viesteistäni tänäänkin huokuvat nämä hengen hedelmät:
"Gal. 5:22
Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,"
Paskat ja pillut vilisevät tänäänkin kaikissa viesteissäni.
Melperi: Olen SAASTA
10
<50
Vastaukset
- valitusvirteni
Eikö kenelläkään, eikö yhdelläkään, eikö edes kesitaksella ole ymmärrystä minua Melperiä kohtaan, kaikista alhaisista ominaisuuksistani ja teoistani huolimatta?
- Kesitas_vas-
taa:
Minun ymmärrystäni on palstoilla ehkä eniten, melperiä lukuunottamatta.
Suinusta
Kes.
- Asiat_kohdalleen
Ei Melperi ole saasta vaan tämän avauksen tekijä eli feikkaava vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on saasta.
- Sinä_Kalevi
unohdit tässä viestissäsi mainita, että aloituksen tehnyt vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on siinnyt sukurutsasta? Mikset sinä sitä sanonut? Etkä maininnut sitäkään, että hän uskoo SRK:n saastaisiin raamatunvastaisiin VALHEoppeihin. MIksi?
- ennenkokematonolo
Minulla on outo tunne, olenko tullut tuntoihini?
- En_minä_nyt
Sinä_Kalevi kirjoitti:
unohdit tässä viestissäsi mainita, että aloituksen tehnyt vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on siinnyt sukurutsasta? Mikset sinä sitä sanonut? Etkä maininnut sitäkään, että hän uskoo SRK:n saastaisiin raamatunvastaisiin VALHEoppeihin. MIksi?
viitsinyt koko sitä kulunutta arsenaaliani enää esitellä, koska kaikkihan on sanottu tuossa tulollaan olevassa uudessa teatterikappaleessa. - Kalevi -
- 12345654321
Saattojoukko tässä nyt on uutta oppimassa, ehkä uutta tuntoa jopa tuntemassa.
- larsinpojanpojanpoika
Kaikki ovat saastaa Jeesuksen edessä.Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa ja Jeesuskin antaisi pedofiilin liittyä seuraajakseen .Näin lestadiolainen voi auttaa syntisistä syntisimmänkin taivaspaikkaan.
"Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa"
Vanhoillislestadiolainen pedofiili-isä voi henkisesti tappaa lapsensa.
Turhaan siis puolustelet itseäsi ja muita vanhoillislestadiolaisia lastenraiskaajia!- rouvaTappinen
melperi kirjoitti:
"Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa"
Vanhoillislestadiolainen pedofiili-isä voi henkisesti tappaa lapsensa.
Turhaan siis puolustelet itseäsi ja muita vanhoillislestadiolaisia lastenraiskaajia!Käärme on keskuudessamme, ei täällä vanhoillislestadiolaiset kirjoittele pedofiliaa puolustellen. Mutta minkä suunnan edustajat provoavat näitä kirjoituksia - sitä voisit miettiä,melperi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089