Eli voisitteko seurustella kuvauksen mukaisen tytön kanssa? Ja tarkoitan enemmänkin luonnetta :D
hyviä puolia
- ihanat (paksut, pitkät, hyväkuntoiset) hiukset
- kauniit silmät
- täyteläiset huulet
- suloinen hymy
- positiivinen
- kannustava & rohkaiseva
- ujo (hyvä vai huono??)
- kaipaa läheisyyttä
- tykkää lasten leffoista :3 (disney ah)
- huolehtivainen ja välittävä
- saa muut nauramaan
- rakastava
ja huonot puolet :D
- iso nenä o.o sivuprofiili ei kaunis
- rumat hampaat
- en ole läski tai mitään mut pyöreyttä löytyy vähän kaikkialta (paitsi masu) :D
- ulkonevat kylkiluut
- erikoinen ääni ö.o
- pihtipolvet
- hieman epävarma
- helposti mustasukkainen
- välillä laiskan puoleinen = yhdessäolo lähes kokonaan sängyllä makaamista ja söpöstelyä c:
- suuttuu helposti
- äkkipikainen
no siinä ne tais olla :D haluisin vaan vihdoin tietää miksi kukaan ei musta oikein kiinnostu :/
olen siis kohta 15, 160 cm ja 54 kg
vastailkaas :D
POJAT! Kysymys
14
<50
Vastaukset
- torille
hmmm... Sanoppas vielä missä päin asut :DD
- bambiiii
helsingissä asun C:
- jassssssssssss
Täs viel mun kuva..oisitko mun kaa?...https://www.instagram.com/p/BCBaniEnGtq/?taken-by=jasminelisabet&hl=fi
- torille
mitä helvettiä sää selität? Ei toi oo sun insta. Et uskalla näyttää omaa naamaa
- bambiiii
no ei kyllä olekkaa :o joku randomi esitti olevansa mä mutta niin toi ei siis ole mun if :D
Panisin.
Annahan numeros nii tuun nusasee samantien!- Paskea
Ehdottomasti, isket vaan jonkun.
- o.o.o.o.o
Kyllö kelpais. Kerro vaan kik nii tuun juttekee
- F.E.N.R.I.R
Mustasukkaisuus ja äkkipikaisuus on miinusta en ite jaksa sellasia ihmisiä mutta muuten vaikutat mukavalta.
- kyllkelpaa
Kyllähän sitä voisi, kunhan et itse korostaisi "huonoja" puoliasi
- Poikamies14v02
Hei! Kuulemma asut stadis? Haluisiks tutustuu? Mut saa kii ig direst esim. Ja voin antaa siel numeron :). Ig: Leevi.Lindgren
Kik: Tikruh02 - Kamalaaollavanha
Todellaki!!!! Oot vaa aivan liian nuori :(
- Pernarutto
Pitäis tutustua paremmin, jotta voisin vastata kysymykseen. Näkisin, miten nuo hyvät ja sinun mielestä huonot puolet menis päällekkäin.
en koska tässä on oltava joku juoni koska tuollainen ei tulisi tänne kirjoittelemaan epätoivoisuuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822