päivää ennen lentoa, eli voi tehdä samalla kertaa jos mahtuu noihin aikarajoihin.
- MobileBoardingPass
Itse en pääse tulostamaan lähtöselvitystä paperille, joten onko vaikeaa yrittää käyttää mobile-boarding pass -menetelmää, eli näyttää sitä puhelimen ruudulta?
- trollaattoriX
Mielestäni helpompaa kännykällä.
- Tuoo
Tuo aikahan riippuu täysin lentoyhtiöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973025Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472477Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481270- 371037
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286950Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10814Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk49670- 37659