Heti hiljensitte paikalliset möyhkääjät. Hienosti järjestettyjä tempauksia ja oikea ihonväri riitti siihen.
Hyvä irakilaiset!
18
<50
Vastaukset
- tiedossa.on
Oletko sinäkin niitä auttajia jotka heitti oman ukon mäkeen kun tuli irakin poika kohdalle?
- puolestanneiloinen
En satu olemaan. Enkä ole vielä toistaiseksi omaan sukupuoleen näissä suhteissa siirtynyt.
- HelppooKunHeinänteko
Hyvin hiljentävät yhdessä jos toisessakin tapauksessa, kun muutetaan meidän suomalaisten tapoja ja sääntöjä heidän kulttuurinsa mukaiseksi.
- niinvaarallisia
Höpö höpö. Yhtään tapaa ei ole minukaan tarvinnut mamujen takia muuttaa ja olen vuodesta 93 heidän seassaan asunut ja elänyt.
Halaaminen ja kätteleminen ovat kyllä levinneet ja halukkaat voivat ostaa etnisiä ruokia ja mausteita ja muuta tavaraa heidän kaupoistaan. - Maksaja
niinvaarallisia kirjoitti:
Höpö höpö. Yhtään tapaa ei ole minukaan tarvinnut mamujen takia muuttaa ja olen vuodesta 93 heidän seassaan asunut ja elänyt.
Halaaminen ja kätteleminen ovat kyllä levinneet ja halukkaat voivat ostaa etnisiä ruokia ja mausteita ja muuta tavaraa heidän kaupoistaan.Olet siis ollut samassa fattajonossa niiden pummien kanssa. Pitihän se arvata.
- jämpti.on.niin
Kyllä suomalaisen pitää mukautua muslimikulttuuriin.
- Suvakkilasit.Päässä
niinvaarallisia kirjoitti:
Halaaminen ja kätteleminen ovat kyllä levinneet ja halukkaat voivat ostaa etnisiä ruokia ja mausteita ja muuta tavaraa heidän kaupoistaan.-Uimahalleihin omat vuorot mamunaisille.
-Uimahallin henkilökunta ei uskalla estää hallissa ramuamista.
-Kirjastojen hiljaisuus kumottu kun kulttuuri on tuonut mölyävät apinat.
- Kouluissa joulu- ja kevätjuhlat muokattu kulttuuriin sopivammaksi.
- Naisten likaista kättä ei saa liikuttaa, joten naisia ei kätellä ja kassoilla ei anneta rahaa tai palautusrahaa käteen.
-Naisia kehoitetaan pukeutumaan peittävästi.
-Naisten tasa-arvo vaarantuu.
Muslimikulttuurista ja naisen asemasta. https://fi.wikipedia.org/wiki/Islam_ja_naiset
Eipä ole suomi enää kuin ennen. - Vkogoclclv
Jospa kävisit itse uimahallissa tai kirjastossa sen sijaan että heität oletuksia peräkammarista käsin. Saattaisi jopa virkistää.
- Suvakkilasit.Päässä
Vkogoclclv kirjoitti:
Jospa kävisit itse uimahallissa tai kirjastossa sen sijaan että heität oletuksia peräkammarista käsin. Saattaisi jopa virkistää.
En käy enää kun asiat on menneet tähän pisteeseen.
- täytyypuhua
Ei tuu kuule kuuloonkaan nythän tää vasta alkaa. Seuratkaa Brysellin Molenbekin lähiön tapahtumia ja Ruotsin lähiöitä missä asuu vain maahanmuuttajia.
Kyyti on kylmää muita kuin muslimeita kohtaan, ja heissäkin eripuraa sekä väkivaltaa uskontosuuntien kesken.
Lähes 2000 vuotta vanhoja toimintamalleja ei saa muutettua ainakaan sukupolveen täällä.
Voitte kaunistella ihan vapaasti ja haukkua rasistiksi.
Maassa maan tavalla, jos ei kerran kelpaa niin ovi voi käydä.
Ugh olen puhunut.- Cllclclll
Suomessa kaikki ihmiset ovat ihonväristä riippumatta tasa-arvoisia. Maassa maan tavalla. Jos ei miellytä voi lähteä etsimään uutta mieluista kotimaata jossa ihmisoikeudet ei kuulu kaikille.
- ihanuuksien.ihmemaa
Suomi on suomalaisten maa, Suomen sos.turva kuuluu suomalaisille, emme tarvitse ulkomaan hottentotteja tuhoamaan maatamme ja kulttuuriamme. Emme tarvitse minkäänlaista työvoimaa avuksemme, kun työtä ei ole omillekaan, emme varsinkaan luku- ja kirjoitustaidotonta, ikinä mitään tekemätöntä sakkia. Mamuista on meidän pienelle kansallemme uskomattoman suuret elätyskulut, jotka vain kertautuvat vuosien myötä. Elätys revitään veronmaksajien selkänahasta. Palkat ja eläkkeet eivät nouse, sen sijaan kaikki tuotteet ja palvelut kallistuvat, omavastuut nousevat. Mamut eivät maksa mistään mitään, ovat vain ottavana osapuolena. Kyllä on ihanaa ja kannattavaa!
- sairaallealoittajalle
Aloittaja on varmasti iloinen tästäkin päivästä.
Taas "hiljennettiin" kymmeniä eurooppalaisia, tällä kertaa Brysselissä:
http://yle.fi/uutiset/brysselin_iskut/- Jytkynjytkytpampam
38 jo hiljennyt ja lisää vielä sammuu, pian taas jysyytetään lisää
- fghaethyeth
Ampuisivat brysselissä nuo rättipäät sitämukaa kun olisi todisteita pommihommiin osallistumisesta! Ei niistä muuten eroon pääse!
- Mee-sinä-näyttämään
Ai niiku ampusivat. Ne oli itsemurhapommittajia. Aika vaikeeta osua kunnolla.
- lkuyhjgfd
On niitä siellä vielä vapaanakin! Eikun kiinni ja niks naks!
- Ihan_kylmästi
vaan samalla lailla kuin Adolfin aikana kaikille ongelmalähiöiden epäilyttäville musulmaaneille nappi niskaan. Ei ne muuten opi. Papeista aloitettava eliminointi, ne sitä tuhonsiementä kylvävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952