Istuimme edelleen sivustassa, yhtäkkiä kuului laukaus! Hyppäsimme ylös ja juoksimme Dickin luokse. Toivottavasti kaikki on kunnossa muistan ajatteelleni. Kun saavuimme Dickin luokse hän seisoi pistooli kädessään ilman housuja, sotavankimme takana.
Hän karjui: "15 minuuttia mitä minä sanoin teille perkele". "Dick mitä vittua" Taylor ja Elias sanoivat katsellessaan sotavankia. Sotavangilta oli kiskottu housut alas ja nyt hänen takaraivossaan ammotti 9mm reikä. Dick karjui: "Hän yritti karkuun, en voinut muuta". "Karkuun? Sidottuna kiveen?!" huusi Elias!
Seisoimme hämmästyneenä tapahtumapaikalla. Dick puki housujaan ylle ja me koitimme tiedostaa sitä mitä oli juuri tapahtunut.
Helikopterin vaimea ääni alkoi kuulumaan horisontista. Dick karjui: "kerätkää paskanne nyt lähdetään". Otimme reppumme ja kiväärimme,
juoksimme helikopteriin. Helikopterissa oli hiirenhiljaista, kopterin noustessa tuijotimme Dickiä joka hymyili maireasti, viilatessaan
kynsiään. Hämmästyneenä katosimme kuin haamut aamuyöhön.
Vietnam story part 2
LtDanTaylor
2
480
Vastaukset
- kundi74
..hauskin tarina jonka olen täältä lukenut!
Sujuva juttu. Pidin ja toivottavasti tulee lisää.
Olen joskus leikkinyt turkkilaisten kanssa. Minä olin leikissä niiden sotavanki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615