https://www.youtube.com/watch?v=D-wPdFc33ww
Voi hyvin, ja jatka elämääsi omilla ehdoillasi, vaikka se kuinka satuttaa ja koskettaa minua, naista, mutta pakko jatkaa elämää, etsien ja odotusten vallassa, jos se joskus minullekkin kolahtaisi.
Sillä menetetty elämä on sitä mitä en koskaan saa takaisin, on olemassa vain tulevaisuus, ja niitä hetkiä en halua tuhlata odottamalla sitä, mitä ei koskaan tule.
Hyvää yötä, olit jotain ja olet vieläkin jotain, unohda en koskaan, mutta elämä meillä molemmilla jatkuu, omia polkuja.
Aika kertoa ja todeta
8
<50
Vastaukset
- jostain.johonkin
Minun valintani olisi yhteinen polku. En voi päättää siitä yksin.
- jonnekkin.jollekkin
Kysyn vaan: Kenen kanssa ja minne haluat että se polku vie.
Kohta unille, raskas olo, vaikeita asioita takana mistä pitänyt tehdä päätöksiä. - jostain.johonkin
jonnekkin.jollekkin kirjoitti:
Kysyn vaan: Kenen kanssa ja minne haluat että se polku vie.
Kohta unille, raskas olo, vaikeita asioita takana mistä pitänyt tehdä päätöksiä.Juuri sen yhden naisen kanssa, jonnekin määrittelemättömään tulevaisuuteen, jossa annamme toisillemme kaiken sen lämpimän tunteen, minkä osaamme. Tukien niin myötä- kuin vastamäessä.
- jonnekkin.jollekkin
jostain.johonkin kirjoitti:
Juuri sen yhden naisen kanssa, jonnekin määrittelemättömään tulevaisuuteen, jossa annamme toisillemme kaiken sen lämpimän tunteen, minkä osaamme. Tukien niin myötä- kuin vastamäessä.
Vaikea arvella, tarkenna jos haluat kenen kanssa.
- jostain.johonkin
jonnekkin.jollekkin kirjoitti:
Vaikea arvella, tarkenna jos haluat kenen kanssa.
Hänen joka on joskus katsonut minua.
- jonnekkin.jollekkin
jostain.johonkin kirjoitti:
Hänen joka on joskus katsonut minua.
No en ole minä, en ole koskaan nähnyt sinua, ja sama toisinkin päin.
- kukaaneiotaitseensä
Mutta kun tuolla toteamisella ei ole mitään merkitystä. Hehkuttelet jollain lovebiisillä kyllä, mutta kukaan ei aloitustasi itseensä osaa ottaa. Naisen vuodatukseksi veikkaan. Surullinen voin olla puolestasi. Saatan kuvitella hatarasti jotain tuntemuksistasi, minäkin.
- jonnekkin.jollekkin
On sillä merkitystä, minulle ainakin.
Jokainen voi tehdä omia päätöksiään. Tosiaan lue aloitukseni, nainen olen, pettynytkin, mutta se mitä kaikkein eniten tunnen, ne on minun sisälläni, syvällä, pienenä pettymyksenä, mutta ne on siellä ja ne jää sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999