Päivän pähkinä:Laittoiko Hitleri arjalaiset naiset

uusMarilynn

synnyttäjiksi??????????????????????

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AiheKiinnostaa

Laittoihan se. Saksassa oli muistaakseni ihan satoja, ellei enemmänkin orpolapsia juuri noiden naisten synnyttäminä. Olen joskus lukenut asiasta. Mitä sinulla Marilyn on tuosta tietoa? olisin kinnostunut kuulemaan lisää. Mitä mieltä olet antiseminismistä?

• uusMarilynn

täyttä saastaa.mulla on kaukaista sukujuurta saksalaisesta,en ole natsi.oletko sinä????????????????

• edellinenVain
        uusMarilynn kirjoitti:

täyttä saastaa.mulla on kaukaista sukujuurta saksalaisesta,en ole natsi.oletko sinä????????????????

En ole. Sukututkimuksen mukaan juureni menevät Saksaan. Toisaalta suvussamme on myös juutalaisia. Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, joten en voi olla natsi. Uskotko sinä Marilyn mihin?

• uusMarilynn
        edellinenVain kirjoitti:

En ole. Sukututkimuksen mukaan juureni menevät Saksaan. Toisaalta suvussamme on myös juutalaisia. Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, joten en voi olla natsi. Uskotko sinä Marilyn mihin?

Tiiätkö,uskon jumalaan ,mutta se on sama oli se mikä uskonto tahansa.Tiiätkö,voisin miehen takia vaihtaa nimellistä uskontoani,me kaikki ollaan yhtä pientä paskaa,jota joku ohjaa.En piä nykyään ristiä enkä rukoile jumalaa.

• Edelliseltävain
        uusMarilynn kirjoitti:

Tiiätkö,uskon jumalaan ,mutta se on sama oli se mikä uskonto tahansa.Tiiätkö,voisin miehen takia vaihtaa nimellistä uskontoani,me kaikki ollaan yhtä pientä paskaa,jota joku ohjaa.En piä nykyään ristiä enkä rukoile jumalaa.

Eli uskotko johonkin ylempään voimaan, joka ohjaa meitä? Minä uskon myös, että mikään yksittäinen uskonnollinen ryhmittymä tai lahko ei ole yksistään oikeaa uskontoa, vaan, että usko on ihmisen oma henkilökohyainen suhde Jumalaan. Tunnustan myös Jeesuksen syntiemme sovittajana ja Jumalan poikana. sekä Jumalan kolminaksuuden.
        Voisitko vaihtaa miehen takia uskontosi esimerkiksi johonkin itämaiseen uskontoon, esim. Hindulaisuuteen tms?

• uusMarilynn
        Edelliseltävain kirjoitti:

Eli uskotko johonkin ylempään voimaan, joka ohjaa meitä? Minä uskon myös, että mikään yksittäinen uskonnollinen ryhmittymä tai lahko ei ole yksistään oikeaa uskontoa, vaan, että usko on ihmisen oma henkilökohyainen suhde Jumalaan. Tunnustan myös Jeesuksen syntiemme sovittajana ja Jumalan poikana. sekä Jumalan kolminaksuuden.
        Voisitko vaihtaa miehen takia uskontosi esimerkiksi johonkin itämaiseen uskontoon, esim. Hindulaisuuteen tms?

tiiäkkö,uskon yhteiseen meitä yhdistävään Jumalaan,me kaikki kuollaan,ootko tiedostanut sen???????????????

• Edelliseltävain
        uusMarilynn kirjoitti:

tiiäkkö,uskon yhteiseen meitä yhdistävään Jumalaan,me kaikki kuollaan,ootko tiedostanut sen???????????????

Olen tiedostanut, mutten elä miettien sitä koko ajan. Kuolema on minulle yhtä luonnollinen tapahtuma, kuin syntymä. Tällä hetkellä elän, joten keskityn elämiseen. Kuoleman aika koittaa ajallaan jokaiselle.
        Pelkäätkö kuolemaa?

• uusMarilynn
        Edelliseltävain kirjoitti:

Olen tiedostanut, mutten elä miettien sitä koko ajan. Kuolema on minulle yhtä luonnollinen tapahtuma, kuin syntymä. Tällä hetkellä elän, joten keskityn elämiseen. Kuoleman aika koittaa ajallaan jokaiselle.
        Pelkäätkö kuolemaa?

tiiäkkö,oon yksin ollut koko elämäni,tahtoisin löytää oman Romeon,oman Sidini,että voitas kuolla yhdessä

• Edellinenvain
        uusMarilynn kirjoitti:

tiiäkkö,oon yksin ollut koko elämäni,tahtoisin löytää oman Romeon,oman Sidini,että voitas kuolla yhdessä

Tarkoitatko yhdessä vanhenemista?

• uusMarilynn
        uusMarilynn kirjoitti:

tiiäkkö,voidaanko maailma parantaa?MINUN LASTENI TÄHDEN TEEN KAIKKENI

• uusMarilynn
        Edellinenvain kirjoitti:

Tarkoitatko yhdessä vanhenemista?

tarkoitan,vaikka se ois yhdessä vanhemista,jos vain elettäs ja oltais,mulle se on nyt vierasta ,elän kuin viimestä päivää,joku vois rauhottais ja toivon niin muidenkin puolesta

• edellinenvain
        uusMarilynn kirjoitti:

tarkoitan,vaikka se ois yhdessä vanhemista,jos vain elettäs ja oltais,mulle se on nyt vierasta ,elän kuin viimestä päivää,joku vois rauhottais ja toivon niin muidenkin puolesta

Niin, varmaankin se "normaali" elämä, arki on parasta. Kirjoitit tuosta maailman parantamisesta. Ajattelen, että maailmassa on aina sekä hyviä, että huonoja asioita. Mielestäni pahoinvointi on lisääntynyt. Kuitenkin yksilö tasolla näen, ettei voi paljoa vaikuttaa tilanteeseen, joten yritän pyrkiä omalta osaltani keskittymään selviämiseen pyrkimällä näkemään asioiden hyviä puolia ja keskittymällä asioiden kauneuteen, kuitenkaan sulkematta silmiäni ongelmilta ja ihmisten hädältä. nimittäin jos lähtee tuohon maailman synkkyyteen mukaan niin, ettei näe vala missään, menettää omatkin voimansa, eikä silloin pysty olemaan avuksi, hyödyksi muille, eikä itselleen.
        Varmasti suurin osa äideistä kantaa sydämessään lapsiansa.

• uusMarilynn
        edellinenvain kirjoitti:

Niin, varmaankin se "normaali" elämä, arki on parasta. Kirjoitit tuosta maailman parantamisesta. Ajattelen, että maailmassa on aina sekä hyviä, että huonoja asioita. Mielestäni pahoinvointi on lisääntynyt. Kuitenkin yksilö tasolla näen, ettei voi paljoa vaikuttaa tilanteeseen, joten yritän pyrkiä omalta osaltani keskittymään selviämiseen pyrkimällä näkemään asioiden hyviä puolia ja keskittymällä asioiden kauneuteen, kuitenkaan sulkematta silmiäni ongelmilta ja ihmisten hädältä. nimittäin jos lähtee tuohon maailman synkkyyteen mukaan niin, ettei näe vala missään, menettää omatkin voimansa, eikä silloin pysty olemaan avuksi, hyödyksi muille, eikä itselleen.
        Varmasti suurin osa äideistä kantaa sydämessään lapsiansa.

tiiäkkö,mun lasteni onnestan kuolelen,kateelliset saastat kirjoittaa mitä sikaa tahansa,voisin iskeä mafiamiehen joka aseilla tukkii saastat suustaat,

• Edellinenvain
        uusMarilynn kirjoitti:

tiiäkkö,mun lasteni onnestan kuolelen,kateelliset saastat kirjoittaa mitä sikaa tahansa,voisin iskeä mafiamiehen joka aseilla tukkii saastat suustaat,

Väkivalta lisää vain väkivaltaa. Mitäs, jos kokeilisit rakkautta? Jos rakastaisi vihemiehiäänkin? Tai antaisi vain olla.

• uusMarilynn
        Edellinenvain kirjoitti:

Väkivalta lisää vain väkivaltaa. Mitäs, jos kokeilisit rakkautta? Jos rakastaisi vihemiehiäänkin? Tai antaisi vain olla.

tiiäkkö,miksi niitten pitää puhua kaikkea saastaa,ajatukset mitkä lähtevät niiden saastoista päistä`????????????Olen viaton ajatuksiltani ja sexissä.MÄ TAPAN NE

• Ainiinkuin
        uusMarilynn kirjoitti:

tiiäkkö,voidaanko maailma parantaa?MINUN LASTENI TÄHDEN TEEN KAIKKENI

Täällä roikkumalla?

• Sellaistasevähänoli

Hitlerillä piti kiirettä, kun autobanan lisäksi piti lisääntyä.
      No, sitten kun baana oli valmis niin saattoi nopeammin hurauttaa Volkswagenilla uuteen kylään tyttöjä narraamaan.
      Evaa välillä kismittää, mutta kyllä hän uskollinen Aatun tyttökaverinsa toki oli.

• uusMarilynn

tiiäkkö,Hitleri oli naistenmies,kaikki ämmät ihannoi

• Niinhänneväittää

Sen ajan naisilla oli sitten sellainen miesmaku.

• Hupsistahupsvaan

Oikoluettu: kismitti ja tyttökaverina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe