Saan lukea susta juttuja ja tiedän, että nautit elämästäsi siellä missä olet. Olen onnellinen, että saat tehdä sitä mistä pidät. Olet mies, joka tietää mitä tahtoo.
Kuitenkin jossakin sisimmässäni toivoisin, että vielä joskus saisin painaa pääni sinun rintaasi vasten ja kertoa kuinka paljon rakastan sinua.
Pitkä aika siitä kun nähtiin,
vielä pidemmäksi se venyy,
on ikävä.
Olen onnellinen
14
<50
Vastaukset
- mieluitenvain
kanssasi nauttisin elämästä jos olet hän. se on se mitä tahdon ennen mitään muuta.
- olisitkohänm
Minäkin tahtoisin jos olisit hän ja vielä edelleen tahtoisit noin, kuka olet ja ketä kaipaat?
- ed----
olisitkohänm kirjoitti:
Minäkin tahtoisin jos olisit hän ja vielä edelleen tahtoisit noin, kuka olet ja ketä kaipaat?
en ole hän mikäli facessa luet häneltä niitä. ei mulla kaverina häntä
- ihanaaseon
ed---- kirjoitti:
en ole hän mikäli facessa luet häneltä niitä. ei mulla kaverina häntä
Asioita näkee, vaikka ei olekaan kaveri. Varsinkin, jos toinen jakaa asiansa julkisesti. Näin meillä :)
- ed-----
ihanaaseon kirjoitti:
Asioita näkee, vaikka ei olekaan kaveri. Varsinkin, jos toinen jakaa asiansa julkisesti. Näin meillä :)
sellainenkaan ei meillä pitäisi olla mahdollista sillä en jaa julkisesti. hän saisi kyllä ihan vapaasti pyytää vaikka kaveriksi tai lähettää mielummin viestiä privana. en tahdo meille mitään facebook-suhdetta vaan jotain syvempää.
- lehdistäkö
Mistä saat lukea juttuja hänestä?
- josstalkkaa
Facebookista ilmeisesti, niin kuin täällä monet.
- kerrohetitänne
Mitäs luit.
- tääpnneaon
Olen niiiiin onnellinen kun saan lukea teitin juttuja.
- Ononononen
Onnea ooooon.
- Ononononen
Onnea ooooon.
- aloittajalta
On todellakin onnea tietää mitä hän tekee<3
- Ninonono
aloittajalta kirjoitti:
On todellakin onnea tietää mitä hän tekee<3
Ononon.
- winston_lennon
Ninonono kirjoitti:
Ononon.
john on yoko onon. tai oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954