Lumia 550 tulee päivityksen jälkeen ilmoitus ettei onnistunut ja virhe 0x800705b4 , mitä tarkoittaneekaan. Puhelin ollut käytössä kuukauden ja en ole laittanut siihen microsoft tiliä , vaikuttaako se päivitysten epäonnistumiseen ? Puhelin kuluttaa akkua aika nopeasti kun lataus täyteen kestää vain 24 tuntia ? Pitääkö tuo tili asentaa ennenkuin puhelin toimii täydellisesti ?
lumia puhelin
3
290
Vastaukset
- tottakaikaikai
Totta kai siihen kannattaa käyttöönottovaiheessa tehdä Microsoft-tili.
- hyvintoimii
Asenna siihen vista uudelleen
- Lumeilija
Ostin Lumia 550 Phonon.Se on Windows 10 Puhelin,johon ei mitään vanhoja Vistoja pidä eikä voi?? asennella.
Miksi tähän Vista-Keskusteluun W10 Phonosta?
Vista on kohta samassa asemassa,kuin XP.Tuki loppuu.
Tuon 550 akkukulutuksen olen itsekin huomioinut.
Parani vähän,kun poistin eräitä paljon akkua kuluttavia itselleni turhia sovelluksia.
Muuten minulla tämä Lumia 550 on toistaiseksi toiminut moitteettomasti monessakin Maassa ja kaikki hakemani päivitykset asentuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643510
- 643262
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa723077SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542562- 712372
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.421128Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018