Ilkkala, kaupunkilaisilla oli oikeus tietää

NytpähänTiedetään

Hoet itse tuota otsikon lausetta, mm blogissasi. Se pätee oivallisesti myös tietovuotoosi, ja yrityksiisi salata tekstiviesti keinolla millä hyvänsä. Meillä oli oikeus tietää, tuli se tieto sitten keneltä hyvänsä - olkoon Wiik tai Karppinen. Meillä kaupunkilaisilla oli oikeus tietää juonitteluistasi ja valehtelemisistasi. Tarusi on lopussa.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qefwefgwefw

älä onneton ota enää. äitisikin häpeää sinua.

• rehellisyysMaan

On sinulla hönö äiti. Minun on ylpeä.

• kaskutskks

Minua kyllä naurattaa kun narsisti sekosi omaan sekopäisyyteensä ja tuomion päivä tulee. Vuosi ehdotonta veikkaan ?

• kaskutskks
      • NytTiedetään

Nauroin jo ihan tarpeeksi Ilkkalan epätoivoista vuodatusta ja selittelyjä Keski-Hämeestä. Hävetköön!

• LuluinHiljeni

Ihmetyttää tuo Ilkkalan jatkuva selittelyn tarve Keski-Hämeessä. Miksi pitää väenväkisin yrittää löytää jostain joku muu (kuin puupää itse) syyllinen johonkin laittomaan, kun kukaan muu ei ole mitään laittomuuksia tehnyt kuin Ilkkala itse (lainvastainen tietovuoto ja moninkertainen valehtelu moneen eri mediaan). Kaikkein eniten pännii tuo epärehellisyys ja salailu. Mitähän mieltä AVOIMUUDEN apostoli Lulu on tuosta salailusta ja valehtelusta? Eipä ole suutaan avannut. Kaupunkilaisilla olisi oikeus tietää.

• Sp.x

Pännii epärehellisyys ja salailu !. Niin pännii, mutta Kaupunkilaisten onneksi Ilkkala oli avoinmuuden Apostoli ja toi julki sellaisen salaisuuden mikä ei olisi hallitusvastuullisilta onnistunut koska asiaa piti käsitellä, hys,,hys,,hiljaa.

Joten ketkä ovat avommuuden apostoleita ,, vastaan itse ,Perussuomalaiset Karin johdolla,,joten Kaupunkilaisilla oli oikeus tietää,siinä olet aivan oikeassa yhden lauseen verran .

• LulunKannanotto

Lulu oli sitä mieltä, että "Ilkkala olisi voinut toimia toisin". Kuulin tuon radiosta silloin, kun asia oli kuumimmillaan. Aika laimea kannanotto, vai mitä? Tarkoittaa siis, että Lulu hyväksyi Ilkkalan toimet, mutta tämä olisi voinut tietovuotaa asian toisin (vaikkapa niin ettei asia olisi tullut ilmi). Lulun täysi luottamus Ilkkalaan siis jatkuu ja jatkuu...loputtomiin. Ihan hävytöntä suhmurointia. Eikö persuissa ole sen vertaa oikeudentuntoa jäljellä, että erottaisivat puolueesta tuollaisen nilviäisen?

• albion123

Nilviäinen on inhottava sana. Sellainen on Kiemunki.

• Lfahsgff

Tarkoitat tietysti poliisiasioiden K.Aria.

• Lfahsgff
        Lfahsgff kirjoitti:

Tarkoitat tietysti poliisiasioiden K.Aria.

Tarkoitat tietysti poliisiasioiden K.IERONKIA.

• PysykääTotuudessa

Nilviäinen, loinen, mätämuna, valehtelija, petkuttaja = Ilkkala

• PysykääTotuudessa

Nilviäinen, loinen, mätämuna, valehtelija, petkuttaja = K.Ierunki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      72
      2449
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1291
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      28
      722
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe