Deittipalstan teinityttö olikin mies

ISlehti

Kiristi seksiä hakeneilta tuhansia euroja
Internetin seuranhakupalstalla alaikäistä teinityttöä esittänyt ja aikuisia miehiä huijannut 23-vuotias mies

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akseliahtaaja

      Olisit pukannut sitä persiiseen akselirasvan avustuksella

    • manitloppuviinatei

      Mikä mainio keino tehdä helppoa rahaa, sossusta kun ei enää saa tarpeeksi ryyppyrahaa kun ählämit vie kaiken, ryhdyn siis tähän oitis

      • MindeHymystä

        Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.


      • Kotkalainen_hönö
        MindeHymystä kirjoitti:

        Moi, mä oon Minde ja 19-v. Kuten huomaat kuvasta, en ole mikään rumilus. Harrastan zumbaa, käyn salilla kolmesti viikossa ja uin. Sun ilmoitus vaikutti mukavalta. Haen just sun kaltaista mukavaa ja tavallista miestä. Vanhempi pitää ehdottomasti olla. Mulla ei ole nyt puhelinta, kun se tippui veteen, eikä ole uutta heti varaa ostaa. Mutta sun ilmoitusta en voi jättää huomioimatta. Mitä mä teen? Nyt istun kirjastossa kirjoittamassa tätä, mutta ois tosi kiva tavata sut. Oisko sulla aikaa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana? Vastaa mulle, voin lukea vastaukset vasta ylihuomenna, kun tuun taas kirjastoon. (Tiedän, vaikeaa.) Jos haluat, niin mä voisin tulla tapaamaankin sua, mutta hitsi kun ei ole opiskelijana rahaa liiaksi. Jos haluaisit jeesiä, niin laita mulle matkalippuraha kirjeessä mun osoitteeseen Milla Nakkila, Poste restante, 01300 Vantaa. En usko että kadut. En ole TODELLAKAAN mikään feikki. Mä vaan en haluais päästää sua nyt käsistäni. Eiköhän me keksittäis jotain tosi kuumaa yhdessä, hih.

        Oletpa kuuma. Tule heti tänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe