Metallin vaalit

MetalliHenkilö

Metallin liittokokousvaalit alkoivat eilen 18.3-16
Nyt jos koskaan on tärkeetä saada metallin jäsenet erittäin aktiivisesti äänestämään.
Korkea äänestysprosentti on merkki Teknologiateollisuuden ja EK:n väelle -jotka on tunkemas kättään duunarin taskuun- siitä että metallimiehet ja naiset ovat valmiudessa ja että nyt Teknologiateollisuuden ja EK:n on oltava tarkkoina puheissaan ja teoissaan.
Korkealla äänestys prosentilla on myös merkitystä tulevissa Tes neuvotteluissa.
Suomen hallitus, Teknologiateollisuus ja EK tulevat seuraamaan Metallin vaaleja silmä tarkkana joten
ÄÄNTÄ!!!

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aleks_ja_jaan

      Ei Viron ja Puolanpoijat paljon äänestä,vai onko Parkanossa muita metallimiehiä.
      Eikö nämä tee työt nykysuomessa.

    • vapaamatkustajaksi

      Voi harmi kun juuri erosin liitosta. Sain näin palkkani nousemaan merkittävästi. Ei liitosta nykypäivänä ole juuri hyötyä muille kuin luottamusmiehille suojatyöpaikan muodossa.

      • ammattiosasto_060

        Liiton jäsenmaksu on 1-1.8% veronalaisesta palkasta, liitosta riippuen. Tekeehän se jonku satasen vuodessa, mutta minä en ainakaan halua olla siipeiljä ja luimistella nurkissa, kun muut tappelevat minun työehtojeni puolesta.
        Mikähän mahtaisi olla tilanne, ellei ammattiliitot olisi pitämässä duunarin puolia tätä oikeistomafiaa vastaan, joka haluaa romuttaa työläisten työehdot. Kyyti olisi kylmää.


    • alumiin1

      Äänestän kuparia

    • Loimaankassalaiset ovat vapaamatkustajia. Ammattiliittoon eivät kuulu, mutta liittojen taistelemat edut heille kyllä kelpaavat!

    • Äänestänytjo

      Yleiskorotukset pitäis maksaa vain Liiton jäsenille kun eihän se loimaankassan porukka EK:n kanssa mitään korotuksia neuvottele
      Johtajien palkat pitäis määräytyä jotenkin sillai että on vaikka Max 3 Kertaa duunarin palkka pikkupomoilla ja 5kertaa ylemmillä toimihenkilöillä
      Tolla konstilla rupeis duunarillakin oleen palkankorotukset muutakuin prosentin osia
      Pääomaverotus kun vielä muutettais progressiiviseksi sillai että pienistä vuokratuloista veroa vaikka 5% mutta kymmenien miljoonien potista 50%

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe