Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
Jos saisit tilaisuuden
85
1338
Vastaukset
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Dodii!
… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii!
…😁🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁🤮
😁😁dodii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁dodii
Doddiii 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Doddiii 🤓
Tämän kerran 😁
- Anonyymi
Halaisin ja sanoisin että olet ihana ja että tykkään hänestä
- Anonyymi
Ajattele jos sattuisi lukemaan tämän 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele jos sattuisi lukemaan tämän 🤭
Luin. Siitä tulisi pitkä ja tunteikas halaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet hän 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltähän se tuntuisi? Halata häntä
- Anonyymi
Kuiskaisin korvaan että ehkä rakastan sua. Toki se saattaa johtaa johonkin toiseen
- Anonyymi
Voisi johtaa hyvään, jos jätän tuon ehkä sanan pois.
- Anonyymi
Mihin se muka johtaisi, dodii ☺️
- Anonyymi
Sanoisin, että kai sä hölmöläinen tiedät että olet kaikkea mitä miehestä haluan.
- Anonyymi
Dodii!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii!!
No vttu dii dodii 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vttu dii dodii 🤓
Palsta pllet piripiät vauhdisa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodiidodiid kauhee pärinä dii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodiidodiid kauhee pärinä dii
Dii pa daapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dii pa daapa
Duolingoa dodii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarisella vaan rypäleitä aunuksessa, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Oon ollut lääpällani suhun pari vuotta muttet oikein huomaa.
- Anonyymi
Huomaanpas. Ja olen huomannut 🔥
- Anonyymi
Huomaan mä, mutta olen silti epävarma onko se vain ihastuneen mielikuvitusta.
- Anonyymi
Oletko F nainen?
- Anonyymi
Tulen järjestämään sen tilaisuuden ja toimin ja sanon lähes samoilla sanoilla kuin sen tänne kirjoitin jonkin aikaa sitten hänelle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu tänne järjestämään
Hähähähähähä.........
https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0AEi kiitos.
- Anonyymi
Kiitos 😘
- Anonyymi
Se, ettei ole tilaisuutta sanoa, on aika monen kohdalla huono tekosyy. Minä voisin kertoa tulevalla viikolla.
Ongelma on, että pelkään, mitä siitä seuraa, enkä siis kerro, että:" Mä tykkään susta. Sä pääsit mun kuoren alle ja nyt mä en saa sua sieltä pois."- Anonyymi
Tuollaisesta ei voi seurata luin hyvää.
- Anonyymi
Et siis kerro noin, mutta kerroit kuitenkin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis kerro noin, mutta kerroit kuitenkin ❤️
En tiedä, kerronko. Voi olla, että on pakko monestakin syystä. Tai luultavasti hän arvaa, mutta sexei ehkä ihan riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, kerronko. Voi olla, että on pakko monestakin syystä. Tai luultavasti hän arvaa, mutta sexei ehkä ihan riitä.
Eihän se riitäkään, mutta se oli turvallinen olomuoto jossa ei tarvinnut miettiä liikoja, vaikka mietti ja miettii kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se riitäkään, mutta se oli turvallinen olomuoto jossa ei tarvinnut miettiä liikoja, vaikka mietti ja miettii kuitenkin.
Haluatko sä jäädä siihen? En siis oleta, et oot hän, kysyn vain ihminen ihmiseltä? Onko susta parempi jäädä tietämättömäksi vai tietää, että on tunteita ja sitten voisi päättää, mitä tehdään vai tehdäänkö mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sä jäädä siihen? En siis oleta, et oot hän, kysyn vain ihminen ihmiseltä? Onko susta parempi jäädä tietämättömäksi vai tietää, että on tunteita ja sitten voisi päättää, mitä tehdään vai tehdäänkö mitään?
Jos olisit hän, niin tietenkin haluaisin tietää. Ja jos oisit hän, niin tiedät itsekin ettei näin voi jatkua vaikka kutkuttavaa onkin jollain tasolla. Ja jos oisit hän, niin ne tunteet on aivan varmasti molemminpuolisia siinä tapauksessa.
- Anonyymi
Tunnen olevani kohde, hyvin epävarma tunne, joten se siittämisestä sitten.....
https://m.youtube.com/watch?v=mKc_Ej8RiVs - Anonyymi
You had me at "kiitos ja anteeksi." Ehkä jopa ennen sitä. 🤔
Joka tapauksessa olisit ällistynyt siitä miten paljon olen ajatellut sua. - Anonyymi
Ketä kohtaan? En ymmärrä kysymystä. Siitä puuttuu jotain.
Jasu- Anonyymi
Sitä ihmistä, jota kaipaat Ikävä-palstalla. Jos et kaipaa ketään, kysymys ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Tarvitsen ihmisen joka rakastaa eikä tuhoa minua.
- Anonyymi
Älä ota pahalla, mutta mä tykkään susta tosi paljon. Sä saat mussa aikaan jotain semmosta mitä kukaan muu ei saa, sä tulit elämääni yllättäen ja nyt en halua koskaan luopua susta ❤️ mun puuttuva palanen ❤️
- Anonyymi
Ihana ❤️ voisin omia tämän.
- Anonyymi
Se mun runo puuttuvasta palasesta oli miehelle, ei sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mun runo puuttuvasta palasesta oli miehelle, ei sulle
Ei tuossa mitään runoa ollut.
- Anonyymi
Hyvät fiilikset en tässä sen enempää kommentoi
- Anonyymi
Kaiken
- Anonyymi
Kaiken. Hänellä on minun sydän.
- Anonyymi
Kuin myös.
- Anonyymi
Minä lupaisin tietysti rakastaa vain häntä kaikista naisista koko maailmassa. Mutta pitäisi ensin tietää että hän on vapaa ja että toivoo minun rakkauttani.
- Anonyymi
Olen ihastunut sinuun ehkä jopa rakstunut ihana M nainen
- Anonyymi
"Sun kanssa on hyvä olla, Mies."
- Anonyymi
Hyvää vain toivon.
- Anonyymi
- Anonyymi
Sanoisin Rakas
- Anonyymi
Siinä oli sitä jotain. Ne aamuiset hetket kanssasi. Olit samanlainen kunnioitit toisia tehtävästä riippumatta. Tyhmyydestä et tykännyt, selvitit asiat ennen kuin ne eskaloitui. Olit sellainen ihminen että pystyin vaikka itkemään nähtesi. Minulla oli silloin todella vaikeaa. Huomasit varmasti että minulla ei ole täällä ketään johon luottaa. Avioliittoni on paskaa ja miehen sukulaiset, ei vain voi ymmärtää kaikkia. Onneksi joulu on ohi, ei jaksa enää näytellä, vaan siinähän minä olen paras. Tänä aamuna mieheni heitteli minua tavaroilla, kun pelleilin eteisessä tyttäreni kanssa samalla kun puin häntä. Jatkoin vain olemalla oma itseni, jos ärsyttää niin muuttakoon muualle asumaan. Mietin vain että kohta tulee turpaan, onpahan sitten syytä erota.
- Anonyymi
Hei nainen. Älä ole tuossa suhteessa enää ihan jo lapsesi takia. Jos toinen heittelee tavaroita, niin äkkiä ero. Lapsi saa traumoja turvattomasta parisuhteesta. Äkkiä pois, pärjäät kyllä yksinkin lapsen kanssa 🙏 ja apua saa tarvittaessa. Älä ole heikko äiti ❤️
- Anonyymi
Tänne ja äkkiä rakas!
- Anonyymi
Mitä on tehtävissä, kun ajattelen sinua koko ajan ja ikävöin? Olen ollut viimeksi yhteydessä, enkä halua missään nimessä laittaa mitään viestiä joka mahdollisesti olisi ahdistava ja ylimääräinen. Kaipaan kuulla sinusta enemmän. Se että raapustan tähän muutaman rivin, helpottaa. Vaikka eniten haluaisin olla sinun kanssa. Minä hyrisen niinkuin kissa aina kun tulee olonettä meillä on yhteys. Keskeltä kehoa kulkee lämmin hyrinä. Sinussa on niin monia puolia ja asioita, jotka tuntuvat jotenkin omalta, minun arvojeni mukaiselta. Vaikket tuntisi samoin, haluaisin kyllä että tietäisit että niin kauniisti sinusta ajattelen. Olet kaunis. t. tupsaus
- Anonyymi
Hienosti sanottu.
Haluaisin sanoa ihan samat sanat M-naiselle ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sanottu.
Haluaisin sanoa ihan samat sanat M-naiselle ❤️M-nainen tuntee samalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M-nainen tuntee samalla tavalla.
Jaa ei muuten tunne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei muuten tunne
Ai miks ei?
- Anonyymi
Sanoisin, että on kiva nähdä ja että elämässäni on ollut hänen kokoisensa aukko jo pitkään.
- Anonyymi
Aloittaisin sanomalla, että olen kaivannut häntä valtavasti.
- Anonyymi
Samoin. Älä unohda minua. t. tupsaus töistä
- Anonyymi
Olen yhä sitä mieltä, että haluan olla ystävä hänelle. Mietin hänen tuskaisia silmiään, kun kävelin hänen ohitseen.
- Anonyymi
Haluaisin kuiskata korvaasi kuinka paljon sua rakastan ❤️
Valo piirtää varjoja, aamu tuoksuu lumelta ja kuu katoaa. Ota minut kii lämpimän untuvan suojaan.
Olit niin söpö taas aamulla. En kestä tätä kaipuuta.
Ihanaa työpäivää sulle ❤️ - Anonyymi
Surullisuutta. Ihminen joka sanoo haluavansa olla ystävä, mutta ei ole aiheuttaa minussa surua. Ja toivottomuutta.
- Anonyymi
Olen minä, rakas ❤️ enemmänkin jos tahdot. Mutta et vastaa minulle, etkä päästä lähellesi. Se rikkoo minut. Anna hiukan löysää välillä. -Kakkiaisesi
- Anonyymi
En tunne mitään enään kyllä se nyt tuli selväksi millainen ilkeys ihminen nainen hän on
- Anonyymi
:(
- Anonyymi
Morjensta
- AnonyymiUUSI
Moro moro.
- Anonyymi
Tuskimpa mitään mitenkä voi tuntea mitään ihmistä kohtaan jota ei tunne
- Anonyymi
Helposti
- AnonyymiUUSI
Ongelma on, ettei ole enää sanoja, ei yhteyttä, ei luottamusta. On vain ikävä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minäkin.
- AnonyymiUUSI
Closure is a wonderful thing. It can be a simple feeling, without any necessary previous action before it, but most definitely after it.
- AnonyymiUUSI
Mee testeihin Vi... Hu..a!
- AnonyymiUUSI
No ny meni Matilla tunteisiin 😄
- AnonyymiUUSI
Olet koskettanut minua syvältä, oon sun oma, jos haluat. Ottaisin hänet halaukseen ja suukon otsaan.
- AnonyymiUUSI
Mihin testeihin?
- AnonyymiUUSI
Kenellekään palstalla ei ainakaan itellä oo enää mitää tunteita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636565Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo682887- 1662647
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3842281Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html331862Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421784- 721449
- 1051398
- 851328
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2431325