Anoppi Kouvolasta tuli kylään ja alkoi heti valittamaan ja tiuskimaan. Onko mitään hyvää hoitoa tarjolla kun akka on n. 51 vee eikä enää pelaa lättävittua evp. hovioikeuden kansliassa muiden lesbojen kanssa eikä vieläkään tykkää ruttukulleista mutta kunnon "karju" kyllä kelpaisi?
Nyt tarvitaan tosimiehen ehdotuksia ja mielummin CV mukaan.
Muuten joudun kärräämään akan Kymin asemalle ja ja ja...ja perkele, laitan sen aamulla junaan klo. 10.30. Vitosella saa lipun Kouvolaan mutta laitan siihen 5kymppiä lisää että menee vähän kauemmaksi haisemaan.
Nyt on ongelma
Apuja.kaivataan
6
<50
Vastaukset
- Kyrpä-Kake
No, vetäise anoppia koipeen!!!
- Hoidase
Joo tarttee melaa ja sitten rauhoittuu.
- allauppel
Miksi sinä olet moisesta akasta niin mustasukkainen? Keskity vaimoosi.
- Apuja.kaivataan
Mikä vaimo?
- Apuja.kaivataan
Niin. Ollaan miespari. Minä kuitenkin enemmän feminiininen.
- entinen.kalju
Eikös siellä kymin asemalla ole joku kusipäinen sahamestari, joka pilkkoo anopin sillai että mahtuu tavaravaunuun. Sehän on anopeille ja muillekin vanhoille kotkille sopiva paikka tehdä matka savoon, kotkalaisten alkulähteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560