luonnisellisesti vai miehen tavoin asein?????????????
Ootteko ajatellut, lähteäkö naisellisin keinoin
6
<50
Vastaukset
- TaistelijaLuonne
Taistelen loppuun asti jokaisen elämän puolesta ennen luonnollista loppuani. mutta sanoppa mikä on luonnollinen loppu? Kuka sen oikeastaan määrittelee?
minä pysyn niin pitkään kun pystyn ja edes autan itseäni niin paljon että varmasti pysyn ja jätän lapsiini sellaisen jäljen ettei minua itketä kun mietitään vaan ajatellaan tein kaikkeni kuinka olisin ylpeä jeistä ja elän jeidän sielussaan aina mukana
goldrose kirjoitti:
jeistä on heistä.
kyllä se jälki on sellaknen ettei niille jää valinan varaa että heidän teko olisi mahdollistanut jotain toisin tehtäväksi
goldrose kirjoitti:
kyllä se jälki on sellaknen ettei niille jää valinan varaa että heidän teko olisi mahdollistanut jotain toisin tehtäväksi
ne ei tule syyttämään itseään.
- uusMarilynn
varokaa nartut tää on suunnattu teille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928