ongelman ratkomiseen tosi ongelman hetkellä,politiikoksi ,joka ratkoo suuria ongelmia?Ihminen, joka ei edes osaa ratkoa yksinkertaisinta parisuhdeongelmaa.Maailmanparantajana olet out.Multa et ääniä sais.Looseri, Suomeksi sanottu,tuomittu epäonnistuja.
Mies,luuletko että älykkyytesi riittäisi
13
<50
Vastaukset
Älykkyyteni ei riittäisi......
- AnnesiAinaTukenaD
Ristolla riittäisi älykkyyttä ihan mihin vain! Se on ihan varma juttu se:) Näin on. Riston pitäisi vaan repäistä takki auki ja antaa mennä, eikä saisi jäädä ajattelemaan muiden ihmisten reaktioita ja ennen kaikkea sitä, mikä kuva ihmisillä hänestä on. Ihminen muuttuu, uudistuu ja kasvaa, joten sou what ihmisten käsityksistä. Se joka ei pysy muutoksessa mukana, se on sen oma häviö. Oli sitten kysymys asioista, ihmisistä tai maailmanmenosta. Näin on. Ei kukaan ole se sama ihminen, mikä oli vielä vaikka viisi vuotta sitten. Tai harvat ovat, ne jotka ovat jääneet pysähdyksiinsä, he tippuvat kärryiltä.
- uusMarilynn
AnnesiAinaTukenaD kirjoitti:
Ristolla riittäisi älykkyyttä ihan mihin vain! Se on ihan varma juttu se:) Näin on. Riston pitäisi vaan repäistä takki auki ja antaa mennä, eikä saisi jäädä ajattelemaan muiden ihmisten reaktioita ja ennen kaikkea sitä, mikä kuva ihmisillä hänestä on. Ihminen muuttuu, uudistuu ja kasvaa, joten sou what ihmisten käsityksistä. Se joka ei pysy muutoksessa mukana, se on sen oma häviö. Oli sitten kysymys asioista, ihmisistä tai maailmanmenosta. Näin on. Ei kukaan ole se sama ihminen, mikä oli vielä vaikka viisi vuotta sitten. Tai harvat ovat, ne jotka ovat jääneet pysähdyksiinsä, he tippuvat kärryiltä.
tiiäkkö,oon samaa mieltä, uudistat ja uuden puhujat ovat edellä,perässä tulevat perässä hiihtäjät,säälittävät tulenkantajan hyväksikäyttäjät
- uusMarilynn
Minä etsin keskustelu taitoista, maailmanparantajaa.En mykkää junttia,jolla mielessä on vain alapää.
- miteneroaisi
Eihän ne nykypoliitikotkaan osaa ongelmia ratkoa.
- uusMarilynn
tiiäkkö,mee heidän kenkiin,miten toimisit toisin?Tiiäkkö,helppoa se on se merihätä hoitaa maalta käsin.Tuota ajatelmaa sovelsin,ei oo mun keksimä.
- VaikeaTehtävä
Yhden ihmisen ihannemaailma vaan ei ole kaikkien ihannemaailma.
maailma juuri kehittynyt siihen että vaihdetaan uusi tilanne kun vanhassa jotain ongelmaa mutta vanhaa järjestelmää ei tueta.
minäkin olen viallinen miten voin vaatia että hän on täydellinen.- uusMarilynn
tiiäkkö,politikon ei auta sanoa "olen viallinen"
uusMarilynn kirjoitti:
tiiäkkö,politikon ei auta sanoa "olen viallinen"
emme ole koneita joten en olekkaa politiikka, ennekuin varmasti koen sitä olevan se vaatii töitä jos haluu vaikuttaa.
omani henkinen kantti on nyt alhainen.
- Kuinnilsiänöljysheikki
jo sinä olisit istumassa nätisti puettuna vierelläni, ratkaisisin vaikka Riemannin hypoteesin :)
- Ihmemiespalaakehiin
Pystyn ratkomaan kaikki ongelmat, johan sinä sen tiedät. Tiedän nyt jo, millä Suomi saadaan uuteen nousuun. Minun älykkyyttäni on verrattu itseensä Aristotelekseen, joka ylsi viisaudellaan liukkaasti ohi Ainsteinin (elivät eri aikakaudella). Mitä meidän välisiin juttuihin tulee, niin siinä on vain yksi ratkaisu. Sinä antaudut minulle, viisaalle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82972614Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682