http://www.hs.fi/kotimaa/a1458539656496
HyysäriSanomien toimittaja vertaa "rajat kiinni" -maahanmuuttokriitikkoa tummaihoisen lapsen päälle sylkevään ihmiseen. RASISTI!
Pekka Mykkänen, päivän idiootti
10
563
Vastaukset
- tosimoukka
aivan samaa mieltä, todella käsittämätön kirjoitus hesarissa, tässä tulos,, B ryssel
hysärisuvakit panssaroiduissa norsunluutorneissa syytää syytöksiä omaa kansaa vastaan kunhan sirpaleet rysselistä ei heihin satu. sairasta touhua voi v
- NyrkilläTapettava
Pekka Mykkänen vetäköön vitun päähänsä ja paetkoon vuorille noine haistavitun suvakkisylkijuttuineen.
Sillä:
Maa meidän jalkojemme alla on esi-isiemme tuhkaa. Mitä tahansa tapahtuu maalle, tapahtuu maan lapsille. Jos ihminen sylkee maata, hän sylkee itseään, piste. - MukavaKuLehemänMulukku
No jopas oli tarina suvakilla.
Sehän on aivan täysi matusika koko äijä.
Onhan tuo juttu tehty vasiten tiedotussuunnittelun nimissä ja tämän valtamedian "Valtteripropagandan" ehdoilla, mutta silti, tänäänhän se maahantunkeutujien "vihapuheiden ja vihatekojen aika on ohi"-agenda taas kerran Brysselissä nähtiin.
On se hieno mies... - voitodeta
Sekopäiseltä vaikuttaa tuo HS:n tyyppi.
- Paskalehti_boikottiin
Luulisi jokaisen järkevän ihmisen laittavan tuollaista aivotonta sontaa levittävän Hesarin lopulliseen boikottiin.
- Ei.voi.muuta.sanoa
Mykkänen on hiton hölmö mies.
- suvakkien.aika.ohi
Vittu mikä kusipää, vedän turpaan tavattaessa.
- tudjfikfikghkgf
Tuo muslimien perseenlutkuttaja pitäisi muiluttaa vaikkapa Somaliaan. Siellä saisi ihailla muslimivaltion ihanuutta.
- Epäilijä
Kulkeeko Mykkäsen Pekka kaikilla pytyillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482