Kiristi seksiä hakeneilta tuhansia euroja
Internetin seuranhakupalstalla alaikäistä teinityttöä esittänyt ja aikuisia miehiä huijannut 23-vuotias mies
Deittipalstan teinityttö olikin mies
4
<50
Vastaukset
- akseliahtaaja
Olisit pukannut sitä persiiseen akselirasvan avustuksella
- manitloppuviinatei
Mikä mainio keino tehdä helppoa rahaa, sossusta kun ei enää saa tarpeeksi ryyppyrahaa kun ählämit vie kaiken, ryhdyn siis tähän oitis
- MindeHymystä
Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.
- Kotkalainen_hönö
MindeHymystä kirjoitti:
Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.
Oletpa kuuma. Tule heti tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381