Mitä korkeampi koulutus, sitä vähemmän rasisti.
Oon huomannu tämän.
Ei aina täsmää, mutta yleensä menee nuin.
Mitä korkeampi koulutus, sitä....
19
57
Vastaukset
- Kato.vaan
Ootko? OHO.
- iuygiu9979
Eli sinä peruskoulun kesken jättänyt läskipallero pallinaama olet sitten oikein äärirasisti?
- MrJuha82outolintu
Oikeastaan olen tavallinen runkkari, sillä suomessa ei ole rasismia.
- rtyujhgfvbn
TEATTERIA !
- höhhöhhh
Hyvä tulotaso, pystyy rakentamaan sosioekonomiset aidat ympärilleen. Aitojen suojassa piiri pieni pyörii ja siellähän herja lentää! Täysin printtikelvotonta mölyä.
- Aikaa-Rasismille
Mikään ei ole rasistisempi kuin rikkaan perinyt pentu, joka ei ole koskaan tehnyt ja saanut aikaan mitään.
Sama on oma näppituntumani. Akateemisissa piireissä ei tunnu rasismia esiintyvän suuressa määrin. Tämä kuitenkin vain siis omana tuntumana.
Havainnoillesi löytyy kyllä tukea:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/koulutustaso-heijastelee-maahanmuuttoasenteita/701336/
http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/ovatko-rasistit-tyhmia-uusi-tutkimusvaite-heikko-alykkyysosamaara-vahvistaa-ennakkoluuloja-3307180- matalakoulutettu
Voi olla paljolti tottakin. Korkeasti koulutetut eivät joudu arjessa juurikaan tekemisiin kehitysmaamuslimien kanssa. Siellä alueilla missä korkeakoulutetut asuvat ei näitä matuja ole.
Kun korkekoulutetut näkevät näitä jossain muualla päin kaupunkia, on se heidän mielestään eksoottista ja monikulttuurista. Eihän heidän tarvitse jutelle näille eikä päästää iholleen. Korkeakoulutetut tuntevat olevansa hyviä ihmisiä. - Ratioratio
Akateemisissa piireissä on runsaasti rationaalista maahanmuuttokriittisyyttä
- humalakandi
"Piireissä" oppii myös pitämään mölyt mahassaan.
Rationaalinen kriittisyys on kovin eri asia kuin rasismi ja kritiikitön vastustaminen. Nykyisin kun niin moni rasisti ja maahanmuuton vastustaja kuvittelee olevansa kriitikko, arkikielessä sanat menevät joillakin sekaisin.
- ihan.normaalia
Eiväthän ikänsä yliopistoissa loisineet tajuakaan yhteiskunnasta ja normaalista elämästä yhtään mitään.
- yliopisto.osa
"ihan.normaalia ", sekoitat nyt yliopiston henkilökunnan ja siellä opiskelleet, jotka ovat siirtyneet muun kuin yliopiston "palvelukseen". Hehän ovat olleet yliopistoissa 4-6 vuotta.
Mutta tästä porukasta löytyy runsaasti maahanmuuttokriittisiä. Oma lukunsa ovat sitten höpsötietä (sosiaalipolitiikka yms.) opiskelleet.
- milipiteenvapautta.pliis
Olen akateemisesti koulutettu, mutta en voi työpaikkani vuoksi ottaa kantaa moneen asiaan, muuten tulee suvakki ja iskee puukolla selkään.
- 567654465
Voi olla paljolti tottakin. Korkeasti koulutetut eivät joudu arjessa juurikaan tekemisiin kehitysmaamuslimien kanssa. Siellä alueilla missä korkeakoulutetut asuvat ei näitä matuja ole. varsinkin menestyneet ja rikkaat johtava asema .
nehän hyötyvät rahallisesti halvan työvoiman takia
he ovat omissa oloissaan omilla alueilla
kuten ruotsissa - metsolanmuori
No niin,sitähän minä olen aina sanonut,että liika lukeminen vie viimeisenkin järjen hivenen.
- Määrityshyväkymppi
Luin toisenlaisen määrityksen kuin toi.
Eli joku oli arvioinut kaikki jolle palkka maksetaan verorahoista ei ole rasisti. Rasistilla tarkoitettiin siinä kaikkia joilla on jotain negatiivista sanottavaa/ajatusta maahanmuuttajista - MrJuha82outolintu
On hyvä asia, jos suvaitsevainen ja älykäs.
Ne kulkee niinku käsi kädessä.
Maahanmuuttokriitikko ei ole sama asia kuin rasisti.
Mun mielestä maahanmuuttokriitikoissa ei ole vikaa,mutta se riippuu millaisen määrän haluaisivat Suomeen vierasmaalaisia.
Se vähän riippuu, kaikki on suhteellista niinku.
Eihän älykäs mies Jussi Halla-Ahokaan ole rasisti, vaan suvaitsee tummaihoisia ja on valmis ottamaan heitä jonkun verran maahamme, jos saisi itse päättää.
Eihän Halla-Aho ymmärrä nationalisteja, joiden mielestä oma rotu on ainoa paras rotu, ettei saisi olla mamuja täällä.
Halla-Aho tuomitsee tommosen ajattelun, koska sehän on juuri sitä rasismia.
Siellä missä korkeakoulutus, siellä äly ja humanismi.
Niinhän se on.
Elämänkoululaiset(ei päde kaikkiin, mut suurin osa elämänkoululaisista juuri semmosia kiusaajia ja väkivaltaisia sekä rasisteja), huumehörhöt, väkivaltaiset hullut jne tietenki nyt eniten suuttuvat mun kommenteilleni. - onko.ihme
Aalto-yliopistokin näyttää nykyisin ihan isolta vastaanottokeskukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli615915Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612715- 1662574
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3782160Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast361703Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291682- 721419
- 1051358
- 861295
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101283