Olen sairastunut

entisenhaamu

Huonoon itsetuntoon. Uskon, että se koitui/koituu kohtaloksemme. Voi hyvin, mies

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se paranee minäkin väliin kärsin huonosta itsetunnosta epävarmuutemme on heikkoutemme. nyt vaan usko itseesi kaikki hyvin menee tee asiota paremmin.

    • neuvojasinulle

      En usko että olet. Olet vain kadottanut epäluottamuksen vuoksi myös suunnan ja yhteyden elämän tarkoitukseen. Kannattaisi päästää turhista ajatuksista irti ja löytää on tie valaistumiseen siitä mikä elämän tarkoitus on. Monella se tuntuu olevan hukassa ja se luo sisäistä pahanolon tunnetta.

      • toisinsanoen

        Haaveista ja unelmista irti


      • entisenhaamu

        Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.


      • eiolenoinsimppeliä

        Varmasti joku haluaa, mutta kyseessä on aina myös se haluatko sinä itse. Monesti se menee niin, että Liisa haluaa Pekan ja Pekka haluaa Jarmon ja Jarmo haluaa Liisan, tai miten vain... meniköhän tässä nyt jotain väärin.


      • kaikemmoista

        Pekka halua Jarmon, heh


      • oletkuormittunut
        entisenhaamu kirjoitti:

        Ei ehkä ihan tuosta ole kyse kuitenkaan. Mutta oli mistä oli, se on ainakin varmaa, että minua ja häntä ei tule koskaan. Minulla on omat kampppailuni, joihin täytyy keskittyä. Minulla on suunta elämässäni, en koe sen olevan hukassa. En ole parisuhteeseen valmis tuskin koskaan, huonon itsetuntoni takia. Tämä huono itsetunto liittyy vain näihin romanttisiin tunteisiin ja ajatuksiin, ei muihin elämän osa-alueisiin. En koe, että kukaan haluaisi parisuhdetta kanssani. En myöskään koe, että parisuhdetta olisi tarkoitettu tässä elämässä minulle, vaikka sellaisen itse haluaisinkin. Ehkä täytyy tehdä kuten toisinsanoen-nimimerkki kehottaa, ja päästää mahdottomista haaveista irti. Tilanne on mahdoton ja minä huonoitsetuntoisena olen mahdoton.

        Päästä irti toimimattomasta tai sellaisesta mikä ei ole sinun käsissäsi. Et pysty esim muuttamaan kiveä leiväksi.


    • Parastaaata

      Muista, että olet aivan yhtä arvokas, kuin muutkin. Kaikilla meillä ihmisillä on sama ihmisarvo. :)

    • hoivaaitseäsi

      Tunne elämäsi on myrkyttynyt. Siihen kuuluu noita oireita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe