Yöelämää Muhoksella???

Kiinostunutt

Kertokaa parhaat baarit Muhoksella? :)
Terkuin. Kiinostunutt :)

16

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisMuhokselta

Ei oo parhaita baareja vaan pari kusista räkälää..

• muhosonparas

Olet näköjään ulosheitetty. Katkera siis.

• kuppaklamydia

Naiset varokaa mies s24 juke86el miehen nimikirjaimet nuo viimeiset..etsii seuraa joka saitilla nyt myös jalkautunut Muhokselle..halukas suojaamattomaan seksiin tuolla Oulussa moni valittaa nyt saaneensa sp-tauteja kyseiseltä mieheltä.

• luuseri68

Eilen oli kellarissa :) vaaleammat ja ohuemmat hiukset kuin kuvassa. Esittää olevansa kiltti ja rauhallinen. Todellisuudessa narsisti ja patologinen valehtelija.

• 007ja69

Taisi yöelämäsi muhoksella loppua ennenkuin alkoikaan.

• pikkupetospiristää

onkos muhoksella vielä kunnon kiimakissoja samaan malliin kuin 90luvulla??

• HalpaaOn

Kyllä on, Takalassa Päivin, öin.

• höhöhööhehehee

Ei minnekkää Muhokselle ku Yki-baariin. Se on minun nautinnonlähteeni.

• kaljaamukista

Mimmiteekki on paras! Sinne kannattaa mennä kaljoille!

• ainakin 1970-luvulla oli ja oli vieläpä joskus aamu kuuteen asti auki .

• näin.se.menee

Yöllä terveet nukkuu kotona ja päivällä tekee töitä.
      Ja yöelämä, mitä tapahtuu, se tapahtuu kotona.

• LauraKukkoäää

Sibi-baari ihan keskustassa melkeen. Hyvä on paikka ja useita kymmeniä ihmisiä lauantai-iltana ja terassilla kauniina päivänä ihan hyvää porukkaa. Tule ja tutustu.

• viinamäkinen

Siis tä? Meinaat vissiin "sippibaaria" mikä on siinä K-mimmin "syvennyksessä". On siinä tosiaan monenlaista liipparia ja holistia siemailemassa millon mitäkin nestemäistä..

• MuhoksenNiputtaja

Onko liimatukka selkää myöten, tupakki sormissa, pirit nokassa ja puukko taskussa?

• exMuhoslainen

Kyllä Muhos on niin kuollu paikka. Eipä oo koti-ikävä. Baarit mistään kotoisin. Samat vanhan niljakkeet naisia naurattamassa, hyi.

• juupatijuuhh

Onpa tosi "kuollut", kun nykyään autollakaan ei meinaa kylän läpi välillä päästä kun on niin hurja liikenne. Oliskohan tullut jo uusia sukupolvia Muhoksellekkin? Ihmiset nimittäin vanhenee uusia syntyy ja taas vanhenee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe