Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haistakoo Kiemunki pitkää ja löysää kapista vizdaa

lutu

Siis omaansa VIZDAA!

Voi vizda ne on tyhmiä nuo eräät Persut, ja nyt tuokin hutsukka sen osoitti!

Että vois tuolta kolttahutsulta niistää vähän paskaräkänokkaa?

11

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiemupers

      niin pitäis joo tai hakata sinisen kirjavaksi, joillekin se järki pitää takoa pesäpallomailalla

    • naturligt

      näkeehän tuon nyt jo monen metrin päähän ettei käy ihan täydellä, mut paljonpa se nyt oliskin kiemungille, sairaita koko suku, käpykaartilaisia ja kirkonpolttajia

    • jappas

      Pässinpäitä koko kolttavitun sakki, ihan hulluja epäsiistejä haisevia kolttahutsun perslävestä

    • Kuparikauppias

      Mikä kiemunki.?? Kenen leivissä se on.? Kuka sen on palkannut.??? Siinäpä virpomista joutilaille.!
      Vakka kantensa valinnut;-))

    • Takinkääntäjiäkokopoppoo
    • copypaste

      Kiemungin Feisarisivulla
      https://www.facebook.com/terhi.kiemunkiosisomaki
      olevan tiedon mukaan löytyi media, joka ainoana julkaisia Kiemungin oman kannan sellaisenaan:

      http://www.kansalainen.fi/terhi-kiemungin-vastine-virpomiskohuun

      Mutta katotaan tostaina klo 21 mitä Enbuskeshow saa irti kun on suora lähetys:

      http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/enbuskeveitolasalminen/uutiset/artikkeli/terhi-kiemunki-ja-cheyenne-suoraan-lahetykseen-kohutut-naiset-astele

      vat-esiin/5803382


      Iltalehdessä oli kohun nostanut Kiemungin teksti. Siis kaksi kysymyslausetta:
      - Onko tämä kotiutumista kun muslimipenskat kiertää virpomassa? Vai onko Allahillakin tänään joku vuosipäivä?

      http://static.iltalehti.fi/uutiset/21301297_uu.jpg

      Tutkiskelin kysymyksiä ja selvisi että tosiaan juuri tuona päivänä oli islamiin liittyvä vuosipäivä nimeltään "Persialainen uusivuosi".

      Googlatkaapa tuolla nimellä. Miksihän kukaan muu ei muuten ole ollut kiinnostunut vastaamaan itse kysymykseen.

      Mitä feisarissa porukka avauksen perään kirjoitteli, sitä selvittelen nyt?

      Puhutaan Kiemungin kauneudesta tai rumuudesta. No jokainen saa luoda oman fiiliksensä:
      http://www.meidanmaa.fi/terhikiemunki/kuvagalleria

      • todettu.juttu

        Ei Terhi Kiemungin rasismi muuksi muutu, vaikka kuinka selittelisi.


      • persläpikirkonpolttaja

        Jos joku on syvästi huolestunut pakolaistulvasta ja sitä ruokkivasta politiikasta (kuten tuo Kiemunki) niin onhan se sinun mielestäsi hirveä rasisti. Olen itse päättänyt äänestää tuota tämän palstan analyysienne mukaan: "kapista, haisevaa, käpykaartilaista, kirkonpolttajaa, kolttahutsun persläpeä" lopun ikääni missä tahansa vaaleissa joissa hän on mukana.


      • yhdenasiannainen
        persläpikirkonpolttaja kirjoitti:

        Jos joku on syvästi huolestunut pakolaistulvasta ja sitä ruokkivasta politiikasta (kuten tuo Kiemunki) niin onhan se sinun mielestäsi hirveä rasisti. Olen itse päättänyt äänestää tuota tämän palstan analyysienne mukaan: "kapista, haisevaa, käpykaartilaista, kirkonpolttajaa, kolttahutsun persläpeä" lopun ikääni missä tahansa vaaleissa joissa hän on mukana.

        Kuinka kauan tämä huoli on ollut ja onko tässä välissä tehnyt mitään positiivista. Osaako?


    • Hyvä.kiemunki

      Hyvä Kiemunki, hienoa että joku uskaltaa tuoda enemmistön mielipiteen julki, vaikka suvakkinatsit käy päälle.

      • kiemurahäntä

        Kondomeita lapsille. Enemistö ei ajatele niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe