Lumia 550 tulee päivityksen jälkeen ilmoitus ettei onnistunut ja virhe 0x800705b4 , mitä tarkoittaneekaan. Puhelin ollut käytössä kuukauden ja en ole laittanut siihen microsoft tiliä , vaikuttaako se päivitysten epäonnistumiseen ? Puhelin kuluttaa akkua aika nopeasti kun lataus täyteen kestää vain 24 tuntia ? Pitääkö tuo tili asentaa ennenkuin puhelin toimii täydellisesti ?
lumia puhelin
3
167
Vastaukset
- tottakaikaikai
Totta kai siihen kannattaa käyttöönottovaiheessa tehdä Microsoft-tili.
- hyvintoimii
Asenna siihen vista uudelleen
- Lumeilija
Ostin Lumia 550 Phonon.Se on Windows 10 Puhelin,johon ei mitään vanhoja Vistoja pidä eikä voi?? asennella.
Miksi tähän Vista-Keskusteluun W10 Phonosta?
Vista on kohta samassa asemassa,kuin XP.Tuki loppuu.
Tuon 550 akkukulutuksen olen itsekin huomioinut.
Parani vähän,kun poistin eräitä paljon akkua kuluttavia itselleni turhia sovelluksia.
Muuten minulla tämä Lumia 550 on toistaiseksi toiminut moitteettomasti monessakin Maassa ja kaikki hakemani päivitykset asentuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914