Huonoon itsetuntoon. Uskon, että se koitui/koituu kohtaloksemme. Voi hyvin, mies
Olen sairastunut
9
<50
Vastaukset
kyllä se paranee minäkin väliin kärsin huonosta itsetunnosta epävarmuutemme on heikkoutemme. nyt vaan usko itseesi kaikki hyvin menee tee asiota paremmin.
- neuvojasinulle
En usko että olet. Olet vain kadottanut epäluottamuksen vuoksi myös suunnan ja yhteyden elämän tarkoitukseen. Kannattaisi päästää turhista ajatuksista irti ja löytää on tie valaistumiseen siitä mikä elämän tarkoitus on. Monella se tuntuu olevan hukassa ja se luo sisäistä pahanolon tunnetta.
- toisinsanoen
Haaveista ja unelmista irti
- entisenhaamu
Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.
- eiolenoinsimppeliä
Varmasti joku haluaa, mutta kyseessä on aina myös se haluatko sinä itse. Monesti se menee niin, että Liisa haluaa Pekan ja Pekka haluaa Jarmon ja Jarmo haluaa Liisan, tai miten vain... meniköhän tässä nyt jotain väärin.
- kaikemmoista
Pekka halua Jarmon, heh
- oletkuormittunut
entisenhaamu kirjoitti:
Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.
Päästä irti toimimattomasta tai sellaisesta mikä ei ole sinun käsissäsi. Et pysty esim muuttamaan kiveä leiväksi.
- Parastaaata
Muista, että olet aivan yhtä arvokas, kuin muutkin. Kaikilla meillä ihmisillä on sama ihmisarvo. :)
- hoivaaitseäsi
Tunne elämäsi on myrkyttynyt. Siihen kuuluu noita oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654