Istuimme edelleen sivustassa, yhtäkkiä kuului laukaus! Hyppäsimme ylös ja juoksimme Dickin luokse. Toivottavasti kaikki on kunnossa muistan ajatteelleni. Kun saavuimme Dickin luokse hän seisoi pistooli kädessään ilman housuja, sotavankimme takana.
Hän karjui: "15 minuuttia mitä minä sanoin teille perkele". "Dick mitä vittua" Taylor ja Elias sanoivat katsellessaan sotavankia. Sotavangilta oli kiskottu housut alas ja nyt hänen takaraivossaan ammotti 9mm reikä. Dick karjui: "Hän yritti karkuun, en voinut muuta". "Karkuun? Sidottuna kiveen?!" huusi Elias!
Seisoimme hämmästyneenä tapahtumapaikalla. Dick puki housujaan ylle ja me koitimme tiedostaa sitä mitä oli juuri tapahtunut.
Helikopterin vaimea ääni alkoi kuulumaan horisontista. Dick karjui: "kerätkää paskanne nyt lähdetään". Otimme reppumme ja kiväärimme,
juoksimme helikopteriin. Helikopterissa oli hiirenhiljaista, kopterin noustessa tuijotimme Dickiä joka hymyili maireasti, viilatessaan
kynsiään. Hämmästyneenä katosimme kuin haamut aamuyöhön.
Vietnam story part 2
LtDanTaylor
2
414
Vastaukset
- kundi74
..hauskin tarina jonka olen täältä lukenut!
Sujuva juttu. Pidin ja toivottavasti tulee lisää.
Olen joskus leikkinyt turkkilaisten kanssa. Minä olin leikissä niiden sotavanki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558