Vaimoni sai aiemmin takuuvarmasti yhdynnässä orkun kun hänen klitoristaan myös muistettiin hyväillä.
Ei vaan toimi nykyisin.
Tuntuu kuin hän nykyisin kiihoittuisi enemmän kovakouraisesta "hyväilystä".
Eipä vaan kerro minulle, mitä haluaa.
Antakaapa naiset vinkkejä urautuneeseen seksiin ajautuneelle parille, mikä todellisesti naista kiihottaa.
Mitkä muut paikat ja millä tavalla käsiteltynä ajavat teidät orkkuun?
Toki ymmärrän mielikuvat, fantasiat, läheisyyden tunteet, mutta olisiko teillä hihassa joku ihan uusi juttu. Uusi omakohtainen kokemus joka vei teidät uudelle tasolle, siis orgasmiin muilla kuin perinteisillä tavoilla.
Kertokaapa se myös minulle, jos toimii annan palautetta.
Ja jos ne keinot löytyy fantasia puolelta, niin mitä mahtais olla.
Täällä ollaan anonyymejä, joten roisimmatkin vinkit on mulle tärkeitä.
Miksi niitä piillotella, meillä kaikilla on omat "jutut" päässä.
Sinä/te naiset kakistakaa ne minulle. Jos tuo seksielämä lähtisi uuteen nousuun.
Rehellisille ja avoimille seksistä pitäville naisi
Ukkomiesvielä
2
195
Vastaukset 2
- Kkoo
Nykyään tykkään kovasti takaapäin ja itse autan kädellä. Tulee usein pari kertaa peräkkäin, toinen perään kun nauttii siitä kun mies tulee. .Muuttuu ne mieliteot vuosien varrella. Nuolemaan saan aina.
- KaijaG
Mulla ainakin orgasmiherkkyys on kausittaista. Välillä ei vaan millään kiinnosta. Seksileluilla ollaan nyt yritetty hiukan eloa tuoda makkariin.
http://www.rosawilly.fi/product/vibraattorit/fairy-turbo-massage-wand/
Perushieromasauva, mutta toimii niin jumalattoman hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561