Suomi24-sääntöjä. Lupaa antaa "yksityisopetusta" kun häneen ottaa yhteyttä sähköpostilla. Näin tein ja nyt pyytää maksun ohjeistaan, jotka ovat roskaa ja yhtä tyhjän kanssa. Erilaisilta ruokavaliosivuilta kopioituja juttuja, niiitä löytää netistä ihan ilmaiseksikin.
Älkää langetko houkutukseen, pääsette maksamaan hänelle jatkuvasti "ohjeista".
On myös törkeä rikkomus sääntöjä vastaan, ei näitä keskusteluja saa käyttää elinkeinotoimintaan ja rahan tienaamiseen. Heti kun näette hänen tekstejään niin siitä vain painamaan Ilmianna-nappia. Mitä useampi tuon tekee niin sitä pikemmin ne lentää huitsin nevadaan.
Puustinen rikkoo törkeästi
21
114
Vastaukset
- samanhavainnut
Eikä tuo rahan pyytäminen ja roskapostien lähettäminen ole ainoat rikkomukset. Tämähän on keskustelupalsta mikä tarkoittaa sitä, että sanottavat, jos sellaista on, sanotaan täällä.
Ei ole keskustelua sellainen, että postataan samoja tekstejä päivästä toiseen ja pyydetään ottamaan yhteyttä ja paljastamaan sähköpostiosoitteensa niin "sitten minä kerron miten asia on". Ainoa mitä sitten tänne vakiotekstiensä lisäksi kirjaa on erilaista henkilöön menevää herjaamista. Voihan tietenkin olla niin, että herjaaminen on kyseisellä henkilöllä ainoa taito ja osaaminen. Kaikki muu onkin sitten jo liian vaikeaa.- pienipipoisuutta
Juu, ollut kai lapsena pieni pipo ja liian vähän leluja.
- Älkää_vastatko
Jos aikoo ilmiantaa Veijon aloituksia, aloitusviestiin ei pidä vastata mitään. Näyttää siltä että jos viestiin on vastattu, ilmiannettu viesti poistetaan nihkeästi. Ilmeisesti ylläpito olettaa että keskustelu on käynnistynyt.
- fiksufinn
eikö sitä ukkoa saa lopulliseen banniin............. kaikki muut julkaisut on siinä kyllä onnistunut....tämä s24 foorumi on kait ainoa missä tämä poppaukko huseeraa........
- veke.pois.pilaamasta
Suomi24:n moderointi on täysi vitsi. Allerilla ei ole rahaa palkata riittävästi väkeä Suomi24:n moderointiin. Nyt kun vielä tämän uudistuksen yhteydessä unohtui kokonaan tehdä työkalut palstojen luotseille, ei ole enää luotseja joten myös luotsien tekemä "vapaaehtoismoderointi" on loppunut ja moderoijilla entistä enemmän työtä josta eivät selviä.
Veikkaan että moderoinnissa on pitkä jono ja sitä puretaan usean päivän perässä ilmiannosta. Se on syynä miksi tämän kahelin kirjoitukset säilyvät pitkään palstoilla. Tämä siis ei ole ainoa palsta minnen hän säännöllisesti spämmää.
Hän on ilmoittanut tarkoituksenaan tuhota tämä "kaatopaikka", tarkoittaen tätä Suomi24:n keskustelufoorumia. Aika rajua tekstiä, luulisi moderoinnin/yläpidon haluavan puuttua tuollaiseen anarkiaan!! Ikävintä on kun ketjuissa asiallisesti kirjoittavat haukutaan valehtelijoiksi ja räkänokiksi jne. Ei tee mieli kirjoittaa yhtään mitään kun Veke kaiken teilaa - seonsairas
veke.pois.pilaamasta kirjoitti:
Suomi24:n moderointi on täysi vitsi. Allerilla ei ole rahaa palkata riittävästi väkeä Suomi24:n moderointiin. Nyt kun vielä tämän uudistuksen yhteydessä unohtui kokonaan tehdä työkalut palstojen luotseille, ei ole enää luotseja joten myös luotsien tekemä "vapaaehtoismoderointi" on loppunut ja moderoijilla entistä enemmän työtä josta eivät selviä.
Veikkaan että moderoinnissa on pitkä jono ja sitä puretaan usean päivän perässä ilmiannosta. Se on syynä miksi tämän kahelin kirjoitukset säilyvät pitkään palstoilla. Tämä siis ei ole ainoa palsta minnen hän säännöllisesti spämmää.
Hän on ilmoittanut tarkoituksenaan tuhota tämä "kaatopaikka", tarkoittaen tätä Suomi24:n keskustelufoorumia. Aika rajua tekstiä, luulisi moderoinnin/yläpidon haluavan puuttua tuollaiseen anarkiaan!! Ikävintä on kun ketjuissa asiallisesti kirjoittavat haukutaan valehtelijoiksi ja räkänokiksi jne. Ei tee mieli kirjoittaa yhtään mitään kun Veke kaiken teilaa-----Ei tee mieli kirjoittaa yhtään mitään kun Veke kaiken teilaa-----
Ei meidän järkevien pidä antaa periksi sillä sitähän se häiriintynyt juuri tahtookin, että kaikki täyspäiset häipyisivät ja hän saisi tästi ikioman yksityisfoorumin. Ei anneta niin tapahtua.
Jos olisin tämän palstan luotsi niin se äijän tekstit eivät näkyisi täällä 10 min. kauempaa. - Se_on_kiusanhenki
veke.pois.pilaamasta kirjoitti:
Hän on ilmoittanut tarkoituksenaan tuhota tämä "kaatopaikka", tarkoittaen tätä Suomi24:n keskustelufoorumia. Aika rajua tekstiä, luulisi moderoinnin/yläpidon haluavan puuttua tuollaiseen anarkiaan!! Ikävintä on kun ketjuissa asiallisesti kirjoittavat haukutaan valehtelijoiksi ja räkänokiksi jne. Ei tee mieli kirjoittaa yhtään mitään kun Veke kaiken teilaaViikonloppuna ei taida olla lainkaan moderointia ja sen kyllä Veijo käyttää hyödyksi. Tähän kellonaikaan perjantai-iltana alkaa urakka-uppaus ja saamme "ihailla" taas samoja viestejä koko viikonlopun.
- ilmiantaja-n2
hyvä idis. ja täältä täysituki
- ei-valelääkäreille
Jokainen voi ajatella mielessään kumpiko tietää diabeteksesta enemmän, lääkäri vaiko kirjailija tai työtön paperimies. Minä luotan oikeisiin lääkäreihin, jätän erilaiset valelääkärit meuhkaamaan omaan arvoonsa.
- eilangetaei
Ja nyt se kaivaa sudenkuoppia ja ehkä peräti hautojakin meille diabetikoille. Kuoppa kuin kuoppa, jotta varokaamme niihin puustisen kuoppiin lankeamasta. Ansoja ovat.
- Mattilanmummo
samaa mieltä
- voimuatyhmää
Erehtdyin ottamaan yhteyttä ja mitä seurasikaan. Alkoi myymään kirjoja ja kaikenlaisia epämääräisiä lisäaineita, pyysi "palveluksistaan" rahaa ja nyt tulee englanninkielisiä roskaposteja joka päivä.
En siitä saa kun luottaa nauravaan vekuun. Nauraa tietysti minullekin kun olin niin hölmö. Mutta omapahan oli mokani.- 13-7
Ostitko Vekulta kirjoja ja lisäravinteita?
- serehellinenveku1724
Sama valehtelija hiekkalaatikollaan selittelemässä.
En ole koskaan pyytänyt maksua keneltäkään. Ei ole pienen rahan puute.
Kuka minä olen?
Olen vuonna 1976 Ruotsiin muuttanut savolainen Veijo Puustinen, lähtöisin rehellisten ihmisten paikkakunnalta Varkaudesta. Asun 1982 lähtien Linköpingissä, Ruotsissa. Työpaikkani oli vuoden 2011 loppuun Valtion Geoteknillinen Tutkimuslaitos (SGI). Nykyisin vietän ilman diabeteslääkitystä eläkepäiviäni enimmäkseen mökillä vaimoni ja seudun peurojen seurassa. Alueella on erinomaiset mahdollisuudet liikuntaan, marjojen ja sienien keräämiseen sekä kalastukseen. Muita kiinostukseni alueita ovat antiikki ja keräily sekä sijoittaminen osakemarkkinoilla ja rahastoissa.Kiinnostukseni LCHF ruokavalioon heräsi kun sain diagnoosin Diabetes2. En ole ikinä pitänyt lääkkeiden ehkä tarpeettomasta syömisestä ja aloin etsiä vaihtoehtoa verkosta. Löysin Annika Dahlqvistin sivun ja voin sanoa näin jälkeenpäin että onneksi en sattunut sivulle missä hän kuvaa ruokavalion laihdutushyötyjä, sillä silloin olisin jatkanut matkaa. Laihdutustulokset mitä LCHF ruokavaliolla on saatu aikaan olisivat saaneet minut ajattelemaan että kysymys on taas jostain humpuukista. Tänään tiedän paremmin. Nyt olen erittäin tyytyväinen että tutustuin tarkemmin hänen sivuunsa. Kaikki on kohdallani pitänyt paikkansa. Painoni putosi yli 30kg 7 kuukaudessa ja veren sokeriarvot asettuivat normaaleiksi.
Olen täysin ilman lääkitystä ja kaikki terveysarvot ovat OK (2016-04-11) !
Seuraan kehitystä tutkimusrintamalla päivittäin ja uskoisin itse olevani riittävän kriittinen tulosten suhteen koska olen viimeiset 30 vuotta tehnyt työtäni tieteellisessä tutkimuslaitoksessa.- deeyksi
Luuleekohan Veijo tosiaan että ketään kiinnostaa peuran pillukarvan vertaa hänen horinansa metsän eläimistä tai muustakaan henkilöön liittyvästä....täysi narsisti pelle tämä horisko on. Jokeltelee joutavia kun ei muutakaan elämää ole.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865