Kiristi seksiä hakeneilta tuhansia euroja
Internetin seuranhakupalstalla alaikäistä teinityttöä esittänyt ja aikuisia miehiä huijannut 23-vuotias mies
Deittipalstan teinityttö olikin mies
4
<50
Vastaukset
- akseliahtaaja
Olisit pukannut sitä persiiseen akselirasvan avustuksella
- manitloppuviinatei
Mikä mainio keino tehdä helppoa rahaa, sossusta kun ei enää saa tarpeeksi ryyppyrahaa kun ählämit vie kaiken, ryhdyn siis tähän oitis
- MindeHymystä
Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.
- Kotkalainen_hönö
MindeHymystä kirjoitti:
Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.
Oletpa kuuma. Tule heti tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760