missä odinit ei näy nyt

eläl

työttömien ruokajonos seisoo ählämeitä kahessa jonos ohittajen kaikki suomi pojajat ja tytöt ....missä soturit saatana ..eipä näy täällä pitämäs järjestystä ...iso eko ,mutta ,mutta ..missä se näkyy ,siellä ei ainakaan ...työtömän leipa jonos..nälkä painaa mieltä sandaali kieltä ...vituttaa mua

11

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh-hoijaa-

Trollille suosittelisin opettelemaan oikeinkirjoitusta. Nuo Odin trollaamiset on niin turhauttavia jo muutenkin.

• 76543

mene katsomaan paikan päälle

• elannet

missä olette tääl kaivataan teitä

• asioitaihmetellessä

Täyttyykö yhdistyksen säännöt poikien kohdalla? Ja naisleipureiden. Työttömien yhdistyksellä on säännöt, joiden perusteella henkilö on oikeutettu liittymään yhdistykseen. Lukekaa yhdistyksen kotisivuilta. Kiinnostaisi tietää sekin, onko täälläkin näillä miehillä monta vaimoa mukanaan-vai jätettiinkö vanhat vaimot kotiin". Olen nähnyt harmaahiuksisen miehen nuoren naisen ja lapsen kanssa liikkeellä. Itse olen työtön enkä halua auttaa millään tavalla näitä nuoria miehiä. Ihmettelen Länsisuomen uutista tänään, että "pojat" harjoittelee painia pommarissa. Kuka maksaa heidän maksut? ja jos yksikin raumalainen ei enää halua sinne mennä heidän takiaan niin....

• Tarkkailijaskarppina

Mee sää kuule töihin. Ja ketkähän kustantavat nettiliittymäsi? Sitä, kuka saa ruokaa, ei käsittääkseni määritellä tai valvota mitenkään tuolla yhdistyksestä. Raumalaiset siellä haisevat kaljalle ja paskalle. Yksinasuvatkin väittävät tarvitsevan ruokaa, muka neljähenkiselle perheelleen... Ja he ovat suurimmaksi osaksi kantaraumalaisia.

• 1we4r5t

järjestys tä siellä ei ole ja siihen tarvitaan olet varmaan odin kun noin vedät herneet
        töihin menisin jos töitäolisi ,halvinnetti jotain 3,90 ,
        tässä taas koitetaan mennä tosiasian sivuun kun ei muuta voida
        raumalaiset siellä haisevat kaljalle ja paskalle olet siinä oikeassa
        mene ihmeessä ulos jos haju tuleekin ihan läheltä sen huomaa varmasti

• Laki_Mies

Sana ähläm on rasistinen ilmaisu.

• köyhät

pakolainen sit varmaan tai maahanmuuttaja ,muuttanut ,,,muualta mutta suomalaisia työttömiä .eläkeläisiä.ne ei ikäväkyllä kunjoita leipäjonos sa
        eliitti etuilee ja jos huomauttaa siitä saa vihaisia mulkaisuja ja naurua päälle onko se rasistista tekoa

• Mää.jaiiro

Älkää valittako,itse te hyysäätte niitä pakolaisia. Kaikki pakolaiset voisi majoittaa Raumalle,niistä tulis hyvä painijoukkue olympialaisiin.

• nälkätaas

pääsiäisenä kassit loppu aika äkkiä jäin ilman kun ne saatanat etuili ja läsimerkkei näyttivät

• zeus83

Lopettakaa se netis vinkuminen ja kantakaa omakin kortenne kekoon.. Raumalle on 3kk ajan koitettu kerätä porukkaa rivistöön mut eipä näytä kiinnostavan, mut silti vingutaan ko jotain sattuu ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe