Komee ääni. entiä millä hankkinut.
Patella paras ääni
eisemullekuulukaa
6
107
Vastaukset
- osaavetää
Onkomee ääni. Se on tärkeätä musiikissa.
- Fhkkfjkll
Näitä rokkijätkiä ei taida muita Suomesta löytyä tällä vanhan tyylin voimalla ja äänellä..
- Elvisperillinen
Noeikyllä. Kari Tapiolla oli hyvä myös ääni mutta eisemikään rokkimies ollut vaan iskelmä.
- vähäajatusmuuttu
14-vuotiaana epäilin heitänäitäpobedaeppuja. Mutnytkunajattelee asiaa niin Pate on Suomen paraslaulaja. Jaseeppujen suolaista sadetta-biisi oli ihan hyvä.
- nm1
Ok.
- jhhghhhg
.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739