Huonoon itsetuntoon. Uskon, että se koitui/koituu kohtaloksemme. Voi hyvin, mies
Olen sairastunut
9
<50
Vastaukset
kyllä se paranee minäkin väliin kärsin huonosta itsetunnosta epävarmuutemme on heikkoutemme. nyt vaan usko itseesi kaikki hyvin menee tee asiota paremmin.
- neuvojasinulle
En usko että olet. Olet vain kadottanut epäluottamuksen vuoksi myös suunnan ja yhteyden elämän tarkoitukseen. Kannattaisi päästää turhista ajatuksista irti ja löytää on tie valaistumiseen siitä mikä elämän tarkoitus on. Monella se tuntuu olevan hukassa ja se luo sisäistä pahanolon tunnetta.
- toisinsanoen
Haaveista ja unelmista irti
- entisenhaamu
Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.
- eiolenoinsimppeliä
Varmasti joku haluaa, mutta kyseessä on aina myös se haluatko sinä itse. Monesti se menee niin, että Liisa haluaa Pekan ja Pekka haluaa Jarmon ja Jarmo haluaa Liisan, tai miten vain... meniköhän tässä nyt jotain väärin.
- kaikemmoista
Pekka halua Jarmon, heh
- oletkuormittunut
entisenhaamu kirjoitti:
Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.
Päästä irti toimimattomasta tai sellaisesta mikä ei ole sinun käsissäsi. Et pysty esim muuttamaan kiveä leiväksi.
- Parastaaata
Muista, että olet aivan yhtä arvokas, kuin muutkin. Kaikilla meillä ihmisillä on sama ihmisarvo. :)
- hoivaaitseäsi
Tunne elämäsi on myrkyttynyt. Siihen kuuluu noita oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522