elikkä nyt ois halvalla tiedossa hyvä skoda merkkinen kulkine, kysymys kuuluu että koskeeko se päästöjuttu skodaan kun sama konehan siellä on vai onko skodalla eri numerot eli totuuksen mukaiset päästöt jo paperilla?
asiallisia vastauksia kiitos.
miten on päästöjen kanssa jos sama kone on?
17
<50
Vastaukset
- MikaOjantauski
Skodista, Audeista, Seateista, ym. paskoista löyty huijaus.
Kertoo vähä tekniikastakin jos aletaan tinkiin päästöissäkin. - xiittisofta
Helkaman tiedotteen mukaan koskee myös Skodaa
- skozdaaaaaaaaaaaaa
Älä sinä päästöistä huolehdi, harvoin se skozda käyntiin lähtee.
- typpioksiidi
Mitä sitten? Jos on korjattavaa, niin se menee valmistajan piikkiin. En käsitä tätä vouhotusta.
- todeIIisuus
ilmaisia lounaita ei ole... se on sitten joko suorituskyky alas tai kulutus ylös
- ssaassaass
todeIIisuus kirjoitti:
ilmaisia lounaita ei ole... se on sitten joko suorituskyky alas tai kulutus ylös
Älä huolehdi. se on korkeemmas kädes. Valmistajan vastuulla on laittaa auto sertifikaatin mukaiseen kuntoon TAI hyvittää omistajalle syntyneet haitat.
- kullinkunkku
28.9.2015 18:36
Myös tshekkiläisen Skodan valmistamissa autoissa on päästömittauksia vääristelevä ohjelma, yhtiö tunnustaa. Kaikkiaan ohjelma on asennettu 1,2 miljoonaan autoon.
Skoda kuuluu Volkswagen-konserniin. Jo aiemmin on käynyt ilmi, että Volkswagen-autoissa sekä konserniin kuuluvissa Audeissa on sama huijausohjelma.
Suomeen Skoda-autoja maahantuovan Helkama-Auton toimitusjohtaja Maija Koskela kertoo STT:lle, ettei hänellä ole tietoa siitä, paljonko huijausohjelman sisältäviä autoja on Suomessa. Yhtiö odottaa lisätietoja autonvalmistajalta. Tiedossa ei esimerkiksi ole, mihin malleihin ohjelmisto on asennettu.
– Skoda ilmoittaa, millä tavalla menemme eteenpäin, ja me toimimme sen mukaisesti, Koskela sanoi.
– Otamme yhteyttä asiakkaisiin ja (jälleenmyyjien) verkostoon ja hoidamme asian eteenpäin. - Lukekaaisse
Dieseliä öljyn sekaan ja rangaspaineet 10 bar..kyllä pomppii..
1.4 tsi vei volkswagenissa uusimman tuulilasin testin mukaan.77km nopeudella 6.3 litraa. 100km nopeudella 8.3 litraa...repikää siitä.huijattu on ja pahasti. - Öljyä.palaa.myös
Joo.yhtään kuormattuna tai moottoritie nopeuksilla tsi moottoreiden kulutukset nousee todella paljon.
- aloittajavastaa
eli en osta moista mossea, kiitos vastauksista!
- mahdoton_tehtävä
No miten sinä ostaisitkaan. PA ja luottotiedot punaisella.
- skozdaaaaaaaaa
Kuka helvetti on niin tyhmä että ostaa skozdan velaksi? Noin itsetuhoiset masokistit tulisi laitostaa.
- Menovesi
Tuolta näet onko huijattu.
http://skoda-recallactions.skoda-auto.com/fi-fi/- TSI2012
Tietoa saa.
Tämän palstan kyselijät eivät sitä kuitenkaan tarvitse. Kun sitä Skodaa ei ole eikä tule.
VVY:n mittausten mukaan huijausohjelma ei vaikuta mitään käytännössä. Sekös meidän rölli-poikia huolettaa. - laitasaasteVWgoogle
TSI2012 kirjoitti:
Tietoa saa.
Tämän palstan kyselijät eivät sitä kuitenkaan tarvitse. Kun sitä Skodaa ei ole eikä tule.
VVY:n mittausten mukaan huijausohjelma ei vaikuta mitään käytännössä. Sekös meidän rölli-poikia huolettaa.Jotakin haittaa kyllä.eikös vaateet kohoa jo 100miljardiin pikkuhiljaa?
Miksi kiistää tosiasia? - iikkss
laitasaasteVWgoogle kirjoitti:
Jotakin haittaa kyllä.eikös vaateet kohoa jo 100miljardiin pikkuhiljaa?
Miksi kiistää tosiasia?koska olen ostanut velaksi vikapesän :(
- sossossossi
laitasaasteVWgoogle kirjoitti:
Jotakin haittaa kyllä.eikös vaateet kohoa jo 100miljardiin pikkuhiljaa?
Miksi kiistää tosiasia?Mutta miten se haittaa viiden ässän ossin elämää? EI MITENKÄÄN. Jatkossa voisit keskittyä sinulle tärkeämpiin asioihin. Kuten esim. vanhan Touranin viemiseen paalattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112