kokoajan,mies,haluaisin nähä näin talviloman aikana..jossain ihan kaksin..:)..olisiko mahdollista....?:)kun se edellinen möni mönkään sen kolarin takia ja sukulaisten
ajattelen sinua
12
<50
Vastaukset
- ajattelenvainsinua
mulla on sua ikävä ,vaikka aamupäivällä nähtiin .:(
- ajattelenvainsinua
tänäänkin tulit kuin tilauksesta kun juuri olit ajatuksissani..oli ihana nähä ,,toivottavasti myös huomenna .jään huomisen jälkeen talvilomalle ..olis :(jos ei nähtäisiin ,,,meneekin pitkä aika sitten kun palaan takaisin,lähden yksin käymään pienen reissun jossain,,,vähän tuulettumassa..olis mukava nähdä..sinua..olis paras loma ikinä...olet ajatuksissani ,,tää on vain sinulle
- pelkoainhoaarkuutta
Nämä aloootukset on kivoja, kun on niin villimielikuvitus, että ihan saa nautintoa ajatuksesta, mutta kun ajattelee asteen edemmäs tajuaa, ettei uskalla oikeasti mitään. Miksi helvetti minulle on laitettu tälläinen pääkoppa.
- M....Mies
Laita tekstiviestiä puhelimeen niin näet.
- ajattelenvainsinua
mistä tiedän oletko juuri hän .?...laita jotain tunnisteita,,,
- bölenM
ajattelenvainsinua kirjoitti:
mistä tiedän oletko juuri hän .?...laita jotain tunnisteita,,,
no olen, kelaa hei vähän,kyl sä mut tunnet.
- ajattelenvainsinua
no missä nähtiin tänään ???en mä voi tietää kuka siellä on kirjoittamassa ,,,,,tietenkin toivon että juuri hän olisi siellä ...;)
- Mmmmmmma
Minkä kolarin takia? Sinäkö oler kolarissa ollut vai kuka ja miten se pieleen meni se tapaaminen?
- samatarinajokapäivä
Tää on taas se Oulun ajattelnvainsinua.
- ajattelenvainsinua
ei muuten oo mitään Oulua ,,,,jostain muualta,,,kyllä se oikea henkilö tietää mistä olen
- M.III
Ensin jo luulin et olis minulle. Ei sitten voikaan olla..
- ajattelenvainsinua
hyvää yötä sinulle mies,,,kauniita unia ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701