Metallin liittokokousvaalit alkoivat eilen 18.3-16
Nyt jos koskaan on tärkeetä saada metallin jäsenet erittäin aktiivisesti äänestämään.
Korkea äänestysprosentti on merkki Teknologiateollisuuden ja EK:n väelle -jotka on tunkemas kättään duunarin taskuun- siitä että metallimiehet ja naiset ovat valmiudessa ja että nyt Teknologiateollisuuden ja EK:n on oltava tarkkoina puheissaan ja teoissaan.
Korkealla äänestys prosentilla on myös merkitystä tulevissa Tes neuvotteluissa.
Suomen hallitus, Teknologiateollisuus ja EK tulevat seuraamaan Metallin vaaleja silmä tarkkana joten
ÄÄNTÄ!!!
Metallin vaalit
6
105
Vastaukset
- aleks_ja_jaan
Ei Viron ja Puolanpoijat paljon äänestä,vai onko Parkanossa muita metallimiehiä.
Eikö nämä tee työt nykysuomessa. - vapaamatkustajaksi
Voi harmi kun juuri erosin liitosta. Sain näin palkkani nousemaan merkittävästi. Ei liitosta nykypäivänä ole juuri hyötyä muille kuin luottamusmiehille suojatyöpaikan muodossa.
- ammattiosasto_060
Liiton jäsenmaksu on 1-1.8% veronalaisesta palkasta, liitosta riippuen. Tekeehän se jonku satasen vuodessa, mutta minä en ainakaan halua olla siipeiljä ja luimistella nurkissa, kun muut tappelevat minun työehtojeni puolesta.
Mikähän mahtaisi olla tilanne, ellei ammattiliitot olisi pitämässä duunarin puolia tätä oikeistomafiaa vastaan, joka haluaa romuttaa työläisten työehdot. Kyyti olisi kylmää.
- alumiin1
Äänestän kuparia
Loimaankassalaiset ovat vapaamatkustajia. Ammattiliittoon eivät kuulu, mutta liittojen taistelemat edut heille kyllä kelpaavat!
- Äänestänytjo
Yleiskorotukset pitäis maksaa vain Liiton jäsenille kun eihän se loimaankassan porukka EK:n kanssa mitään korotuksia neuvottele
Johtajien palkat pitäis määräytyä jotenkin sillai että on vaikka Max 3 Kertaa duunarin palkka pikkupomoilla ja 5kertaa ylemmillä toimihenkilöillä
Tolla konstilla rupeis duunarillakin oleen palkankorotukset muutakuin prosentin osia
Pääomaverotus kun vielä muutettais progressiiviseksi sillai että pienistä vuokratuloista veroa vaikka 5% mutta kymmenien miljoonien potista 50%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453