No huh huh

VastustamatonOlet

Onneksi en nähnyt sinusta kuin vilauksen. Sekin riitti saamaan ajatukset solmuun. Melkein pelottaa seuraava kohtaaminen kun pitäisi yrittää käyttäytyä normaalisti ja saada sanottua edes jotain järkevää.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohuhhuhhuh

Olet varmaankin nainen?

• NoNytKunKysyit

Varmaankin? :)

• nohuhhuhhuh
        NoNytKunKysyit kirjoitti:

Varmaankin? :)

Eli olet?

• VastustamatonOlet

Ei kai sillä ole oikeasti täällä merkitystä? Lisäksi olen kiinnostunut sekä miehistä että naisista. Kirjoituksen voi omia kuka tahansa :).

• StillThinkingAbYou

No mä omin:) Ja olen nainen. Toivon että niin sinäkin;) Tosin en ole nähnyt häntä vilaukseltakaan hetkeen...valitettavasti

• MistäSenVoiTietää
        VastustamatonOlet kirjoitti:

Ei kai sillä ole oikeasti täällä merkitystä? Lisäksi olen kiinnostunut sekä miehistä että naisista. Kirjoituksen voi omia kuka tahansa :).

Tulipa tästä mieleen, että onkohan hän ehkä myös sellainen mies, joka voi kiinnostua sekä naisista että miehistä. Aika paha, jos näin olisi. En pistäisi siihen soppaan lusikkaani. Ei siksi ettenkö hyväksyisi ihmisiä, jotka ovat suuntautuneita molempiin sukupuoliin, mutta en itse alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolle kävisi molemmat osapuolet. Itse olen kuitenkin niin pesun kestävä hetero nainen. Kaveri toki voisin olla, mutta en rupeaisi suhteeseen.

• EiKaiSillä

Ei sillä ole väliä miten käyttäydyt ja saat höpötelläkin ihan mitä sattuu :) Mä vaan sit hymyilen sulle ja katon, että on se vaan nii ihana :)

• Asioillaontapana

Hyvä juttu. Enpä ole turhaan syntynyt. Älä sinä ota paineita. Ole vaan oma itsesi. Elämä hymyilee bniin just sulle!

• Edellinenkomentoi

Anteeksi kirjoitusvirhe. Elämä hymyilee niin just sulle aloittaja. Relax yourself.

• grrrau

missähän näit.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe