Hei.
Olisiko jakohihna kun sieltäpäin kuuluu vinkuna- valitus ääni. Ihan kun hihna hankaisi johonkin ? Hihnalla ajettu n.50 000 km ja 3 vuotta. Auttakaa tyttöä , vien kyllä auton korjaamolle , joo. Olisi vaan kiva saada alustavia tietoja täältä.
Volvo 80 , 2.5 tdi , vm 2000. 313 000km.
S80 , 2.5 d , hihnako ?
8
274
Vastaukset 8
- Heitäpirssipajalle
Se on apulaitehihna joka vinkuu!
- kaluttu
Tai turbo alkaa olemaan finitos vai olisko ilimastoinnin kompura ja tehostajan pumppu?
- S80D5
Omassa D5:sessa pitää se moottorin suoja joka on moottorin päällä juuri tuollaista vikisevää ääntä. Taajuus vain nousee moottorin kierrosnopeuden mukana. Ottamalla kannen pois selviää onko vika tuossa suojassa vai ei.
- HoidaKuntoon
Jos jakopään hihna katkeaa, niin moottori on sitten yleensä entinen. Vie ehdottomasti ammattimiehelle.
- virastoon
Se on niin kalliita ne korjamo olisko ketään iltatöitä tekevä vois saada halavemmalla,
joku volvoterho vaikka tampereelta sielä kuulema joku 15etunti tekee yön aikaan. - Säääätämällä
Laturin nihna siellä vinkuu,löysää laturin pultit ja kiristät hihnaa joko nostamalla tai laskemalla laturia ja pultit kiinni.
- Henrietti
hei. se oli semmonen pieni hihna , kiristin , rullat . käyttää jotain diesel pumppua ..?
- Henriett
niin ja vielä tuosta autostani , tykkään , kivasti murisee diesel , kun polkasee.
hyvää kesää pojat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8600- 38560
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448