Syyttömään Asko Kerviseen kohdistettu kiusaamisen jalostusaste hipoo jo taidetta ja media vaikenee vakavasta yhteiskunnallisesta tapauksesta, koska media suojelee laittoman mustan listan käyttäjiä ja valheellisia kaupungin johtavia virkamiehiä. Vaan jos juttu olisi toisinpäin että Kervinen olisi syytettynä, niin johan olisi isot lööpit Kymen Sanomissa.
Onko missään muussa Suomen kaupungissa niin mätää toimintaa kuin Kotkassa, jossa voidaan vahingoittaa syytöntä ihmistä lukuisilla lavastetuilla tappouhkauksilla ja tuomita syytön ihminen murha-asiassa? Sitten kun syytön pyytää kaupungilta nähtäväksi lukuisia väitettyjä uhkauksia, niin kaupunki rikkoo lakia jättämällä kylmästi vastaamatta Kervisen tietopyyntöihin.
Onko missään muussa Suomen kaupungissa niin surkeita ja vastuuttomia päättäjiä, jotka tieten ja tahallaan sallivat tehtäväksi raakaa yhteisöväkivaltaa syyttömälle ihmiselle?
Kerviseen kohdistettu kiusaaminen hipoo taidetta
4
<50
Vastaukset
- Tämä.tänne
Kervisen tapaus nolaa Kotkan päättäjät
Urpo_Wilberg
12.3.2016 9:24
Se, että Kotkan kaupungin epäiltyinä olevat johtavat virkamiehet ja kaupunginhallituksen puheenjohtaja osallistuvat Asko Kervisen asian päätöksentekoon, on täysin käsittämätöntä. Kaupungjohtaja Henry Lindelöf, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Jari Elomaa, kaupunginlakimies Marianna Ruonala, kaupunginsihteeri Raino Hassinen ja tarkastuspäällikkö Ritva Kiiski ovat rikoksesta epäiltyjä ja haastettu oikeuteen.
Julkisen päätöksenteon ylle ei pidä saattaa minkäänlaista epäilystä. Perustuslain kirjaimen mukaan kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia. ja esteellisyyssääntöjä.
Mitä tulee kaupunginhallituksen puheenjohtajan ja ylimpien virkamiesten rooliin Kotkan päätöksenteossa, virheitä tai laittomuuksia ei lievennä yhtään se, mikä on Kotkan kaupunginhallituksen puheenjohtajan puoluekanta. Jos on rikosepäilyn kohteena, on syytä jäävätä itsensä. - SAMAAPASKAA
Todisteita pöytään vittuuko täällä itkette ei tämä ole mikään oikeuslaios vitun idiootit ei kun raastupaan jos kantti kestää
- oiva.vanukas
Onko kyrvisen päivän oksennus tuossa?Eikö enempää irtoa?
Onkohan parantumaan päin?- sontaaaaa
todisteet pöytääm paska housut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181