paraneeko?

voiviiii

Minua on alkanut todella ahdistaa kun ihmerukousohjelmiin tulee tuskaisia paranemispyyntöjä syöpään halvauksiin sokeuteen amputointiin mätäneviin kohtiin jne. Polvijärveläiset joy ja jan jne lupaavat paranemista. Mutta miten käy? Olen itse pyytänyt apua. No effect. Mulla ei ollut kuolettavaa mutta entäs ne jotka todella huutavat parannustoivoa? Käytetäänkö hyväksi? Miksi tällainen sallitaan? Olisi hyvä kuulla oaranemisjuttuja vaikeista sairauksista. Tv 7 lla lienee ainakin se yksi paraneminen missä mies alkoi kävellä?????

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanansaattaja-

      TV7:lla oli tämä kesken ohjelman tapahtunut ihmeparantuminen. Siinä Pertti Cajander nousi ylös pyörätuolista ihan ohjelman lopulla. Jumala vahvisti kaiken sen mitä Pertti puhui puolen tunnin aikana.

      Hänen vaimonsa oli ollut pitkään miehensä hoitaja ja hän alkoi itkeä, kun mies pystyi nousemaan omin voimin pyörätuolista. Tämä näkyi ohjelmassa, kun kameran kuvakulman reunasta näkyi hänen vaimonsa Anne. Olen jutellut hänen vaimonsa kanssa ja kyllä se niin on, että oli suuri helpotus myös hänelle. Kyllä Pertti oikeasti parani.

      Ohjelma on poistettu TV7:n arkistosta. Syynä on se, että Cajander on Jumalan profeetta ja Martti Ojares on väärä profeetta. Ojares ei sietänyt sitä, että Jumalan mies parantui. Ojares ei muutenkaan usko, mitä Pertti puhuu.

      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=23715

      Tästä TV7 saa tästä synnistä ansionsa mukaan. TV7 joutuu toiselle omistajalla ja TV7 kanava puhdistetaan saastasta. Niin kuin Jumala puhdisti Jerusalemin toisen temppelin Antiohkos Epifaneksen häväistyä temppelin, niin TV7 kanava myös puhdistetaan.

      TV7:n parantumisohjelmat ovat olleet sikäli ongelmallisia, että ne tarjoavat pelkää rukouspalvelua ilman puhdasta sanan julistamista. Kun ei ole mitään puhdasta sanaa vahvistettavana niin, silloin ei parantumisen armolahja toimi. Healing Rooms toiminta on samanlaista.

      Pienissä kotikokouksissa on alkanut tapahtumaan sellaista, että Jumalan miehet ovat menneet sinne. Lopussa Jumalan on vahvistanut saarnat siten, että joku on parantunut.

    • SalailullaOnSyy

      TV7 olisi ottanut Pertin parantumisesta irti kaiken mediahuomion mitä irti lähtee, siis JOS siinä olisi ollut jotakin mitä ottaa. Eli ilmeisesti juttu haluttiin tarkoituksella unohtaa kaikessa hiljaisuudessa.

      Herää kysymys, miksi haluttiin unohtaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe