paraneeko?

voiviiii

Minua on alkanut todella ahdistaa kun ihmerukousohjelmiin tulee tuskaisia paranemispyyntöjä syöpään halvauksiin sokeuteen amputointiin mätäneviin kohtiin jne. Polvijärveläiset joy ja jan jne lupaavat paranemista. Mutta miten käy? Olen itse pyytänyt apua. No effect. Mulla ei ollut kuolettavaa mutta entäs ne jotka todella huutavat parannustoivoa? Käytetäänkö hyväksi? Miksi tällainen sallitaan? Olisi hyvä kuulla oaranemisjuttuja vaikeista sairauksista. Tv 7 lla lienee ainakin se yksi paraneminen missä mies alkoi kävellä?????

2

246

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanansaattaja-

TV7:lla oli tämä kesken ohjelman tapahtunut ihmeparantuminen. Siinä Pertti Cajander nousi ylös pyörätuolista ihan ohjelman lopulla. Jumala vahvisti kaiken sen mitä Pertti puhui puolen tunnin aikana.

Hänen vaimonsa oli ollut pitkään miehensä hoitaja ja hän alkoi itkeä, kun mies pystyi nousemaan omin voimin pyörätuolista. Tämä näkyi ohjelmassa, kun kameran kuvakulman reunasta näkyi hänen vaimonsa Anne. Olen jutellut hänen vaimonsa kanssa ja kyllä se niin on, että oli suuri helpotus myös hänelle. Kyllä Pertti oikeasti parani.

Ohjelma on poistettu TV7:n arkistosta. Syynä on se, että Cajander on Jumalan profeetta ja Martti Ojares on väärä profeetta. Ojares ei sietänyt sitä, että Jumalan mies parantui. Ojares ei muutenkaan usko, mitä Pertti puhuu.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=23715

Tästä TV7 saa tästä synnistä ansionsa mukaan. TV7 joutuu toiselle omistajalla ja TV7 kanava puhdistetaan saastasta. Niin kuin Jumala puhdisti Jerusalemin toisen temppelin Antiohkos Epifaneksen häväistyä temppelin, niin TV7 kanava myös puhdistetaan.

TV7:n parantumisohjelmat ovat olleet sikäli ongelmallisia, että ne tarjoavat pelkää rukouspalvelua ilman puhdasta sanan julistamista. Kun ei ole mitään puhdasta sanaa vahvistettavana niin, silloin ei parantumisen armolahja toimi. Healing Rooms toiminta on samanlaista.

Pienissä kotikokouksissa on alkanut tapahtumaan sellaista, että Jumalan miehet ovat menneet sinne. Lopussa Jumalan on vahvistanut saarnat siten, että joku on parantunut.

• SalailullaOnSyy

TV7 olisi ottanut Pertin parantumisesta irti kaiken mediahuomion mitä irti lähtee, siis JOS siinä olisi ollut jotakin mitä ottaa. Eli ilmeisesti juttu haluttiin tarkoituksella unohtaa kaikessa hiljaisuudessa.

Herää kysymys, miksi haluttiin unohtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      893
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      658
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      594
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      590
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      523
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      499
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    15. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      35
      483
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      450
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      444
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      6
      421
    Aihe