Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva pariskunta jotka saavat eläkkeensaajan asumistukea asuntoonsa. Samaan asuntoon muuttaa tytär jolla palkkatuloa! voiko edelleen saada eläkkeensaajan asumistukea?
Voiko saada vielä eläkkeensaajan asumistukea?
3
147
Vastaukset
- eläkeläinen39v
Laita viestiä Kelaan Kelan sivuilla kohdassa Kysy Kelasta.Siellä osaavat mahdollisesti vastata kysymykseen.Sieltä saa nopeasti vastauksen kysymyksiin.
- Maksaja
Toivottavasti ette saa, jos olette itse syyllisä työkyvyttömyyteen eli olette dokanneet ym.
- dwexew
Asiatonta puskasta huutelua. Ei päähäsi pälkähtänyt, että joku voi olla sairastunut vakavasti parantumattomaan sairauteen tai voi olla vaikka tapaturmaisesti töissä loukkaantunut.
Itse työkyvyttömyyseläkkeellä, omistusasunto ja armeijassa oleva nuorimies asustaa armeijaajan kotona (koska ei ole varaa asua vuokralla armeijaaikana ja maksattaa vuokriaan "Maksajalla"). Emme saa asumistukea, koska omistusasunto.
Myöskään armeijassa oleva ei saa sotilasavustusta koska asuu kotona.
Jos ette saa eläkkeensaajan asumistukea, kannattaa Kelasta kysyä yleistä asumistukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875