Tässä on ollut niin luvattoman hauskaa että sairasloma tuntuu synniltä,, :)
Vähän on merkillistä herätä,,, hetkinen,,, ehdottomasti pitää nyt olla Vivaldia,,, ok four seasons,,,
https://www.youtube.com/watch?v=GRxofEmo3HA
Mitä pitikään sanomani,,, no anyway tässä aamukahvia hörpin ja kuten vähän aikaa sitten sanoin niin aamukakassa ei mitään dramaattista ihan normaali tylsä kakka,,, :(
Aikataulu nyt menee silleen että käyn ruokakaupassa löysin aivan mahtavan respan kotikokki.netistä että jospa sopan täräyttäisi,,, mutta se sitten illaksi,,, onpa muuten kumma ettei kunnollisia pottuja enää löydy mistään?
Käydään katsomassa veljen kelkkaa tosin ei se nyt enää vaikuta sitäkään kuntoon laittaa mutta no jos nyt sitte ens talvelle,,,
Nuotiolla voisi istua äitin kanssa ja juoda teetä,,, ja hieman jaella elämän viisauksia puolin ja toisin,,, annoin äitille miniläppärin että saa katsoa sieltä tv:tä kuten areenaa ja kaikkee mutta on tainnut vähälle käytölle jäädä,,,
Ehdottomasti valokuvia pitää ottaa tänään no ne sitten facessa tänne mitään kannata laittaa ja kun se YouTubekin on ihan omalla nimellä niin,,, well you know,,,
Ettei aihe karkaa ihan toisaalle niin Moëttiä taidan ostaa illaksi pari pulloa voiko olla mitään parempaa kuin shamppista hörppiä omassa rauhassa kännykät kiinni ja juu myös tietokoneet kiinni, ei tarvitse kuin kynttilänvaloa ja omaa rauhaa,,, ok Mozart voisi pitää seuraa taustalla,,, Vivaldi on aamumusaa Mozart ilta,,,
18.3-16 Perjantai
14
<50
Vastaukset
Hetkinen nyt,,, kuka vitun cheek? Ei vois vähempää kiinnostaa no selitän illalla,,,
- buahhaha
Cheek on hintti jota haluaisit porata persereikään.
- KETUJU
Ketuju.
- Kaljaaaaaa
Miksi joudun puolikuolleena nousemaan sängystä ei tule mieleenkään vivaldia kuunnella halluttas vaan tappaa joku vaikka tissu. En saatana vaan jaksa tätä elämää selvinpäin.
- buahhaha
Eikö pyrhöseltä saa kunnon pottuja?
Supermarketissa rupes naurattaa lämmintiskin vieressä oleva kori, jossa oli palstan teemaan sopivaa kahvia myynnissä...
Kävin hyvinkäällä joku aika takaperi.. On se keskusta muuttunut.- Paska.on.hyvää
Oliko se Paska-kahvia?
- Heheheeheheheee
Hintti kuuntelee latteaa homomusiikkia Vivaldia.
On se vähän muuttunut joo,,, löysinpäs kunnon pottuja,,, :)
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/58616/Unkarilainen lihakastike/
Tämä nyt olisi projektina mutta hillosipuleita ei kyllä ole,,, jospa ilmankin pärjää,,,
Oikeastaan tosi simppeliltä vaikuttaa ja nyt aloinkin miettimään että miksi se on Unkarilainen mutta hällä väliä kun chiliä on,,, ai niin olen saattanut mainita että olen chiliyhdistyksen jäsen no ainakin nyt se tuli kerrottua,,, liittykää ja poiketkaa foorumilla,,,
Tuli kuitenkin syötyä makkaraa,,, käristettiin,,, tuossa kun kävin kotipuolessa että jospas lihakastike olisi huomisen projekti,,,
Teillä on täällä taas omat projektit menossa,,, no ei siinä mitään eihän ne mulle kuulu mutta yhdelle tsydeemille laitan pisteen,,, en jaksa/pysty olemaan vihainen kelleen täällä että tällä mennään etiäpäin,,, Saatoin vähän kimmastua kun turhasta syytetään mutta antaa nyt senkin olla,,, jos joku haluaa luulla että olen järjestänyt torpedoita perään niin kai hänellä on siihen oikeus,,, siis luulla,,,
Shamppista olisi mutta en vielä korkkaa pitää olla sharppina kun shakkimatsi face-ystävän kanssa ja sitä en aio hävitä,,,
Puhutaanko pääsiäisestä no totta helvetissä,,,
Olipas jänniä trulleja viime vuonna ei karkki kelpaa vaan pitää olla euroja no tänä vuonna en avaa ovea että näin menee. Kummia penskoja ennen ne sentään yritti pukeutua trulleiksi mutta nykyään kiskoo läheisestä risukosta oksan ja tulee hakkaamaan ovea ja jos erehtyy avaamaan niin kirkuu että vittu! Egejä saatana nopeesti!,,, eivät siis edes vaivaudu koristelemaan sitä risua???
Pitääkin mennä putsaamaan tuo kamera hetkinen,,, no onhan tässä vielä aikaa,,,
Ok.
Hui kuinka olette vihaisia eikös nyt voisi vähän rauhoittua ihan kaikkien,,, minunkin,,, että vkl menisi leppoisasti,,,- tissuuuuuu
up...
- tissuuuuuuu
Toivottavasti tissu tykkää että nostan sen viestiä ykköseksi.
- tissuuuuuuu
buahahha hermostui kun ei saa omia homoiluviestejään ykköseksi. :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
