Melperi: Olen SAASTA

Minun_kaikista

viesteistäni tänäänkin huokuvat nämä hengen hedelmät:

"Gal. 5:22

Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,"

Paskat ja pillut vilisevät tänäänkin kaikissa viesteissäni.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitusvirteni

Eikö kenelläkään, eikö yhdelläkään, eikö edes kesitaksella ole ymmärrystä minua Melperiä kohtaan, kaikista alhaisista ominaisuuksistani ja teoistani huolimatta?

• Kesitas_vas-

taa:

Minun ymmärrystäni on palstoilla ehkä eniten, melperiä lukuunottamatta.

Suinusta
        Kes.

• Asiat_kohdalleen

Ei Melperi ole saasta vaan tämän avauksen tekijä eli feikkaava vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on saasta.

• Sinä_Kalevi

unohdit tässä viestissäsi mainita, että aloituksen tehnyt vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on siinnyt sukurutsasta? Mikset sinä sitä sanonut? Etkä maininnut sitäkään, että hän uskoo SRK:n saastaisiin raamatunvastaisiin VALHEoppeihin. MIksi?

• ennenkokematonolo

Minulla on outo tunne, olenko tullut tuntoihini?

• En_minä_nyt
        Sinä_Kalevi kirjoitti:

unohdit tässä viestissäsi mainita, että aloituksen tehnyt vanhoillislestadiolainen lastenraiskaaja on siinnyt sukurutsasta? Mikset sinä sitä sanonut? Etkä maininnut sitäkään, että hän uskoo SRK:n saastaisiin raamatunvastaisiin VALHEoppeihin. MIksi?

viitsinyt koko sitä kulunutta arsenaaliani enää esitellä, koska kaikkihan on sanottu tuossa tulollaan olevassa uudessa teatterikappaleessa. - Kalevi -

• 12345654321

Saattojoukko tässä nyt on uutta oppimassa, ehkä uutta tuntoa jopa tuntemassa.

• larsinpojanpojanpoika

Kaikki ovat saastaa Jeesuksen edessä.Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa ja Jeesuskin antaisi pedofiilin liittyä seuraajakseen .Näin lestadiolainen voi auttaa syntisistä syntisimmänkin taivaspaikkaan.

• "Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa"

Vanhoillislestadiolainen pedofiili-isä voi henkisesti tappaa lapsensa.

Turhaan siis puolustelet itseäsi ja muita vanhoillislestadiolaisia lastenraiskaajia!

• rouvaTappinen
        melperi kirjoitti:

"Ei pedofiili ketään kuitenkaan tapa"

Vanhoillislestadiolainen pedofiili-isä voi henkisesti tappaa lapsensa.

Turhaan siis puolustelet itseäsi ja muita vanhoillislestadiolaisia lastenraiskaajia!

Käärme on keskuudessamme, ei täällä vanhoillislestadiolaiset kirjoittele pedofiliaa puolustellen. Mutta minkä suunnan edustajat provoavat näitä kirjoituksia - sitä voisit miettiä,melperi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2559
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2277
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      209
      1476
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1474
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1174
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe