Paljonko 100 shottia maksaa?

Suomiviina

Tietääkö kukaan paljonko 100 shottia maksaa? Tarvisin tiedon koska olen järjestämäs siskoni synttäreitä

7

902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En-tiiä-viinoista

Pitäisi saada kaikkien suomen ravintoloiden hinnastot ensin, ennen kuin voi antaa varmaa vastausta. Jos asut pääkaupunkiseudulla, hinnat voi olla kalliimmat ja edulliset esimerkiksi Rovaniemellä. Että järjestä synttärit Rovaniemelle tulee halvaksi. Esimerkiksi tarjouslennoilla.

• hot_shot

No et sitten osaa itse kävellä alkoon ja kysyä hintoja...

• Suomiviina

Tampereella asun ja unionissa olisin järjestämässä. Ja tarkoitin että shotti tarjotin kyl nyt alkoon osaa kävellä mutta paljonko VALMIS shotti tarjotin tulisi maksamaan

• härre-gud

täältä Itä-Suomesta voin kommentoida että paikallisessa.. riippuu hyvinkin monesta asiasta.. esimerkis siitä että mitä siin shotissa on.
        Niitä kun nyt on satoja erilaisia.
        Yleensä ei suomiviinaa.

Mitäs -iha jos randomina kyselisit sieltä unionin tyypeiltä. Jos osaat.

• 2cl_vai_4cl

Riippuu mistä tavarasta shotit tehdään, anniskellaako ravintolassa vai kotona jne

• kuulantyöntäätää

Ainakin lienee varmaa, ettei missään tarjota määräalennusta. Ei liene mahdollista Suomen alkoholilainsäädännön puitteissa. En tosin tiedä varmasti.

• shottailua

No jos budjettilinjalla lähdetään, niin tarjoustiketillä päiväkeikka Super-Alkoon ja sieltä mäyräkoirallinen 38% viinaa, 50€. Tiketti maksaa mitä maksaa, muutaman euron.

http://viinarannasta.com/detail.php?id=26798

Siitä saa suunnilleen 100 5cl shottia, eli ainakin 100 4cl shottia ja lisäksi jää kaatajalle pari pulloa työpalkkaa.

Ton lisäksi tarvii tietysti niitä kertakäyttöpikareita. Oolssonilla maksaa 3€/40 kpl, eli 9 euroa joutuu suunnilleen investoimaan. http://www.clasohlson.com/fi/Muovinen-snapsilasi-4-cl/34-5652

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      95
      2143
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      904
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe