Miten Windows 10:stä poistetaan selaushistoria?

Pakkosyötöllä-tuli-W-10

Eli kuinka saa poistettua nuo violetinväriseksi muuttuneet tekstit (selaushistorian), missä sivuilla on aikaisemmin vieraillut?

23

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmm

      Windows 10 ei ole mikään nettiselain. Kerro mitä selainta Windows 10:ssä käytät (InternetExplorer, Edge vai jopa jokin parempi selain)?

      • htku

        Turhaa siivoilla data kulkee ja pysyy!


      • Pakkosyötöllä-tuli-W-10

        Se on tuo Edge, mikä tässä näkyy nyt olevan.


      • keps

        Itse asiassa Windows on muuttumassa pikkuhiljaa nettiselaimeksi koko käyttis. Win32 api rajapintaa tapetaan pois kokoajan. Bang! Yhtäkkiä vanha sovelluksesi ei enään toimikkaan. Kaikki sovellukset muuttuvat web-applikaatioiksi joita lataillaan Windows Storesta, lopulta Windowsinkin pohjana on, tosin piiloitettuna, Linux-ydin.


      • Anonyymi
        keps kirjoitti:

        Itse asiassa Windows on muuttumassa pikkuhiljaa nettiselaimeksi koko käyttis. Win32 api rajapintaa tapetaan pois kokoajan. Bang! Yhtäkkiä vanha sovelluksesi ei enään toimikkaan. Kaikki sovellukset muuttuvat web-applikaatioiksi joita lataillaan Windows Storesta, lopulta Windowsinkin pohjana on, tosin piiloitettuna, Linux-ydin.

        Paras ottaa vastaan jo suoralla - Linux.


      • Anonyymi

        No johan nyt !! nimen omaan Win 10 ON ! nettiselain, vaikka suomessa toisin "hoetaan" Win 10 on suora kopio Venäläisestä Niebri Stoltoi selaimesta. Kun jenki mulkerot eivät ITSE OSANNEET LÄHESKÄÄN samanlaista luoda.

        Tietotekniikan Insinööri . . . OJENTAA!


      • Anonyymi

        POSITA KOKO PASKA WINDOWS


    • Onjohuomattu

      Paska koko kybä

      • hmmp

        Ihan hyvähän tämä on, mutta oletusselaimen olen avannut vain kerran. Silloin kirjoitin osoitteeksi mozilla.fi


    • Ubuisbest

      Poista koko Windows ;D

      • kyllälähteeee

        joo, se on parastapa


    • MS_ass

      Edgen selaushistorian poisto löytyy asetuksista.

      • edgeriittää

        miten saa edgen pois?


      • Pakkosyötöllä-tuli-W-10

        Saattaahan sen Edgen selaushistorian ehkä voida poistaa tuolta asetuksista, vaan en minä sieltä mistään sellaista kohtaa löytänyt, missä olisi suoraan lukenut "poista selaushistoria", niin kuin vanhassa Windows 7 Internet Explorerissa luki. Tuo Edge tuli siinä automaattisessa W10:n latauksessa tähän koneelle.


      • Windows-osaamaton
        Pakkosyötöllä-tuli-W-10 kirjoitti:

        Saattaahan sen Edgen selaushistorian ehkä voida poistaa tuolta asetuksista, vaan en minä sieltä mistään sellaista kohtaa löytänyt, missä olisi suoraan lukenut "poista selaushistoria", niin kuin vanhassa Windows 7 Internet Explorerissa luki. Tuo Edge tuli siinä automaattisessa W10:n latauksessa tähän koneelle.

        Sitten ei ole mikään ihme että W10 Edge tuli koneelle jos et edes selaushistorian poistoa löytänyt.


    • Valinnan_vapaus

      Minulle 10 tuli vahingossa tai sitten väkisten, kone ilmoitti että se pitää uudelleen käynnistää ja kun se avautui niin alkoi lataamaan 10:ä. No se oli yhden päivän, minä kyllä käytin Firefoxia heti selaimena, vein huoltoon ja palautin 8.1:n ja nyt siellä pitäisi, siis pitäisi, olla estot että se ei vaihda 10:ä. Huolto ei luvannut 100% turvaa, mutta sanoivat että tämän hetkisillä tiedoilla se ei pitäisi päivittä enää 10:ä. Saa nähdä mitä se Microsoft keksii seuraavaksi.

    • kokeileppas

      Kun sulla on se selain siinä auki, niin paina yhtä aikaa näppäimiä CTRL ja SHIFT ja DELETE. Silloin aukeaa sellainen ikkuna, jossa voi poistaa selaustiedot.

      • Pakkosyötöllä-tuli-W-10

        Kiitokset toimivasta ohjeesta! Tuolla antamallasi ohjeella selaushistoria poistui W10:stä


      • kokeileppas
        Pakkosyötöllä-tuli-W-10 kirjoitti:

        Kiitokset toimivasta ohjeesta! Tuolla antamallasi ohjeella selaushistoria poistui W10:stä

        Eipä kestä. Mukavaa, että homma onnistui. :)

        Sama konsti muuten toimii myös ainakin Firefoxissa ja ehkä Internet Explorerissakin.


    • Anonyymi

      Vastaus on epäkohtalias ja epäselvä. Kysymys oli asiallinen ja vakava.

    • Anonyymi

      Osoiteriville

      edge://settings/clearBrowserData

      ja sitten valkkaat poistetaanko kaikki vai vain joltain tietyltä ajanjaksolta. Samalla voi poistaa myös kaikki evästeet ja kirjautua ulos kaikilta niiltä sivustoilta joihin olet aiemmin kirjautunut.

    • Anonyymi

      Minulla on Coop selain se kysyy kerran viikossa MITÄ TEHDÄÄN ! Valitsee vaan toiminnot ja hyvää jälkeä tulee.

    • Anonyymi

      Ei sitä Windowsista poisteta vaan selaimesta! Ja se miten se tehdään niin riippuu toki selaimesta ja koska et suin surminkaan kertonut mikä selain sulla on, niin ei neuvojakaan voi antaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe