Tästä palstasta ja hänestä... Häpen itseäni.
Vastaukset 13
Minäkin häpeän........
- jostoinen
Jotain..tuttua.Toisinkin vois..jutskata
- Anisliemissäkeitetty
Ohi menevää kuten koko elämäkin
- mutsilti
Mä oon auttamattoman perso makealle, romantiikan nälkäinen ja ja ja
- oohuoetta
ei kantsi kuule hävetä ei täällä kukaan mitään välitä.
- srgfgrgrg
Toi oli hyvä : ). Mut hei, tää on nykyaikaa. Kaikki räplää joka paikassa vaan laitteitaan. Mut jos alkaa ahdistaan, juttu kun juttu, niis sit on alettava tekeen muutakin.
- Tajuasuhteellisuuteen
Pieni juttu monen muun maailman tekosten rinnalla. Hitlerkää ei hävennyt yhtään.
- Pahajuttu
Sama juttu, koukuttua nyt näin. Ei voi käsittää.
- poisHäpeä
Ei se haittaa muita, kuin itseäsi.
- Kivakuullaetmuillakin
Sama fiilis.
- Enolesiisainoa
Täällä myös samoin.
- hävetkäämme
Mulla ei pakkomieltä, mutta joo häpeän toisinaan. En kuitenkaan koskaan kirjoita kuin jonkun tuntisin.
- minkästeet
sama täällä ja ku ei tiedä onks se tääl ja kirjotteleeks se mul
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717