Heijssan vaan!
Onko kenelläkään kokemusta Porilaisista autopesuloista? Itse olen pistämässä autoani myyntiin, ja tarttisi vähän ehostaa autoa sitä ennen...
Eli siis laatu pesulaa etsiskelen, hinnalla ei niin väliä. Kyllä sen sitten auton myyntihinnassa takaisin saa.
Autopesuloita porissa?
13
4589
Vastaukset
- pesulle
hyvä pesula mäkelän autopesula ojantiellä impolassa.
- H.L
Erehdyin kaksi vuotta sitten viemään vajaan vuoden ikäisen autoni vahaukseen sisäputsaukseen T.Mäkelään, Ojantielle. Se oli tasan ensimmäinen ja viimeinen kerta. Operaation jälkeen huomasin, että maalipinta oli hiusnaarmuja täynnä (vaha likaiseen autoon?) ja vaha oltiin kiillotettu täysin huolimattomasti pois. Sisätiloja tutkiessani huomasin, että ainoastaan helposti näkyvissä olevat kohdat oltiin siivottu. Kangasmatot imuroitiin, mutta mattojen alla imuri oli hädin tuskin käynytkään! Lisäksi kaikki ovipaneleissa olevat kotelot ja pienet tavaransäilytyspaikat olivat koskemattomia, samoin tavaratila (no ehkä suurimmat roskat oltiin nypitty pois).
Itse olen luonteeni vuoksi todella huono tekemään asioista valituksia, joten annoin asian olla, mutta päätin, etten jalallani kyseiseen 'autopesulaan' enää astu, enkä kenellekään sitä paikkaa suosittele!
Tämän jälkeen marssein autoliikkeeseen josta autoni olin ostanut, ja he suosittelivat minulle Paanakedonkadulla sijaitsevaa Autopesula Varista. Täällä autostani kiillotettiin koneella hiusnaarmut pois, vahattiin -ja siivottiin uudelleen. Työn jälki oli loistavaa, kuten myös asiakaspalvelu. Tämän jälkeen olen käyttänyt kyseisen autopesulan palveluita aina kun olen niitä tarvinnut. Suosittelen lämpimästi.
Toivottavasti tästä oli Sinulle apua. Pidetään kalliit automme kunnossa!
Terv, Hannu L.- Jyrtsä
Niin, piti pari viikkoa sitten kirjoittaa aiheesta kun jäi auto niin likaiseksi WashKingin jäljiltä. Elikkäs ihan normaali harjaton pikapesu. Mistä saisi Porissa parhaan lopputuloksen. Itse olen jo monet vuodet käyttänyt WashKingin pesukatua sekä Satakunnakadulla että Mikkolassa. Kun viimeksi pari viikkoa sitten poikkesin Mikkolassa Tehopesussa niin jäi auto sen verran paskaiseksi että tuli mieleen kokeilla seuraavaksi jotakin muuta pesupaikkaa. Lämpinänä aikana pesen auton kotona ja talvella turvaudun pikapesuihin. Viime talvena WashKing teki vielä hyvää jälkeä mutta nyt vaan hinnat nousee ja pesuaineet laimenee... Se niiden ohjelmassa oleva paras pesu ei houkuttele, se vaahtovaha mikä auton päälle ryöpytetään ei ole kovinkaan hyvä. Ja sitä vaahtoa löytyy joka listan välistä pesun jälkeen.
Kommentteja!? - H.L
Jyrtsä kirjoitti:
Niin, piti pari viikkoa sitten kirjoittaa aiheesta kun jäi auto niin likaiseksi WashKingin jäljiltä. Elikkäs ihan normaali harjaton pikapesu. Mistä saisi Porissa parhaan lopputuloksen. Itse olen jo monet vuodet käyttänyt WashKingin pesukatua sekä Satakunnakadulla että Mikkolassa. Kun viimeksi pari viikkoa sitten poikkesin Mikkolassa Tehopesussa niin jäi auto sen verran paskaiseksi että tuli mieleen kokeilla seuraavaksi jotakin muuta pesupaikkaa. Lämpinänä aikana pesen auton kotona ja talvella turvaudun pikapesuihin. Viime talvena WashKing teki vielä hyvää jälkeä mutta nyt vaan hinnat nousee ja pesuaineet laimenee... Se niiden ohjelmassa oleva paras pesu ei houkuttele, se vaahtovaha mikä auton päälle ryöpytetään ei ole kovinkaan hyvä. Ja sitä vaahtoa löytyy joka listan välistä pesun jälkeen.
Kommentteja!?Talvella olen käyttänyt autoni vähintään kerran kuukaudessa (=silloin kun on ollut todella likainen) aikaisemmin mainitsemassani Paanakedonkadun autopesulassa. Hinta on ollut kymmenen euroa ja se on kunnon sienipesu.
Muuten olen käyttänyt Koivulan Shellin harjatonta pikapesua. Auto tulee puhtaaksi, jos on hyvä vaha päällä.
Terv, Hannu L. - myös käynyt
kaipa se pesutulos myös riippuu siitä ketä niistä jätkistä sen tekee!!!
- Anonyymi
Jyrtsä kirjoitti:
Kommentteja!?Todella huono pesutulos ja naarmuttaa autonpintaa !
- Anonyymi
2005-2019 Kuka pesee ja missä???
- euromasterin
takana. hyvä meininki. hoitaa porilaisten automyymälöitten sisä ja ulkopesut.
- Anonyymi
Vältän ainakin Tikkulan Shelliä, eläkkeellä oleva entinen narsistinen työntekijä päivystää paikan ryhdikkyyttä ja soittelee pitkin pitäjää nähden vaivaa muiden asioista.
- Anonyymi
Kyllä kannattaakin vältellä Tikkulan Shelliä. Se on nykyisin kylmäasema ja siinä kahvilassa palvellaan.
- Anonyymi
Mietin joskus, pesettääkö moderaattori koskaan autoaan?
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt autoa LL Autopesussa. Auton siivous, pesu ja vahaus ovat olleet joka kerta ihan priimaa. Hintakin on ollut ainakin toistaseks kohdillaan.
https://llautopesu.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885