Strap on dildo

Haluutietää

Kellään kokemusta tämmösistä....kun nainen panee miestä...

22

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • npöscgm

Tosi hieno juttu. Dildo perseessä on joka miehen toive. Tosin aika pian sitä alkaa kaivata aitoa tavaraa....

• Leena321
      • Nahkakalevi

Toi aloittelijasetti jää eka kerran jälkeen pieneksi. Mieti omalle kohdallesi 2cm ja 2,5cm paksuudet. Ei paljon sormea paksumpia

• piupaupallo

Hyvin sutii.

• narttupoikanen

kyllä siinä muna kovenee kun emäntä alkaa pukemaan klitoriskiihotinta ja laittaa sen jälkeen straponvyön ja komentaa kontilleen. se on ihana tunne kun tuntee viileän voiteen leviävän perseelle ja klitoriskiihotin alkaa surisemaan, sitten se tunne kun penis painuu perseeseen ja alkaa mahdoton nainninlätke. normaalisti saan orgasmin ennen vaimoa ja vikisen hänen vallassaan kunnes hän saa oman täyttymyksensä.

• orkutonkivoja

Hyvä meininki teillä!

• rakastansitä

Erittäin kiihottavaa touhua. On ihanaa laueta anaalin kautta kun oma nainen on ensin nussinut.

• Aikamuotoilija

eikö "nussii" kun laukeaa?

• 3137594376723

ootteko vitun autistit tosisanne :DDD

• mammanpikkupoika

Sä oot kyllä tosi hurja poika. Oikein katujen kingi.

• kljlhjmdghfd

Emme ole.

• näinkinvoikäydä

meillä kävi niin että osti strapin ja ajattelin että vaimo panisi minua sillä.
      no vaimo ei siitä innostunut mutta oli kyllä tosi kiinnostunut tuosta 18/5
      strapista. niinpä hän käski minua pukemaan tuon vehkeen päälleni ja panemaan itseään. nykyään hänelle kelpaa muna enää tosi harvoin vaan joudun panemaan häntä strapilla joka on hänelle tosi mieleen. itse joudun vetämään käteen sen jälkeen kun vaimo on saanut tyydytyksensä, niin että kannattaa harkita ja keskustella ennen kun ostaa.

• Täytettäkirnuun

• mmjb

Meille strap on ostettiin vaimoa varten. Meilläkään ei vaimolle enää muna kelpaa.
        Kaiken lisäksi minä olen lukittuna siveysvyöhön. Omat orgasmit alkavat olla harvassa.

• strappia

Kyllä siinä kulli kovenee kun näkee vaimon pukevan strapin päälleen ja käskee pyllistään.

• näinmeillä
      • kauheenpiäni

Liian pieni.

• tokomokopokougo
        kauheenpiäni kirjoitti:

Liian pieni.

Näin just. Valaallakin on isompi.

• normipili

no ei ole kokemusta kun muija mua panee, mut onhan se kurkoo ku panee muijaa tollasel 22/5 strapil, muija ulisee ja saa ittekin tuntee et on tosi sonni

• taaskunnolla

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe