Mistä tunnistaa tähti-ihmisen?

starman7

Näitä videoita, haastatteluja katsonut, haastateltavat puhuu tähti-ihmisistä mitä ovat tavanneet, että ne on usein kauniita ja kirkassilmäisiä.

Tämä haastateltava sanoi että oli laivalla tavannut jonku kirkassilmäisen tyypin joka näyttänyt valokuvia ufoista, ufot kuvissa oli kuulemma saman näköisiä mitä Billy Mayer ottanut kuvia ufoista 1970-luvulla ja tämä ei pidä Mayeria feikkinä.
https://www.youtube.com/watch?v=xb1huo9XHv0

Itsekkin pidän Mayeria osittain aitona, mutta sillä varmaan sen vilunkipetteri kaveri yllyttänyt sitä jatkamaan feikkinä niitä juttuja (kuvat dinosauruksista jne.)

Tässä oli hauska kohta missä tämä haastateltava oli pyytänyt vilkuttamaan valoja ufolle, niin oli saman tien taivaalla vilkutellut valoja se ufo ja tämä haastattelija oli todistanut tapahtuman.
https://www.youtube.com/watch?v=V_894Th7IhQ

Minä ainakin uskon noita tyyppejä, ihan aidon tuntuisia ihmisiä, ei semmoisia vilunkipetterin oloisia vaan tavallisia ihmisiä.

54

2255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orionilainen
      • Änyel

        Juu.kyllä..poski ontelotulehdukset kertoo heti että oot kotoisin toiselta planeetalta.. kutiaako sulla pohkeet kesäisin...ja oikeassa silmässä hämärtää aamuisin! ? Jos ..niin kuule oot valittu maanpäällä. .sulla on tärkeä tehtävä! Apua! Puhun valitulle! ...apua...


      • orionilainen

        Sanoin kyllä tuossa myös, että moni muukin asia noista pitää minun kohdalla paikkaansa...


      • tähönen123

        kiva, mulla oli pienenä . Olen 14 - vuotias tyttö ja mulla ei ole hajuakaan mistä olen tullut. Mistä tiedätte, mistä olette? Minua häiritsee aivan kauheasti, että en pysty muistamaan. Olen masentunut ja haluan lopettaa koulun. Tuntuu, että aikaa menee minulla hukkaan sen takia. Ainoastaan tiedän mitä haluan on auttaa ihmisiä ja lähteä avaruuteen. Haluaisin puhua tästä jonkun kanssa joka voi auttaa


      • Siriuslainen

        Tarvitset tyttönen maadoittumista. Et kenties ole ihan kunnolla vielä laskeutunut maapallolle ja kehoosi. Voit mielikuvituksessa ajatella sielusi täyttämään kehoasi ja lopuksi "solmi" sielusi kiinni varpaisiin, vähän kuin Peter pan kiinnitti varjonsa :)
        Luulen, että kun olet ensin kunnolla maadoittunut, alat hiljalleen muistamaan mistä olet kotoisin <3


      • Siriuslainen

        Lisäksi, käy koulusi loppuun (se on tämän pallon tapa :/ ) ja aloita harrastus jossa voit auttaa muita, voisiko se olla vaikka löytöeläinten hoitamista? tai jotain taidetta? Taiteen avulla saatat myös löytää yhteyttä, esim maalaaminen, musiikki, tanssi?

        Yläasteen jälkeen voit lähteä opiskelemaan jotain Ihanaa! esimerkiksi luonto oppaaksi, tai eläintenhoitajaksi?

        Myös luonnossa oleileminen auttaa maadoittumisessa <3

        Löydä se Sun juttu, ja opiskele sitä :)


      • PaterPen
        Siriuslainen kirjoitti:

        Tarvitset tyttönen maadoittumista. Et kenties ole ihan kunnolla vielä laskeutunut maapallolle ja kehoosi. Voit mielikuvituksessa ajatella sielusi täyttämään kehoasi ja lopuksi "solmi" sielusi kiinni varpaisiin, vähän kuin Peter pan kiinnitti varjonsa :)
        Luulen, että kun olet ensin kunnolla maadoittunut, alat hiljalleen muistamaan mistä olet kotoisin <3

        Tottahan tuo on eli maadoittaminen on ehdottoman tärkeä asia.


      • kjhkhkjhkjh
        PaterPen kirjoitti:

        Tottahan tuo on eli maadoittaminen on ehdottoman tärkeä asia.

        Ei foliopikokaan ilman maadoitusta toimi.


    • meditaatioon.inspistä

      Lisään tuohon listaan tähti-ihmisen yhden olennaisen puolen. Tähti-ihmisellä on sisäinen valorakenne jo valmiina. Tarvitsee vain keskittyä siihen, niin tietoisuus nousee nopeasti. Tähti-ihminen on tullut vapaaehtoisesti pallolle, ei pakosta, joten tällaiselle apujakin sitten suodaan. Monesti meditoijat ei etene juuri mihinkään, koska valmista valorakennetta ei ole. Tähtityypit voi olla yhteismeditaatioissa apuna inspiroimassa.

      • Änyel

        Niin..meitä on paljon. Paniikkia pitää välttää. Pitää varoa mitä sanoo. Joskus on parempi olla `~<>\•¿ ja muutenkin kehotan varovaisuuteen ettei käy kuten si.~||●`¿. Kaikella on aikansa. .tä▪`¡¿ ei ole nyt..Rauha kaikille masn päälä.


      • hittokunonkylmää

        Minäkin tunnen olevani tähti-ihminen.En siis mikään kristalli-tai indigolapsi koska sellaisia ilmaantuu vai pyramideille sinisen liekin palaessa pyramidin huipulla.Ei ollenkaan näin vaan kotipaikkani oli alunperin Pluto.Tästä syystä johtuen palelen kesät ja talvet.


      • Änyel
        hittokunonkylmää kirjoitti:

        Minäkin tunnen olevani tähti-ihminen.En siis mikään kristalli-tai indigolapsi koska sellaisia ilmaantuu vai pyramideille sinisen liekin palaessa pyramidin huipulla.Ei ollenkaan näin vaan kotipaikkani oli alunperin Pluto.Tästä syystä johtuen palelen kesät ja talvet.

        Juu..sie palelet. .tiiät itekin mistä tuut...nyt menee värityksen pitkin kroppaa!! Mie oon pelkkä kuun ihminen..Tällä puolella ei oo ees aurinkoo. Kerro..Kerro. .kaikki heti! Seuraavassa elämässä minäkin voin olla kuten sinä! Voi hyvä tavaton!


      • Änyeö
        hittokunonkylmää kirjoitti:

        Minäkin tunnen olevani tähti-ihminen.En siis mikään kristalli-tai indigolapsi koska sellaisia ilmaantuu vai pyramideille sinisen liekin palaessa pyramidin huipulla.Ei ollenkaan näin vaan kotipaikkani oli alunperin Pluto.Tästä syystä johtuen palelen kesät ja talvet.

        Aamulla menin peilin eteen..ihan normaalisti..kaikkee on tapahtunut mun elämässä..mut ei koskaan tätä! Heti tiesin ettei tää oo normaalia.onko kellekkään muille tapahtunut samaa?? Meni varmaan viikko ellei enemmän.. mieskin jo kysy oonko kunnossa..Enhän mä sitä sille voinut kertoa! Olis pitänyt mua hulluna.kaks viikkoo meni..Kerroin lopulta hälle.


      • Änyel
        Änyeö kirjoitti:

        Aamulla menin peilin eteen..ihan normaalisti..kaikkee on tapahtunut mun elämässä..mut ei koskaan tätä! Heti tiesin ettei tää oo normaalia.onko kellekkään muille tapahtunut samaa?? Meni varmaan viikko ellei enemmän.. mieskin jo kysy oonko kunnossa..Enhän mä sitä sille voinut kertoa! Olis pitänyt mua hulluna.kaks viikkoo meni..Kerroin lopulta hälle.

        Ei mun mies ymmärtänyt...Vaik mulla on heikot luut..ei uskonut et oon reinkarnaatio planeetalta nimeltä Saturnus. No..suostuin mieheni vuoksi..todistaakseni etten ole hullu..Kirjoitan salaa hoitajilta. .pari päivää vielä..meen kotiin..Mieskin uskoo mitä sille kerron. Hyvä siskot! Venus ei ole ainoa planeetta mistä tuumme.


      • Änyel
        Änyel kirjoitti:

        Ei mun mies ymmärtänyt...Vaik mulla on heikot luut..ei uskonut et oon reinkarnaatio planeetalta nimeltä Saturnus. No..suostuin mieheni vuoksi..todistaakseni etten ole hullu..Kirjoitan salaa hoitajilta. .pari päivää vielä..meen kotiin..Mieskin uskoo mitä sille kerron. Hyvä siskot! Venus ei ole ainoa planeetta mistä tuumme.

        Hyvä me!!!


      • Änyrl
        Änyel kirjoitti:

        Hyvä me!!!

        Hiljasta...lopettakaa jo tuo helvetin jorina! !jos etsitte hengellisyyttä elämäänne..Lukekaa raamattua!.toraa tai Koraania! Mieluimmin ensimmäistä.. mutta mikä tahansa on parempi kuin mitä teette nyt. Jos et kestä olla "tavis" tee jotain oikeasti hyvää..Jokainen ihminen on erityinen Jumalalle. .Mutta Haloo!! Sinä et ole mitenkään muita erilsisempi!


    • Änyel

      Oon miettinyt kun on ääni näin matala ja oon aika iso naiseksi..ja kun ennen luin raamattua yksinäisyyteen..psalmeja ja muita.. huomaan etten enää tarvitse sitä mihinkään. Mulla on tunne et olin merkittävä henkilö kuun tapasessa maassa. Mitä luulette?

      • Maadoitussetä

        Kaipaat selvästi tukevaa maadoitusta, kytket sinut oman maadoittimen avulla pohjolan turpeiseen pyhään maahan.


    • palatotuutta

      Kansanedustajat tuohoavat kansat
      Lakimiehet tuhoavat oikeuden
      Yliopistot tuhoavat tiedon
      Hallitukset tuhoavat vapauden
      Lehdistö tuhoaa informaation
      Pankit tuhoavat talouden
      Lääkärit tekevät ihmiset sairaiksi
      Uskonnot tuhoavat henkisyyden
      -Michael Ellner-

      • uteliastähteläinen

        Ovatko nuo Michael Ellnerin luettelemat kahdeksan kohdan edustajat tähti-ihmisiä myös?Jos ovat,niin mistä päin avaruutta he ovat lähtöisin?


    • tunistaja

      Täti-imniset tunistaa tisseistä.

      • JRisTöBest

        Tädit joo sellaisia mutta eräs notkea valkopartasuinen lusikan notkistaja on selkeästi setämies. Joku kysyi tuolla että milloin ne tulee? Nuori meksikolaispoika tietää ainakin milloin setämies tulee. Sen tuntee selässä kuulema lämpimänä fiiliksenä.


      • tonetunistaja

        Vetit tiset sustani!


      • nonytmätulin
        JRisTöBest kirjoitti:

        Tädit joo sellaisia mutta eräs notkea valkopartasuinen lusikan notkistaja on selkeästi setämies. Joku kysyi tuolla että milloin ne tulee? Nuori meksikolaispoika tietää ainakin milloin setämies tulee. Sen tuntee selässä kuulema lämpimänä fiiliksenä.

        Minä jo odottelinkin sitä,että milloin joku Randi-fani tulee taas mukaan kuvioihin.

        Nyt se sitten tapahtui sedän,tädin,meksikolaispojan ja sen valkopartasuisen notkistajan muodossa.

        Eli siis se iänikuinen perusajatus on jollain jatkuvasti mielessä.

        "Olipas hyvä telakoituminen sanoi Randi-fani".Heh,kosmista huumoria tämä.


      • Todella_Kuuma-Kalle

        Itse tunnen olevani kotoisin Siriukselta.Sehän on iso ja helskutin kuuma tähti.Eli siis Aurinko.Näin ollen olen tosi kuuma tähti-ihminen.Toki osaan hallita kuumuuttani.Jopa niin hyvin,että minua voi käyttää jopa saunan kiukaana!Näin vain niissä tapauksissa,
        ellei omaa saunaa ja kiuasta ole käytössä.Kiuaspalveluistani velotan kohtuullisesti.
        Vain 125€ kerta.


      • ufopsykiatri_Özling
        nonytmätulin kirjoitti:

        Minä jo odottelinkin sitä,että milloin joku Randi-fani tulee taas mukaan kuvioihin.

        Nyt se sitten tapahtui sedän,tädin,meksikolaispojan ja sen valkopartasuisen notkistajan muodossa.

        Eli siis se iänikuinen perusajatus on jollain jatkuvasti mielessä.

        "Olipas hyvä telakoituminen sanoi Randi-fani".Heh,kosmista huumoria tämä.

        " ..Eli siis se iänikuinen perusajatus on jollain jatkuvasti mielessä.. "
        -------------------------------------
        Kunpa tämä perusliturgia, Randi-jutut ja muut seksuaalisesti kieroontunet
        ufouskoon liittyvät ajatukset olisivatkin vain muutaman ufohullun
        ominaisuuksia !
        Mutta kun viimeisten tutkimusten mukaan 87,2 % Roswell- ja Rendlesham-
        satuihin uskovista on samojen kieroontuneiden ajatuksien vallassa !
        Ja heitä on paljon !


    • soittakaanäin

      Tähti-ihmiset ovat usein taiteellisia, insinöörimäisistä lokeroinneista vapaudutaan iloon ja elämään!

      Tässä teille die Einleitung also sprach Zarathustraan. Tunnettua tähtilaatua ufoilijoille.

      https://m.youtube.com/watch?v=HQjnxWxf6Pc

      • M.Usikantti

        Uuuh miten hyvää musaa! Tuota kuunnellessa tuli suorastaan kosminen olo ja tunsin olevani tähti-ihminen!


      • OnMeinaanKokemusta

        Vai että noin pääsi käymään.

        Itsekin tunnen toisinaan olevani tähti-ihminen.

        Se tapahtuu yleensä silloin,kun tulee istuttua raflassa.

        Valomerkin aikoihin on jo suorastaan tähtiteellinen fiilis.

        Aamulla sitä herää karuun todellisuuteen jonkun ei niin kovin hyvän näköisen tytsyn vieressä joka raflassa näytti Miss Universumilta!


    • Suljetuilta osastoiltahan ne pakkaavat löytymään.

      • EiMahduEnää

        Totta turiset ja niillä suljetuilla osastoilla saattaa joskus olla tungosta.


      • KylmääFaktaa

        Todellinen tähti-ihmishuijari on se "uuden ajan Adamski" eli ufo-ja alienhuijari Billy Meier!


      • EttäTälleen

        Billy-setä on sellainen huijari,että ensimmäinen tunnettu ufohuijari George Adamski on monta kertaa kääntynyt haudassaan.


    • Tähtientäti

      Näitä "tähti-ihmisiä" alkoi ilmaantumaan 1950-luvulla.Ensimmäinen tunnetuksi tullut tähti-ihminen oli edellä mainittu ufohuijari George Adamski.

      Eräs Adamskin aikalainen oli Etelä-Afrikkalainen Elisabeth Klarer.Hän tapaili,Adamskin tapaan,ihania venuslaisia.Voisi sanoa niinkin,että Elisabeth Klarer oli tähti-ihmisten täti.

      • ent.tupakoitsija

        George Adamski sai Venuksen tähti-ihmisiltä nuhteita, kun meinasi
        ruveta tupakoimaan lautaslennon aikana tuhkakuppia kaivaten.
        Jotta, löytyy tästä ufologiasta ihan hyödyllisiäkin sanomia
        terveyskasvatusta ajatellen !


      • W.Viljami

        Elisabeth Klarer,joka oli Adamskin aikalainen,kertoi myös tavanneensa ihania venuslaisia.Hänen mukaansa venuslaiset ovat kauniita,jaloja,ystävällisiä,viisaita ja he eivät syö lihaa vaan ovat kasvissyöjiä.Ovatko venuslaiset niitä,jotka tallaavat viljapeltoja ja siinä sivussa popsivat viljaa?


      • MarsIsi

        Tähti-ihmiset ovat pääsääntöisesti amerikkalaisia.Kuten esmes.Daniel Fry.

        Muualla maailmassa tähti-ihmisiä ei ole ollut kovinkaan paljon eli hyvin harvan isukki on kotoisin tähtien takaa.


      • Kanajavoi
        W.Viljami kirjoitti:

        Elisabeth Klarer,joka oli Adamskin aikalainen,kertoi myös tavanneensa ihania venuslaisia.Hänen mukaansa venuslaiset ovat kauniita,jaloja,ystävällisiä,viisaita ja he eivät syö lihaa vaan ovat kasvissyöjiä.Ovatko venuslaiset niitä,jotka tallaavat viljapeltoja ja siinä sivussa popsivat viljaa?

        Sain äskettäin kanavoinnin jossa sanotaan,että ainoastaan ja vain venuslaiset tallaavat niitä viljapeltokuvioita.

        Ja siinä sivussa he popsivat vähän viljaakin jos heillä sattuu olemaan nälkä.

        Lisäksi henkioppaani vahvisti sen kaikkien tietämän asian eli sen,että Billy Meier on huijari aivan samoin kuin George Adamski oli aikoinaan.


      • Riemastunut
        ent.tupakoitsija kirjoitti:

        George Adamski sai Venuksen tähti-ihmisiltä nuhteita, kun meinasi
        ruveta tupakoimaan lautaslennon aikana tuhkakuppia kaivaten.
        Jotta, löytyy tästä ufologiasta ihan hyödyllisiäkin sanomia
        terveyskasvatusta ajatellen !

        Viime vuoden elokuussa ilmeisesti venuslainen humis ilmestyi minulle unessa ja käski lopettaa sauhuttelun.Ja minä lopetin! Näin ollen kaikki chakrani pysyvät jatkuvasti avoinna ja voin kanavoida milloin huvittaa!Oooh tätä riemun ja onnen aikaa!


      • Raittiuttaja
        Riemastunut kirjoitti:

        Viime vuoden elokuussa ilmeisesti venuslainen humis ilmestyi minulle unessa ja käski lopettaa sauhuttelun.Ja minä lopetin! Näin ollen kaikki chakrani pysyvät jatkuvasti avoinna ja voin kanavoida milloin huvittaa!Oooh tätä riemun ja onnen aikaa!

        Venuslaiset on ihanii koska ne ei oo lihavii ja ne on aina niin ihanii ja meistä aina huolehtii....


      • Kananaivoinenvoija
        W.Viljami kirjoitti:

        Elisabeth Klarer,joka oli Adamskin aikalainen,kertoi myös tavanneensa ihania venuslaisia.Hänen mukaansa venuslaiset ovat kauniita,jaloja,ystävällisiä,viisaita ja he eivät syö lihaa vaan ovat kasvissyöjiä.Ovatko venuslaiset niitä,jotka tallaavat viljapeltoja ja siinä sivussa popsivat viljaa?

        Saamani erittäin luotettavan kanavoinnin mukaan vain venuslaiset tallaavat viljapeltoja.Se,millaisia kuvioita silloin muodostuu riippuu siitä kuinka monta venuslaista on tallaamassa ja miten kova nälkä heillä on.


      • N.Äklä
        Kananaivoinenvoija kirjoitti:

        Saamani erittäin luotettavan kanavoinnin mukaan vain venuslaiset tallaavat viljapeltoja.Se,millaisia kuvioita silloin muodostuu riippuu siitä kuinka monta venuslaista on tallaamassa ja miten kova nälkä heillä on.

        Jos toisinaan vuoden satonäkymät ovat huonot,niin johtuuko se siitä,että viljapeltoja tallaavilla venuslaisilla on silloin ollut normaalia suurempi nälkä?


      • nottamitäsanotte

        Itse en usko tähti-ihmisiin.Mitäs tähän sanotte?


      • tiili.käsveskassa
        nottamitäsanotte kirjoitti:

        Itse en usko tähti-ihmisiin.Mitäs tähän sanotte?

        Täti-ihmisiä on syytä uskoa ja mukisematta. Muuten tulee tupen rapinat.


    • 75798697555

      En tunne yhtään tähti-ihmistä. Täti-ihmisiä tunnen ja kaikki eivät ole mukavia. Kun joku tulee kylään minulle, heilahtaa täti-ihmisen ikkunaverho tai tulee tarve rappujen lakaisemiseen.

    • myöstähti

      Guuglesta löytyy esim tauno palo ja ansa ikonen oli aikamme kuuluisimpia tähtiä. Nykynuorisosta sitten vaikka uuno turhapuuro. jne.

    • Maadoitussetä

      Heippa kaikki maadoitusta kaipaavat tähteläistytöt. Tukevaa maadoitusta tarjolla.

    • Anonyymi

      Miten voi olla tähdestä kotoisin kun sehän palaa... ei siellä elämää ole... maapallo ei ole tähti, aurinko on...

    • Anonyymi

      Kuinka liftata ufoon ja missä; olisko kattavia tietoja; löytyykö Lapista hyvä mesta vai onko lähempänäkin? Mitkä päivät ja aika olisi otollisinta. Millä viestinnällä pääsee kyytiin ja pääseekö niiden mukana pois tältä, ja palauttaako, ja tekeekö anaalisia tutkimuksia tai muuta? Kuulema lopettanut rektonomiset tutkimukset jo (en muista elokuvaa tms., jossa sen joku sanoi).

      Entä säteily? Käyvät kai ydinenergialla? Muuta huomioitava? Virukset, bakteerit? Sisuskalujen sieto matkailuun. Vaakatasossa kai pitää matkata jos ne on pikkuhenkilöitä, vaikka kolmemetrisiäkin kuulema on. Ovatko robotteja, vai humanoideja ja onko sillä eroa, ovatko kuitenkin inhimillisiä?

      Kannattaa varmaankin käydä suikussa ja pestä hampaat ensin. Entä mitä vaatetusta suositellaa? Vessassa toki ennen ja hyvin ravittuna, muttei niin, että vessassa käytävä isolla alle 24h. Olisko kusikanisteri hyvä matkassa, varmuuden vuoksi? Paskallekin olisi päästävä jos matka kestää yli 24h. Entä vettä, ruokaa? 1-3 kk selvinnee ilman ruokaa. Kaksi isoa kanisteria, toiseen kusee. Ehkä kompostoiva tai polttava vessa tms. Vessapaperia, olisko 20 rullaa? Hygienialiinoja. Hammasharja ja tahnaa. Vitamiini-kivennäisaineita.

      • Anonyymi

        Tämä oli tietysti huumoria, mutta ihan hyvää pohdintaa!


    • Anonyymi

      Tähti-ihmisinä itseään pitävät ovat ennen muuta hassahtaneita. Ehkä elämä on koetellut ja on löydettävä jotain tämän ylittävää armahtamaan. Huuhaasta voi tehdä myös leipätyön itselleen jolloin laulut vaan paranee kun mukaan tulee aimo annos yritteliäisyyttä. Kukapa ei haluaisi kuulla olevansa kaikkea tätä. Miksi hyvyys olisi maailmankaikkeuden lähettilään sanoma. Kun maan päälläkään se ei usein pääse oikeuksiinsa vaan ennemminkin varjojen juhlaa.



      ---Heidän silmänsä näyttävät puolikuulta.
      He ovat empaattisia, viisaita ja ainutlaatuisia.
      Heillä on hyvin vanha sielu.
      Heillä on ollut psyykkisiä kokemuksia, etenkin eloisista ja profeetallisista unista.
      Heillä ei ole "kodin" tai "kuulumisen" tunnetta.
      Eläimet vetoavat niihin helposti.
      Heitä kiinnostaa metafysiikan tutkimus.
      He ovat henkisesti edistyneitä.
      Heidän auransa eivät ole kiinteät, vaan niillä on sateenkaaren hohto.

      https://www.sagegoddess.com/blog/musings/star-people-are-you-one/

      • Anonyymi

        "Ymmärtääkseen tähti-ihmisiä tai tähtilapsia, on ensin uskottava Maan ulkopuoliseen elämään. On uskottava menneisiin elämiin, muinaisiin sivilisaatioihin ja reinkarnaatioon."


    • Anonyymi

      Pystyyköhän ihminen syntymään seuraavassa elämässä ufomieheksi ,vaikka kauniiksi vaaleaksi nordic-alieniksi?

      Ja pitääkö mennä vauva nordiciin vai voiko mennä jo täysikasvuiseen nordiciin.

      • Anonyymi

        Palstan hekottelijat eivät täytä vaatimuksia, joten heiltä se ei onnistu. Heille suodaan sian, so teurasporsaan elämä seuraavaksi. Ovatkohan koskaan tulleet ajatelleeksi että jouluna mässäävät jonkun viinaan kuolleen kaverinsa inkarnaatioruumista?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe