Kiitos miehet, että olette olemassa!

pikkumyypyy

Tämä asia ei nyt tänne kuuluisi, mutta kirjotanpa kuitenkin. Miehistä. ilman miehiä, minä en olisi tässä ja nyt. En voisi edes kuvitella elämääni ilman miehiä. Rakastan miehiä:) No jos nyt ihan tosissaan. Kun ajattelen omaa elämääni taaksepäin. Olen pieni ja "hento" nainen, jota ei olettaisi pystyvän mihinkään saatika että resurssit riittäisi mihinkään. Näin niin kuin ennakkoluuloisesti ja ennakkokäsityksenä ajatellen.

Mutta minulla on ollut aivan huippu tuuri, kun joka paikassa missä olen ollut, työskennellyt, vaikuttanut, niin siellä aina on ollut joku fiksu ja vahva mies, joka on nostanut minut estraadille ja antanut minut loistaa. Tämä kuulostaa itserakkaalta, mutta ei suinkaan ole sitä. Olen kovasti aina tehnyt töitä, kehittänyt itseäni, kipuillut itseni kanssa, lukenut paljon ja tullut varmasti paljon myrskyisemmän tien, kun moni muu. Mutta tosiasia on, että monesti työyhteisöissä, bisnesmaailmassa tai ihan missä vaan pientä tyttöä ei oteta vakavasti. Mutta sitten kun osuu kohdalleen, joku vahva ja arvostettu mies, joka huomaa ja näkee potentiaalin, niin kun tällainen mies nostaa "pikku tytön" estraadille, niin muut miehet eivät uskalla olla ottamatta vakavasti . Toki kaiken lähtökohtana on, että naisella täytyy olla kompetenssia ja resursseja, mutta niin monesti kun saamme todeta, että naisilla sitä on, mutta ne jäävät johonkin roikkumaan eivätkä pääse ikinä näyttämään "tassunsa":D.

Kaikki naiset, jotka luette tämän ja haluatte saavuttaa omia unelmia, niin ottakaa porukasta se vahvin ja fiksuin mies itsellenne mentoriksi. Tietenkään ketään ei vain voi ottaa, mutta katsokaa ja tunnustelkaa, että olisiko joukossa joku fiksu mies, joka olisi juuri teidän mentoriksenne. Tietysti kemian pitää toimia ja älkää missään nimessä unohtako huumorin voimaa.

Ja vielä lopuksi. Monesti puhutaan, että nainen on "kiivennyt reittä pitkin". Niin se tie on lyhyt. Älkää lähtekö siihen. Arvostakaa itsenne, pyhittäkää moraalinne tekoihinne ja olkaa ylpeitä siitä. Itseasiassa itse en edes usko, että näin kovin paljon tapahtuukaan (siis reittä pitkin kävelyä). Eihän se ole edes mahdollista, kun jokaisella joka menee pitkälle, niin täytyy olla kompetenssia ja osaamista. Nyt en lue näitä pikku-päälliköiden asemaa näihin pitkälle menemisiin. Ja sitä paitsi miehet arvostaa naista, joka seisoo omilla jaloillaan eikä ole kekkuloimassa peppunsa kanssa. Tottakai miehille kelpaa aina:D Jos vain liukenee, mutta ei sillä arvostusta saada. Olen nähnyt valitettavasti myös näitä tapauksia. Ja miehet usein kyllä myös yrittää, jos yhtään vaikka lykkyä kävisi, mutta silloin on osattava sanoa ei, ei käy. Sen jälkeen, kun nämä kyseiset miehet huomaa luotettavuutesi eli et tuo julki näitä yrityksiä, niin johon pisteet ropisee. Se on miehille kuin kunnioituksen ponnistuslauta naiselle. Eihän näin tietenkään pitäisi olla, mutta näin se vain menee monissa tapauksissa. Ja tämä kaikki mitä kirjoitan on karrikoiden ja mutkat suoriksi kirjoitettua, mutta ydin on aikalailla tässä.

Naiset pysykää vahvoina ja miehet -kiitos teille kaikesta!

0

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        442
        3279
      2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        100
        2536
      3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        82
        2096
      4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        140
        1865
      5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
        Ikävä
        144
        1707
      6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        84
        1438
      7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        26
        1422
      8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
        Sinkut
        312
        1219
      9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        21
        1181
      10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
        Kaste
        102
        1069
      Aihe