unijukka katsoisitko

nainenvainen36

Hän kirjoitti, että voisimme joskus tavata.. mitä hän pohjimmiltaan miettii.. millaiset tunnelmat hänelä on. Kysymykaessä vanhempi, ristiverinen mies. Rakastan niin, että sattuu..

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Rakkaudessasi, asenteessasi rakkauteen on jotakin viatonta ja suoraan sisimmästä tulevaa ... Kokemus on tässä rakkaudessa tärkeässä roolissa. Olette hieman erilaisia, mutta kyse on siitä miten voitte toisenne kumppaneina kohdata. Joistakin rajoituksissa olisi päästävä kuitenkin ylitse ...
      Sinulla on tunteita ja sisälläsi on aidosti jotakin herkkää ja aitoa. Kuitenkaan et voi lopulta löytää enempää kuin oman itsesi. Kortit kehottava aika ajoin myöskin hiljenemään. Tämä suhde on ehkä sellainen, joka voi kasvattaa sinua sisäisesti ...

      • kysyvä

        Kiitos Unijukka :) Omat tunteeni tiedän ja olen niistä varma.. mutta hänen tunteensa ovat nyt hieman piilossa. Kertoisitko vielä mikä häntä pidättelee? :)


    • kiitossinulle

      Hyvää pääsiäistä unijukalle, bongasin sinut. Ehtisitkö katsoa vielä.

    • Unijukka15

      Millaisissa tilanteissahan oikein tapaat häntä?!
      Kortit kehottavat keskustelemaan hänen kanssaan vapaasti. Toisaalta myöskin vaistoja pitäisi tässä käyttää. Tämä "kaksinaisuus" johtaa harmoniaan.
      Täytyisi siis saada selkeä "alku" aikaan, siis tilanne liikkumaan. Mahdollista olisi tässä suhteessa kokea paljonkin asioita. Jotakin "vapauttavaa" täytyisi saada aikaan ,että tilanne liikkuisi eteenpäin ...

      • kiitossinulle

        En oikeastaan enää tapaa häntä.. mutta vahva vaistoni sanoo, että hänellä on tunteita.. osut oikeaan.. on vain hankala tilanne eikä hän pidä yhteyttä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe