Tahtoisitko piinata Tuksua piinaviikolla?

Piinaapelkkää

Piinaviikko on alkanut. Miten piinaavaa sen pitäisi olla jotta Tuksu tuntisi pääsiäisen piina-ajan riittävän piinaavana?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häkkipää-munasuojat

Jos Tuksulla on keikka Pitkänäperjantaina, kuten huhuillaan, menisin keikalle lavan viereen huutelemaan kannustavia Jeesus-horinoita koko illaksi. Pukeutuisin jääkiekkoilijan suojavarusteisiin (häkkipäänä).

Ennen keikkaa pokelle sanoisin, että olen Tappara- ja Tuksu-fani sekä maksaisin hänelle 50 euroa siitä, ettei hän puuttuisi tapahtumien kulkuun.

• Pitkäkeikka

Onko keikka tulossa, ja mikä on keikakpaikka?

• Alustava.varaus
        Pitkäkeikka kirjoitti:

Onko keikka tulossa, ja mikä on keikakpaikka?

Vielä ei ole vahvistusta keikalle tullut mistään sfääreistä.

• AnnanPenaali

Herätys joka aamu klo 7.00, sitten suihkuun peseytymään ja kaikki alkoholi kaadetaan viemäriin, eikä uusia pulloja tilalle.

• Himonäätä

Lällyn ukko vois tulla järkiinsä ja lopettaa tän ilveilynsä paskasen juopon kanssa. Arto voittas lotossa. Kooman haamu ilmestyy ja sanoo että "jassu oli aina mun suosikki sisko". Ämmämuratti pakkaa markun ja kimpsut ja muuttaa etelään eläkepäivien viettoon ja sanoo että sinne on sitte sulla porttikielto. KOKO KANSAN JOHANNA 2 ilmestyy myyntiin.

• Raivon-aika
        Himonäätä kirjoitti:

Lällyn ukko vois tulla järkiinsä ja lopettaa tän ilveilynsä paskasen juopon kanssa. Arto voittas lotossa. Kooman haamu ilmestyy ja sanoo että "jassu oli aina mun suosikki sisko". Ämmämuratti pakkaa markun ja kimpsut ja muuttaa etelään eläkepäivien viettoon ja sanoo että sinne on sitte sulla porttikielto. KOKO KANSAN JOHANNA 2 ilmestyy myyntiin.

Syyttäjän syyteharkinnassa syytteet Metropolia ja Hymyä vastaan eivät etene sen pidemmälle.

• Sivupersoona-tappajana

Viinaton ja pamiton Loviisan Pamela voi olla pikkuisen äksy?

• Lievennys

Viina pois, mutta voi ottaa yhden bentson per vuorokausi. Vain yhden.

• oletjooppinut
        Lievennys kirjoitti:

Viina pois, mutta voi ottaa yhden bentson per vuorokausi. Vain yhden.

Sillä keinollako itse lieventelet?

• Lievennys
        oletjooppinut kirjoitti:

Sillä keinollako itse lieventelet?

Niin tulee tehtyä.

• Koirat-pois

Paras kiirastuli, mutta eläinten iloisa voitto olisi eläintenpitokielto Johanna Tukiaiselle.

• Kiirastulen.loimotus

Alkoholitonta viiniä Johannalle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. 57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe