Minua on alkanut todella ahdistaa kun ihmerukousohjelmiin tulee tuskaisia paranemispyyntöjä syöpään halvauksiin sokeuteen amputointiin mätäneviin kohtiin jne. Polvijärveläiset joy ja jan jne lupaavat paranemista. Mutta miten käy? Olen itse pyytänyt apua. No effect. Mulla ei ollut kuolettavaa mutta entäs ne jotka todella huutavat parannustoivoa? Käytetäänkö hyväksi? Miksi tällainen sallitaan? Olisi hyvä kuulla oaranemisjuttuja vaikeista sairauksista. Tv 7 lla lienee ainakin se yksi paraneminen missä mies alkoi kävellä?????
paraneeko?
voiviiii
2246
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 2
Vanhimmat
TV7:lla oli tämä kesken ohjelman tapahtunut ihmeparantuminen. Siinä Pertti Cajander nousi ylös pyörätuolista ihan ohjelman lopulla. Jumala vahvisti kaiken sen mitä Pertti puhui puolen tunnin aikana.
Hänen vaimonsa oli ollut pitkään miehensä hoitaja ja hän alkoi itkeä, kun mies pystyi nousemaan omin voimin pyörätuolista. Tämä näkyi ohjelmassa, kun kameran kuvakulman reunasta näkyi hänen vaimonsa Anne. Olen jutellut hänen vaimonsa kanssa ja kyllä se niin on, että oli suuri helpotus myös hänelle. Kyllä Pertti oikeasti parani.
Ohjelma on poistettu TV7:n arkistosta. Syynä on se, että Cajander on Jumalan profeetta ja Martti Ojares on väärä profeetta. Ojares ei sietänyt sitä, että Jumalan mies parantui. Ojares ei muutenkaan usko, mitä Pertti puhuu.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=23715
Tästä TV7 saa tästä synnistä ansionsa mukaan. TV7 joutuu toiselle omistajalla ja TV7 kanava puhdistetaan saastasta. Niin kuin Jumala puhdisti Jerusalemin toisen temppelin Antiohkos Epifaneksen häväistyä temppelin, niin TV7 kanava myös puhdistetaan.
TV7:n parantumisohjelmat ovat olleet sikäli ongelmallisia, että ne tarjoavat pelkää rukouspalvelua ilman puhdasta sanan julistamista. Kun ei ole mitään puhdasta sanaa vahvistettavana niin, silloin ei parantumisen armolahja toimi. Healing Rooms toiminta on samanlaista.
Pienissä kotikokouksissa on alkanut tapahtumaan sellaista, että Jumalan miehet ovat menneet sinne. Lopussa Jumalan on vahvistanut saarnat siten, että joku on parantunut.
TV7 olisi ottanut Pertin parantumisesta irti kaiken mediahuomion mitä irti lähtee, siis JOS siinä olisi ollut jotakin mitä ottaa. Eli ilmeisesti juttu haluttiin tarkoituksella unohtaa kaikessa hiljaisuudessa.
Herää kysymys, miksi haluttiin unohtaa?