jelpatkaa!

juuuuuuutotanoinniii

Eli siis oon 16.v tyttö ja oon seurustellu 2kk poikaystäväni kanssa ja hän on alkanut vihjailemaan että haluaisi harrastaa seksiä kanssani ja minäkin olen siihen muuten valmis mutta haluan olla posliini. En ole koskaan sheivannut alapäätäni joten haluisko joku kertoo vinkkejä ja että millanen sheiveri ois paras ite ku oon vetäny kainaloit ja säärii vaan noin halppis sheivereil

8

590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ihan niitä kalliita mitä normaali ruokakaupoista kemikaaliosastolta löytyy.
      Kerro toki miten kävi.

    • 777666555

      Marketeissa myytävänä nimellä Gilette Venus, OLAY. sini, keltainen pakkaus, on melko hyvä. Kolme terää n 17-18 £.

    • Analbanal

      Ota kakkoseen , siis b rappuun niin ei tarvii sheivata tai suihin

    • lovejapiis

      Miksi posliini? Nuolemista se helpottaa, mutta kasvaa pian karkealle sängelle. Ehkä kolmiorajaus riittää?
      Mukavia hetkiä. Koskettele kalua ja ota suihin, niin eipä kaveri enää muita katsele.

    • Ylikahdeksantoista

      Kun täytät 18v niin tule uudestaan tänne natusivuille kiitos.

    • lovejapiis

      Hyvä huomio ja kiitos "ylikahdeksantoista", enpäs huomannutkaan.

      • tänne.vaan

        "lovejapiis", täällä saa käydä ihan kuka tahansa ja minkä ikäinen tahansa. Ei kiellä laki, ei asetus.

        S24:n "rajoitus" on asetettu vain rauhoittamaan heikkohermoisia fossiileita.


    • Seonkinhyvä

      Sheivaisin, jos hän pyytäisi. Tiedän , että hän tykkää. Olen aina tuntenut alemmuutta, koska minulla vähän karvoja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe